Leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat olifantenjurkje![]()
[ afbeelding ]
Met die roze romper wel erg zuurstokmaar had voor de pas-sessie geen zin om die om te wisselen.
Pas op, ook deze zomercollectie valt groot: dit is de 6-9 maanden en Suus' lengte is P50 (en ze is 15.5 maand).
N. is 8,5 maand en gaat richting maat 74 en past de meeste 6-9 maand nu al wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Leuk!
Enhad ook dingen besteld voor voorjaar/zomer, maar dan is dat nog te groot denk ik. Heb 6-9 maand gedaan, ze heeft nu maat 62 en de eerste 68 dingen aan.
Next had superhelden kleding voor meisjes! Batman enzo!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:28 schreef Lamb29 het volgende:
Woh te tof idd!
Je meiske <3
Ik wil nog wat bestellen maar vind niets leuks
Ja had het gezien! Leuk idd!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Next had superhelden kleding voor meisjes! Batman enzo!
Hm ben benieuwd, het komt morgenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Selvaria het volgende:
[..]
N. is 8,5 maand en gaat richting maat 74 en past de meeste 6-9 maand nu al wel.
Dat konijnenjasje dat ik laatst postte bijvoorbeeld, past al prima. De langemouwenshirtjes, vestjes, leggings (oké, een beetje ruim nog) en tuniekjes ook, ik vind alleen de jurken echt groot vallen.
Nee nooit gehad. Ik heb ze al 2 x besteld, en het laatste paar zaterdag binnen gekregen zonder problemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:43 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje, de carazoo slofjes he, nu weer na een hele tijd pas ontvangen en weer met een sticker erop: Goederen die niet voldoen aan de voorwaarden van de artikelen 9 en 10 van het verdrag tot oprichting van de europese ecnomische gemeenschap. Het pakje lijkt opengemaakt te zijn. Hebben jullie dat ook? Ik heb geprobeerd die wet erbij te zoeken maar ik kom op douane dingen uit.
Kidscase? Dat was hier het eerste pakje (neutrale kleur ivm geslacht onbekend).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Lamb29 het volgende:
Hahaha erg he....
Eerste pakjes spam is welkom!
Ik zag ze hangen ja! Ik vond de printjes zo leuk, maar de kleuren zo lelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kidscase? Dat was hier het eerste pakje (neutrale kleur ivm geslacht onbekend).
Ik wilde posten dat Polarn 'O Pyret momenteel een superheldenlijn heeft maar ik zie je andere post.
Ik kreeg m gewoon ongeopend binnen, had 3 paar slofjes besteld. Tis toch geen illegale handelswaar oid? Echte krokodillenleren sloffen ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:43 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje, de carazoo slofjes he, nu weer na een hele tijd pas ontvangen en weer met een sticker erop: Goederen die niet voldoen aan de voorwaarden van de artikelen 9 en 10 van het verdrag tot oprichting van de europese ecnomische gemeenschap. Het pakje lijkt opengemaakt te zijn. Hebben jullie dat ook? Ik heb geprobeerd die wet erbij te zoeken maar ik kom op douane dingen uit.
Kidscase idd al bekeken.. zitten leuke dingen bij!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kidscase? Dat was hier het eerste pakje (neutrale kleur ivm geslacht onbekend).
Ik wilde posten dat Polarn 'O Pyret momenteel een superheldenlijn heeft maar ik zie je andere post.
Oh echt? Jammer!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zag ze hangen ja! Ik vond de printjes zo leuk, maar de kleuren zo lelijk
Ja de lijn die ik gezien had was van dat harde roze en 'goedkoop' turquoise-blauw als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh echt? Jammer!
Ik kocht deze voor Twix maar dit pakje is van de babylijn, heb de rest niet bekeken:
[ link | afbeelding ]
Ah ik snap je!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja de lijn die ik gezien had was van dat harde roze en 'goedkoop' turquoise-blauw als je begrijpt wat ik bedoel
Maar ik houd niet van harde kleuren met zwart, zoals z8 bijvoorbeeld heel vaak heeft.
Ik vind dat wasbeertje van jouw pak wél heel lief!
Ooh ja tuurlijk. Naast z'n meisjesskinny's kan hij ook wel meisjeschino's hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien meisjeschino's Mabawa? Als je die kan vinden zonder meisjesemblemen enzo...
H&M had altijd twee typen chino, die wijde en een stuk smallere. Alleen ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Ha die vergeet ik altijd. Gelijk even gekeken maar helaas.quote:
Ohh heerlijk juist, als ik een meisje had, wist ik het wel!quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb naar de nieuwe collectie van H&M zitten kijken, maar ik vind het helemaal niks. Hebben jullie dat ook? Ook bij Zara is het allemaal erg pastellerig, en bloemig.
Mij iets te zoet allemaal, en ik vind het ook niet bij I passen.
Achja, winterkleding is over het algemeen ook leuker, vind ik
Ja dit. Jongens kleding is er in drie soorten: "leuk", "niet leuk" en "mwah". Voor een meisje heb je dan nog "dit rokje is te kort", " liever zonder bloemetjes", "net de verkeerde kleur roze", "past niet bij haar schoenen" en 1001 andere van dat soort categorieënquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ohh heerlijk juist, als ik een meisje had, wist ik het wel!![]()
![]()
zegt ze nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Malteser het volgende:
Zij die zweren bij Hema stretch rompers: enkele kleuren zijn nu afgeprijsd naar ¤3,- per stuk.
Alleen online.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zegt ze numorgen maar eens langs
Bij jullie alleen online?quote:
Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereidquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef JufMariska het volgende:
Welke maat MM?Ik kan wel even kijken wat ik heb liggen?
Nee hier niet, maar die kleuren die nu in de aanbieding zijn is echt het laatste restje van vorig jaar, dus die lagen er ook amper meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bij jullie alleen online?
Hier ook in de winkel zelf. Ben in twee Hema's geweest vandaag. En de grijs-blauwe kleur hadden ze in Hema 1 niet meer in 62/68 maar gelukkig in Hema 2 wel.
Hier zat een tijdje terug ook zo'n Hemarkt-outlet-dinges in de stad, had je dat gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereid
Ok! Roep maar als ik nog even moet zoeken, geen probleemquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereid
Jep, maar ik ben lui, ik ga naar de durps-Hemaquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier zat een tijdje terug ook zo'n Hemarkt-outlet-dinges in de stad, had je dat gezien?
Oh my leuk zeg!!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Meisjesmoeders al de leuke kleertjes van de C&A gespot?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marks & Spencers? Of Gap?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Amsel het volgende:
Waarom is bijna alles in NL voor newborn jongens blauw en grijs?Kléúr wil ik! Daarom maar de Next leeggekocht, maar verdere tips zijn welkom.
Ik zie dit nu pas, heb het te druk om overal mee te lezen tegenwoordig. Ze zijn echt heel erg tof!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:39 schreef mousemicky het volgende:
psst, LuDann, heb je deze al? Wolkenrompers http://tablet.hm.com/nl/product/07560?article=07560-J
in de zomer welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, heb het te druk om overal mee te lezen tegenwoordig. Ze zijn echt heel erg tof!![]()
Twijfel... rompers zie je nooit want onder kleding maar bij de H&M nu 10% korting en gratis verzendkosten zie ik.
Bestel maat 74, is je romper'probleem' ook meteen opgelostquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Aargh, onder dat argument kan ik niet uit.
Ha, dat 'probleem' heb ik ook. Oudste droeg 74 in de zomer. Maar baby gaat nu al hard in die richting dus ik red het echt niet met t-shirts en longsleeves. En ik heb straks allemaal truien in 80 ongebruikt over vermoed ik. Heb je twee jongens van hetzelfde seizoen, moet je alsnog shoppenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef mousemicky het volgende:
Er is ook een schildpaddenbroek bij Zara
Ik moet nieuwe broeken scoren voor F. Ik heb genoeg liggen in maat 74, maar dat zijn bijna allemaal spijkerbroekjes (J droeg die toen ie 1 was...). F is pas 6 maanden, die doe ik nog geen spijkerbroekjes aan. Joggingbroekjes en zachte broekjes moeten t zijn...
Haha ja. Toevallig wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bestel maat 74, is je romper'probleem' ook meteen opgelost
Ik heb voor F laatst rompers besteld bij Next, met Dino's en dieren. Had nog nooit Next rompers gehad, maar deze zijn echt super, zacht stevig katoen, goede stretch en mooie pasvormPrijs viel ook mee, 3 voor ¤14.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |