Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereidquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef JufMariska het volgende:
Welke maat MM?Ik kan wel even kijken wat ik heb liggen?
Nee hier niet, maar die kleuren die nu in de aanbieding zijn is echt het laatste restje van vorig jaar, dus die lagen er ook amper meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bij jullie alleen online?
Hier ook in de winkel zelf. Ben in twee Hema's geweest vandaag. En de grijs-blauwe kleur hadden ze in Hema 1 niet meer in 62/68 maar gelukkig in Hema 2 wel.
Hier zat een tijdje terug ook zo'n Hemarkt-outlet-dinges in de stad, had je dat gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereid
Ok! Roep maar als ik nog even moet zoeken, geen probleemquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah, da's lief. Ik heb er inmiddels 3 besteld voor de reguliere prijs, alvast in 74/80. Hij past nog prima in 62/68, maar ik ben graag voorbereid
Jep, maar ik ben lui, ik ga naar de durps-Hemaquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier zat een tijdje terug ook zo'n Hemarkt-outlet-dinges in de stad, had je dat gezien?
Oh my leuk zeg!!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Meisjesmoeders al de leuke kleertjes van de C&A gespot?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marks & Spencers? Of Gap?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Amsel het volgende:
Waarom is bijna alles in NL voor newborn jongens blauw en grijs?Kléúr wil ik! Daarom maar de Next leeggekocht, maar verdere tips zijn welkom.
Ik zie dit nu pas, heb het te druk om overal mee te lezen tegenwoordig. Ze zijn echt heel erg tof!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:39 schreef mousemicky het volgende:
psst, LuDann, heb je deze al? Wolkenrompers http://tablet.hm.com/nl/product/07560?article=07560-J
in de zomer welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, heb het te druk om overal mee te lezen tegenwoordig. Ze zijn echt heel erg tof!![]()
Twijfel... rompers zie je nooit want onder kleding maar bij de H&M nu 10% korting en gratis verzendkosten zie ik.
Bestel maat 74, is je romper'probleem' ook meteen opgelostquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Aargh, onder dat argument kan ik niet uit.
Ha, dat 'probleem' heb ik ook. Oudste droeg 74 in de zomer. Maar baby gaat nu al hard in die richting dus ik red het echt niet met t-shirts en longsleeves. En ik heb straks allemaal truien in 80 ongebruikt over vermoed ik. Heb je twee jongens van hetzelfde seizoen, moet je alsnog shoppenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:53 schreef mousemicky het volgende:
Er is ook een schildpaddenbroek bij Zara
Ik moet nieuwe broeken scoren voor F. Ik heb genoeg liggen in maat 74, maar dat zijn bijna allemaal spijkerbroekjes (J droeg die toen ie 1 was...). F is pas 6 maanden, die doe ik nog geen spijkerbroekjes aan. Joggingbroekjes en zachte broekjes moeten t zijn...
Haha ja. Toevallig wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bestel maat 74, is je romper'probleem' ook meteen opgelost
Ik heb voor F laatst rompers besteld bij Next, met Dino's en dieren. Had nog nooit Next rompers gehad, maar deze zijn echt super, zacht stevig katoen, goede stretch en mooie pasvormPrijs viel ook mee, 3 voor ¤14.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |