Omdat hij waarschijnlijk nog steeds geen bier drinkt..quote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef Dven het volgende:
Waarom open je dit topic eens in de zoveel maanden?
Hij moet vooral geen bier drinken en er nooit aan beginnen. Ik ben gewoon benieuwd waarom hij dat bijna maandelijks met FOK! wil delen.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:01 schreef CF87 het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk nog steeds geen bier drinkt..
Eerste topic over dit onderwerp van mequote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef Dven het volgende:
Waarom open je dit topic eens in de zoveel maanden?
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:07 schreef CF87 het volgende:
Je bent gewoon een pussy als je geen bier drinkt..
Aan beiden geen behoefte aanquote:Op woensdag 16 december 2015 10:06 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Maar 'er geen behoefte aan hebben' is ook maar een halve motivatie. Heb je geen behoefte aan de smaak (i.e. je lust het niet) of wil je niet dronken worden?
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja, maar ben niet gay. Vind 2 meiden leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:16 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo die met zijn beentje over elkaar zit om een puntzak te kweken?
Ok. Samen drinken wordt door velen gezien als een sociale conventie, een soort bondingsmiddel. Veel anekdotes tussen vrienden beginnen vaak met "Toen wij helemaal wappie waren..." Mensen die je minder goed kennen kunnen denken dat je jezelf buiten dat bondingsproces wilt plaatsen. Ze vinden je dan een beetje saai. Niets van aantrekken, je echte kameraden doen daar niet moeilijk over.quote:
Neem die houding permanent aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja.
UVT / Starten met drinken?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:19 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ok. Samen drinken wordt door velen gezien als een sociale conventie, een soort bondingsmiddel. Veel anekdotes tussen vrienden beginnen vaak met "Toen wij helemaal wappie waren..." Mensen die je minder goed kennen kunnen denken dat je jezelf buiten dat bondingsproces wilt plaatsen. Ze vinden je dan een beetje saai. Niets van aantrekken, je echte kameraden doen daar niet moeilijk over.
Toch kan ik alleen maar aanraden om gewoon eens een slok te proeven. Als je het lekker vind kun je met mate gewoon eens een pilsje vatten. Vind je het smerig, is je mening alleen maar bekrachtigd.
Ik zou hulp gaan zoeken voordat het te laat is..quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
UVT / Starten met drinken?
Had hier al de vraag gesteld, toen werd het afgeraden
Vreemd. Ik heb dat met orgasmes.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:59 schreef Erno-BE het volgende:
Ik mis het niet, omdat ik het niet ken. Ook geen behoefte om het te proberen.
Je moet niet beginnen met drinken als je het niet lekker vindt. Maar dat weet je pas als je een keertje geproefd heb. Je weet ook niet of je de nieuwe kerstvla van Campina lust, maar je gaat er niet dood aan door het een keer te doen. Gewoon om je kader te verbreden en alles.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je kunt ook alcohol direct injecteren als je het niet wilt drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
HAhahahahah.. jij bent echt heel 1998!...quote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef KanaalBoot het volgende:
Nederlanders zijn vrij autistisch wanneer het komt op mensen die andere keuzes maken in het leven. Zodra het anders is dan het gros, begrijpen ze je niet en wordt je bestempeld met: raar, gay, saai of iets dergelijks en moeten ze niks van je![]()
Nederlanders
Waarom moet ik hulp zoeken?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik zou hulp gaan zoeken voordat het te laat is..
Als je geen bier drinkt kom je nergens in de maatschappij, het kan zelfs lijden tot psychische klanten na verloop van tijd en een droge keel..quote:
Zijn weinig mensen die niet drinken, alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met vreemden.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef pokkerdepok het volgende:
precies, een beetje drinken met mensen is gezellig, dus als je dan niet meedoet, vinden ze dat jammer of vervelend, zeker als jij als enige nuchtere persoon erbij gaat zitten en hun aankijkt van doe eens normaal zeg....
dus, dan lig je buiten de sociale situatie. zo gaat dat.
oplossing; zoek vrienden die ook niet drinken. of ga drinken. een biertje kan best lekker zijn hoor, vooral in de zomer, als het warm is. op een terrasje.
zelf hou ik niet zo van bier, ik neem gewoon een rum-cola of whiskey-cola. is veel lekkerder.
Bazenpostquote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef KanaalBoot het volgende:
Nederlanders zijn vrij autistisch wanneer het komt op mensen die andere keuzes maken in het leven. Zodra het anders is dan het gros, begrijpen ze je niet en wordt je bestempeld met: raar, gay, saai of iets dergelijks en moeten ze niks van je![]()
Nederlanders
Nee, ik drink echt niet.quote:
Hahah, waarde hechten aan deze topicsquote:Op woensdag 16 december 2015 10:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik drink echt niet.
Even off-topic: aangezien jij op 5 havo (of 4 havo) zit raad ik je ten zeerste aan om daarna nog twee jaar vwo te gaan doen. Je krijgt daar geen spijt van; het hbo is kut, maar dat hebben vele topics op dit forum al bewezen
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op woensdag 16 december 2015 10:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Even off-topic: aangezien jij op 5 havo (of 4 havo) zit raad ik je ten zeerste aan om daarna nog twee jaar vwo te gaan doen. Je krijgt daar geen spijt van; het hbo is kut, maar dat hebben vele topics op dit forum al bewezen
Jullie zijn samen zeker lid van AA clubquote:Op woensdag 16 december 2015 11:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal. Stalk je mij via PoHi
Verklaar je naderquote:Op woensdag 16 december 2015 11:47 schreef CF87 het volgende:
[..]
Jullie zijn samen zeker lid van AA club
Dat is een troll, sowieso.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met wie dan ook.
Omdatquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:59 schreef Erno-BE het volgende:
Heb nooit een biertje gehad, nooit geprobeerd ook. I
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ken ook wel een paar die geen bier drinken. Die lusten het niet maar hebben het ook niet nodig om bijvoorbeeld uitgaan leuk te vinden. De eerste paar keer worden ze uitgejoeld, maar het zit er nu gewoon in.
De meesten drinken wel tijdens het omdat uitgaan gewoon awkward is zonder alcohol.
De smaak daar kan je niet van houden, heb je al eens een speciaal bier gehad? Die smaken echt heel anders.
Heb je dan een slaapzak?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja, maar ben niet gay. Vind 2 meiden leuk.
Dat hoeft helemaal niet, ik geef alleen een voorbeeld dat het ook lekker zou kunnen zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?
btw zijn er zoveel smaken aan drank dat het niet lusten niet kan
Het gaat hier over bier, niet over alle soorten drank..quote:Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?
btw zijn er zoveel smaken aan drank dat het niet lusten niet kan
kan maar dat zou poep eten ook kunnen zijn... nu zal je daar geen behoefte aanhebben en dat is voor iedereen een goed argument maar waarom er zo op daar hameren bij iemand die niet drinkt? of het wil proberen? (niet dat jij dit doet btw)quote:Op woensdag 16 december 2015 12:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ik geef alleen een voorbeeld dat het ook lekker zou kunnen zijn
Kun je het middageten toch overslaan? of daarna gaan sporten?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit. Alleen jammer dat er zoveel caloriën in zitten.
Doe ik helemaal niet maar gezien de andere topics van Erno vraagt hij zich ook af waarom mensen bier drinken, nou de reden geef ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan maar dat zou poep eten ook kunnen zijn... nu zal je daar geen behoefte aanhebben en dat is voor iedereen een goed argument maar waarom er zo op daar hameren bij iemand die niet drinkt? of het wil proberen? (niet dat jij dit doet btw)
Niet rosé-light drinkenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
joh echt? bier is er ook 1000en smaken dat wist je al?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:17 schreef CF87 het volgende:
[..]
Het gaat hier over bier, niet over alle soorten drank..
ook als je uit gaat heb je het niet nodigquote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet maar gezien de andere topics van Erno vraagt hij zich ook af waarom mensen bier drinken, nou de reden geef ik.
Zelfs als bier vies is drinken mensen het om die reden
Maar als hij zich toch niet op gronden begeeft wat betreft uitgaan of iets dergelijks dan heeft hij het ook niet "nodig" en moet hij lekker cola drinken.
Nee sommigen niet zoals ik in het voorbeeld gaf, maar het grootste gedeelte wel, kan je niet ontkennen!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook als je uit gaat heb je het niet nodig
Ja natuurlijk wist ik dat, maar je hebt het over drank, kan net zo goed dubbelfris zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh echt? bier is er ook 1000en smaken dat wist je al?
dat denken ze jaquote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee sommigen niet zoals ik in het voorbeeld gaf, maar het grootste gedeelte wel, kan je niet ontkennen!
ja in een topic over het nuttigen van alcohol gaat het opeens over dubbelfris, jij snapt hetquote:Op woensdag 16 december 2015 12:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wist ik dat, maar je hebt het over drank, kan net zo goed dubbelfris zijn
Moooewhhhhaaahahahahquote:Op woensdag 16 december 2015 12:26 schreef schrijfveer het volgende:
Die reacties krijg ik ook als ik zeg dat ik geen alcohol drink. Niks van aantrekken en gewoon bij je standpunt blijven.
Roosje mijn liefdd die calorieën vallen mee. Alcohol vertraagd je verbranding en dat is wat funest is. Wanneer gaan we samen drinken schat?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben er toch zelf ook zo een?quote:
ik ben er zo een die zowel met als zonder drank kan springenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben er toch zelf ook zo een?
Als ik op een feest aan kom, en daarmee bedoel ik een club o.i.d. waar muziek schalt en 100+ man staat te springen ren ik zowat naar de bar hoor.
En zodra de alcohol eenmaal is uitgewerkt naar huis
Dan wordt het gewoon awkward.
Ja, kijk, die zijn heel selectief. Maar dat lijkt me ook geweldig om te kunnen hoor, maar ben al erg rustig van aard en dan ook nog dansen wat sowieso awkward is (bijna niemand die normaal kan dansenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er zo een die zowel met als zonder drank kan springen![]()
en er ook niet altijd behoefte aan heb
ja maar dat heb je dan jezelf aangeleerd, je kan jezelf ook aan leren los te gaan zonder drank, begin gewoon thuis te dansen op muziekquote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, kijk, die zijn heel selectief. Maar dat lijkt me ook geweldig om te kunnen hoor, maar ben al erg rustig van aard en dan ook nog dansen wat sowieso awkward is (bijna niemand die normaal kan dansen)...
Dan maar wat biertjes achterover
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat heb je dan jezelf aangeleerd, je kan jezelf ook aan leren los te gaan zonder drank, begin gewoon thuis te dansen op muziek
of je nml nu met of zonder drank los gaat, wat is het verschil voor de mensen waar je je onder bevindt?
ja dat kun je jezelf dus ook aanlerenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.
bacardi de meest ranzige rum, man man wat een bochtquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
En terecht, bier is fucking vies.
Bacardi ftw!
Maak dat jezelf maar wijs idd.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.
Wat is het dan volgens jou?quote:
de gemiddelde nederlandse man kan het niet, ik weet niet hoor, is dat proefondervindelijk vastgesteld?quote:
Tuurlijk heb je het niet nodig. Maar het wordt voor jezelf een stuk leuker. Weet je hoe irritant iedereen is als zij bezopen zijn en jij niet? Man man man, dan kan je beter maar mee gaan drinkenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook als je uit gaat heb je het niet nodig
Waarom zou iedereen dan bier gaan zuipen als de malle om vervolgens met een tering kater wakker te worden?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
de gemiddelde nederlandse man kan het niet, ik weet niet hoor, is dat proefondervindelijk vastgesteld?
dat heb ik je net uitgelegdquote:Op woensdag 16 december 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen dan bier gaan zuipen als de malle om vervolgens met een tering kater wakker te worden?
Ja, dat het aangeleerd isquote:
Dit ongeveerquote:Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Een beetje houterig heen en weer wiegen op muziek die ik zelf nooit zou opzetten, dat kan ik niet zonder drank. En het gezellig maken met mensen gaat makkelijk als je elkaar af en toe een pilsje in de hand kan duwen dan wanneer je met een kopje koffie aan de salontafel zit.
ja , maar denken dat je het niet kan is iets anders als het kunnen, er is geen magisch dans gen waardoor het bij wel luktquote:Op woensdag 16 december 2015 12:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, dat het aangeleerd is
Maar zie deze post
[..]
Dit ongeveer
Wel het gen dat je meer op je gemak bent in zulke situatiesquote:Op woensdag 16 december 2015 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja , maar denken dat je het niet kan is iets anders als het kunnen, er is geen magisch dans gen waardoor het bij wel lukt
Als je in een goede stemming bent geeft alcohol ook gewoon een fijn gevoel. Dat werkt namelijk versterkend. Ook als je al los van jezelf bent kun je dat een lekker gevoel vinden en het daardoor lekker en fijn vinden om te drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja , maar denken dat je het niet kan is iets anders als het kunnen, er is geen magisch dans gen waardoor het bij wel lukt
welk gen is dat dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wel het gen dat je meer op je gemak bent in zulke situaties
matige trol 1/10quote:Op woensdag 16 december 2015 13:03 schreef KosterT het volgende:
Geen behoefte aan is natuurlijk gewoon een slap excuus. Je bent gewoon dusdanig bang voor de effecten maar durft dat niet uit te spreken. Waarom zou je anders wel cola drinken maar niets met alcohol? Als je ergens 'geen behoefte' aan hebt is er iets dat je afstoot.
De meeste mensen drinken om zich minder als 'een pussy' te voelen, dus ik vind deze comment vrij ironisch.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:07 schreef CF87 het volgende:
Ja, weet ik veelquote:
ja maar dat heeft niks te maken met het niet kunnen los gaanquote:Op woensdag 16 december 2015 13:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Sommigen zijn rustiger/verlegener/passiever en een sommigen zijn super enthousiast.
Jawel want zij worden daarin geremd of voelen er geen behoefte toe, tot zijn alcohol of iets dergelijks consumeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks te maken met het niet kunnen los gaan
doe je nu expres zo stupide?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jawel want zij worden daarin geremd of voelen er geen behoefte toe, tot zijn alcohol of iets dergelijks consumeren.
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je het niet nodig. Maar het wordt voor jezelf een stuk leuker. Weet je hoe irritant iedereen is als zij bezopen zijn en jij niet? Man man man, dan kan je beter maar mee gaan drinken
Neen, ik spreek louter uit mijn ervaring + vrienden van mij.quote:
en je kan niet lezen?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Neen, ik spreek louter uit mijn ervaring + vrienden van mij.
Maar het zou kunnen dat jij alleen mensen kent die van nature al enthousiast zijn en kunnen springen wanneer ze willen.quote:
inderdaad je kan niet lezenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat jij alleen mensen kent die van nature al enthousiast zijn en kunnen springen wanneer ze willen.
Weet ik dat ook weerquote:
als ik niet de behoefte heb wat te proberen waarom zou het dan sneu zijn het af te wijzen, is het opdringen niet veel sneuer?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Fascination het volgende:
Vind het altijd wel een beetje sneu dat je als man bier hoort te drinken, maar dit vind ik eigenlijk ook wel een beetje sneu: een bepaalde drank afwijzen voordat je het geprobeerd hebt.
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die niet drinken, alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met vreemden.
of naar een sociale kring waar een ieder gewoon kan doen wat hij of zij blieft zonder rare gedwongen sociale verwachtingen, die werlden vallen best te combineren hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.![]()
en je kan ook nog mensen zoeken die blowen, ga je gewoon zelf ook blowen. die mensen drinken dan vaak niet of bijna niet.
maar serieus, je zal even actief op zoek moeten naar een andere sociale kring. mensen die van vroeg opstaan houden. natuurliefhebbers ofzo, wandelclubjes, vogelaars. schaakclub. ik noem maar iets.
mensen die niet bezig zijn met uitgaan.
Sterrenkijkers, rolatorclub, jue de boules, knikkerenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.![]()
en je kan ook nog mensen zoeken die blowen, ga je gewoon zelf ook blowen. die mensen drinken dan vaak niet of bijna niet.
maar serieus, je zal even actief op zoek moeten naar een andere sociale kring. mensen die van vroeg opstaan houden. natuurliefhebbers ofzo, wandelclubjes, vogelaars. schaakclub. ik noem maar iets.
mensen die niet bezig zijn met uitgaan.
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik niet de behoefte heb wat te proberen waarom zou het dan sneu zijn het af te wijzen, is het opdringen niet veel sneuer?
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy isquote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.
ja en ik vind het niet raar dat hij dan niet de behoefte heeft het te proberen, waarom zou dat moeten? omdat jij het wel zou doen? je respecteert dus zijn keuze niet door het raar te noemenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:30 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy is
Hoezo respecteer ik zijn keuze niet door mijn mening daarover te uiten?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik vind het niet raar dat hij dan niet de behoefte heeft het te proberen, waarom zou dat moeten? omdat jij het wel zou doen? je respecteert dus zijn keuze niet door het raar te noemen
waarom moet je perse je mening uiten over zijn behoeftes, die hij zou moeten verdedigen omdat een ander hem wat aanbiedt vaar hij niet om vraagt? het blijft zijn keuze, en zijn keuze raar noemen getuigt mijn inziens niet van respectquote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo respecteer ik zijn keuze niet door mijn mening daarover te uiten?
Echt hčquote:Op woensdag 16 december 2015 13:30 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy is
Jij krijgt er misschien zelfs wel een stijffie van of niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt hčniets is zo mannelijk en stoer als het benuttigen van bier.
Ja lekker rebels bier drinken, voel me echt stoer danquote:Op woensdag 16 december 2015 13:53 schreef CF87 het volgende:
[..]
Jij krijgt er misschien zelfs wel een stijffie van of niet?
Bier drinken en kut roepen, jij word echt een man zeg!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja lekker rebels bier drinken, voel me echt stoer dan
Heb ook al een haartje op mijn kinquote:Op woensdag 16 december 2015 13:57 schreef CF87 het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen, jij word echt een man zeg!
Kijk eens aan, gaat aardig de goede kant op dan!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb ook al een haartje op mijn kin
ja of dat, natuurlijk. ik nam aan dat TS niet in dat soort kringen komt, als ie dit als probleem heeft..quote:Op woensdag 16 december 2015 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
of naar een sociale kring waar een ieder gewoon kan doen wat hij of zij blieft zonder rare gedwongen sociale verwachtingen, die werlden vallen best te combineren hoor
net zoals als het een betweterige sneer kan zijn dat je wel drank nodig hebt om los te komen, het mes snijdt aan twee kantenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ken ook mensen die geen bier/alcohol drinken en het is vaak een beetje een principe kwestie. 'Ik heb het niet nodig om leuk te zijn', prima. Maar hou wel in de gaten dat dit als een betweterige sneer kan overkomen naar mensen die wel een drankje nodig hebben om wat meer uit de comfort-zone te komen. En dat is wat het niet gezellig maakt, niet dat jij geen bier drinkt.
Mijn eerste biertje dronk ik op een feestje omdat iedereen dat deed. Klinkt misschien een beetje triest, maar ik denk dat dat voor veel mensen op die manier gaat. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat mensen hun allereerste biertje lekker vonden. Ik vind bier lekker om wat het met mij doet, niet omdat het lekker smaakt.
Dat je het leuk kan hebben zonder alcohol zal best, maar gaat toch niet helemaal op voor mij. Ik ben van nature best een gezellig persoon en heb alcohol niet perse nodig om leuk te zijn. Ik heb alcohol echter wel nodig om een leuke avond te hebben. Als ik kijk naar de beste feestjes uit mijn leven, waren dat wel feestjes waar er flink wat gedronken werd. Je ervaring verandert door alcohol en dat is wat het uiteindelijk gezellig maakt. Het kan mij trouwens geen reet schelen als een vriend van mij niet drinkt.
Misschien is TS ook helemaal geen gezellig persoon. Ik kan mij niet voorstellen dat je een gezellig persoon niet mee vraagt omdat hij niet drinkt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals als het een betweterige sneer kan zijn dat je wel drank nodig hebt om los te komen, het mes snijdt aan twee kanten
touchequote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Misschien is TS ook helemaal geen gezellig persoon. Ik kan mij niet voorstellen dat je een gezellig persoon niet mee vraagt omdat hij niet drinkt.
Dat zou goed kunnen, TS is een pisnichtje..quote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Misschien is TS ook helemaal geen gezellig persoon. Ik kan mij niet voorstellen dat je een gezellig persoon niet mee vraagt omdat hij niet drinkt.
Niet standaard 2 bier in je handen hebbenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben er toch zelf ook zo een?
Als ik op een feest aan kom, en daarmee bedoel ik een club o.i.d. waar muziek schalt en 100+ man staat te springen ren ik zowat naar de bar hoor.
En zodra de alcohol eenmaal is uitgewerkt naar huis
Dan wordt het gewoon awkward.
Dat niet doenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Niet standaard 2 bier in je handen hebben
Niet bijhalen als het bijna op is
totaal ridicule vergelijking en als je echt denkt dat het niet kan ben je zwaar beperkt in je bestaanquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef sirdanilot het volgende:
Het irritante is niet dat mensen niet drinken, het irritante is dat mensen er steeds over beginnen en dat de bierdiscussie/alcoholdiscussie vaak de sociale situatie overneemt.
Verder is drinken ook gewoon een sociale activiteit die je met elkaar doet. Je gaat toch ook niet bij vrienden zitten die alemaal poker aan het spelen zijn terwijl je zelf uit principe geen poker speelt? Zo is het ook met drinken.. Als je vrienden hebt die als sociale activiteit 'drinken' hebben, en je drinkt zelf uit principe niet, dan is er een zekere mismatch.
Zelf drink ik b.v. nauwelijks als ik alleen ben, en voornamelijk met mijn vrienden. Niet omdat ik het niet lekker vind (in tegendeel), maar ook omdat ik anders wel erg veel ga lopen zuipen..
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
totaal ridicule vergelijking en als je echt denkt dat het niet kan ben je zwaar beperkt in je bestaan
Alles goed verder, volgens mij ben jij meer dan 'iets' beperktquote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
totaal ridicule vergelijking en als je echt denkt dat het niet kan ben je zwaar beperkt in je bestaan
ga weg man overduidelijke trollquote:Op donderdag 17 december 2015 12:22 schreef CF87 het volgende:
[..]
Alles goed verder, volgens mij ben jij meer dan 'iets' beperkt
een gezelschapsspel spelen vergelijken met een drankje doen... ja dat is ridicuul maar niet als je 12 bent dan is het vast een wereldklasse vergelijkingquote:
Gezelllige nerd ben jij zeg..quote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
een gezelschapsspel spelen vergelijken met een drankje doen... ja dat is ridicuul maar niet als je 12 bent dan is het vast een wereldklasse vergelijking
ik wel ja, met of zonder drank leuk hebben is mogelijk, ook niet letten en oordelen over wat je vrienden drinken drinken het kan allemaal, moet je alleen wel zulke vrienden of uberhaupt vrienden hebben wil je begrijpen dat vrienden elkaar begrijpen los van wat ze drinkenquote:
mannen die geen bier drinken zijn vaak kinderenquote:Op woensdag 16 december 2015 09:59 schreef Erno-BE het volgende:
Heb nooit een biertje gehad, nooit geprobeerd ook. Ik mis het niet, omdat ik het niet ken. Ook geen behoefte om het te proberen. Toch wordt ik raar aangekeken op bijvoorbeeld een schoolreisje door mijn klasgenoten omdat ik cola drink in plaats van bier. Krijg dan steeds de vraag: "waarom drink je niet?". Ik zeg dan: "omdat ik er geen behoefte aan heb" en dan kijken mijn klasgenoten mijn scheef aan. Ook werd ik wel eens door een kennis geweigerd om met zijn klasgenoten naar het café te gaan met als motivatie "ey drink geen bier". Ja en, wat maakt dat uit man.
Wat een gigantische onzin.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:26 schreef Mark031 het volgende:
Je moet je niks aantrekken van het Nederlandse schapenvolk. Ik weet zeker dat het overgrote deel bier niet eens lekker vindt, maar het puur drinkt omdat het erbij hoort als je gaat socializen en om er dronken van te worden.
Bier drinken werd altijd gezien als iets van de onderklasse. Dronken worden was voor hun een vorm van vermaak. Gek genoeg is het in Nederland de norm geworden. In andere landen is bier drinken nog steeds iets van de onderklasse.
tokkie gespotquote:
Nee sorry. De verkoop van bier is de laatste decennia in zowat elk land ter wereld omhooggegaan. Ook in de zogenaamde wijnlanden.quote:
Het is toch raar dat je een bepaald vergif moet drinken om erbij te horen?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:11 schreef MrSalazar het volgende:
Wat moet je trouwens in een café als je niet gaat zuipen en de rest wel?
Ik voel me nog kind, dusquote:Op donderdag 17 december 2015 19:07 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
mannen die geen bier drinken zijn vaak kinderen
mannen die bier drinken zijn pubers
mannen die geen bier meer drinken zijn volwassen
Eerder gefrustreerd over dat ik niet op kamers mag en dus 0 mogelijkheden hebt om leuke meiden te ontmoeten aangezien ik ook nog hbo'er bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:38 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
TS heeft ook nog geen seks gehad, maar dat mist hij dan wel weer gezien zijn erbarmelijke pohi waar de frustraties vanaf druipen als verse gonorroe.
wat een bar slecht en zwakke smoesquote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Eerder gefrustreerd over dat ik niet op kamers mag en dus 0 mogelijkheden hebt om leuke meiden te ontmoeten aangezien ik ook nog hbo'er bent.
Hou dan op met medelijden te hebben met jezelf. Dat je niet op kamers mag en hbo'er bent maakt echt niets uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Eerder gefrustreerd over dat ik niet op kamers mag en dus 0 mogelijkheden hebt om leuke meiden te ontmoeten aangezien ik ook nog hbo'er bent.
Jawel, alsof thuiswonende hbo'ers een leuke vriendin hebben (tenzij ze speciale kwaliteiten bezitten)quote:Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef Sgas het volgende:
[..]
Hou dan op met medelijden te hebben met jezelf. Dat je niet op kamers mag en hbo'er bent maakt echt niets uit.
Ken er genoeg. Als je een beetje sociaal bent hoef je je nergens druk om te maken.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, alsof thuiswonende hbo'ers een leuke vriendin hebben (tenzij ze speciale kwaliteiten bezitten)
Sociaal ben ik niet echt, daarom wil ik zo graag op kamers. Het is echt mijn allegrootste droomquote:Op woensdag 23 december 2015 10:50 schreef Sgas het volgende:
[..]
Ken er genoeg. Als je een beetje sociaal bent hoef je je nergens druk om te maken.
Kijk, dan ligt het dus niet aan thuiswonend of hbo....quote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Sociaal ben ik niet echt, daarom wil ik zo graag op kamers. Het is echt mijn allegrootste droom
Dat ik minder sociaal ben dan de rest kan ik niets aan doen, maar ik wil dat wel graag compenseren door op kamers te gaan, maar helaas woon ik in een dictatuur ergens in Oost-Nederlandquote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef Sgas het volgende:
[..]
Kijk, dan ligt het dus niet aan thuiswonend of hbo....
Ik heb een syndroom in het autistisch spectrum en ik hou niet zo van nieuwe dingen uitproberen en grote druktes. Liever van regelmaat.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
Niemand maakt daar een punt van als je verder gewoon een gezellige gast bent hoor, maar als je dan ook nog op een zure manier antwoord 'Daar heb ik geen behoefte aan'. Tja.![]()
Ik vind het inderdaad raar dat je het ook nog nooit geprobeerd hebt. Doe je met eten toch ook niet? Alleen maar eten wat je al kent is hartstikke saai. Je bent toch ook ooit begonnen met cola drinken in plaats van water?
pdd nos? Maar ook dan kan je hey wel lerenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb een syndroom in het autistisch spectrum en ik hou niet zo van nieuwe dingen uitproberen en grote druktes. Liever van regelmaat.
Zoiets is het wel, het is een sociaal gebruik, cultuur, cultureel erfgoed, vloeibare drugs.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:19 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ok. Samen drinken wordt door velen gezien als een sociale conventie, een soort bondingsmiddel. Veel anekdotes tussen vrienden beginnen vaak met "Toen wij helemaal wappie waren..." Mensen die je minder goed kennen kunnen denken dat je jezelf buiten dat bondingsproces wilt plaatsen. Ze vinden je dan een beetje saai. Niets van aantrekken, je echte kameraden doen daar niet moeilijk over.
Toch kan ik alleen maar aanraden om gewoon eens een slok te proeven. Als je het lekker vind kun je met mate gewoon eens een pilsje vatten. Vind je het smerig, is je mening alleen maar bekrachtigd.
Dat uilenzeik, dat ome Freddy ons via ieder cafe in Nederland door strot probeert te gieten, wordt in het buitenland als premium pilsener verkocht. 3,5 a 5¤ voor zo'n vies groen flessie. Ja echt voor de onderklasse.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:26 schreef Mark031 het volgende:
Je moet je niks aantrekken van het Nederlandse schapenvolk. Ik weet zeker dat het overgrote deel bier niet eens lekker vindt, maar het puur drinkt omdat het erbij hoort als je gaat socializen en om er dronken van te worden.
Bier drinken werd altijd gezien als iets van de onderklasse. Dronken worden was voor hun een vorm van vermaak. Gek genoeg is het in Nederland de norm geworden. In andere landen is bier drinken nog steeds iets van de onderklasse.
Moet je eens ieder weekend uitgebreid van kreunenstein gaan met meisjes in je ouderlijke huis, dan zit je in no-time op kamers.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van kreunenstein gaan met meisjes? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:41 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Moet je eens ieder weekend uitgebreid van kreunenstein gaan met meisjes in je ouderlijke huis, dan zit je in no-time op kamers.
Seksquote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van kreunenstein gaan met meisjes? Wat bedoel je?
N-e-u-k-e-n. Het hele weekend lang, het liefst met eentje die goed geluid produceert.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van kreunenstein gaan met meisjes? Wat bedoel je?
Dat lukt niet zonder een eigen kamerquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Seksal verwoord hij het wel een beetje kinderlijk.
Nee man, dat is vet irritantquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
N-e-u-k-e-n. Het hele weekend lang, het liefst met eentje die goed geluid produceert.
Snap ik. Deed liever ook niets toen ik nog bij mijn ouders woonde. Maar je hebt geen vrienden met een appartement ofzo? of een auto die je daarvoor kan gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat lukt niet zonder een eigen kamer
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Deed liever ook niets toen ik nog bij mijn ouders woonde. Maar je hebt geen vrienden met een appartement ofzo? of een auto die je daarvoor kan gebruiken
Complete onzin dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.
Oh als het specifiek daar voor is bedoeld dan heb je gelijk, ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat moeders haar oogappeltje een ferme duw uit het nest geeft?
Maar cola heb je ook ooit geprobeerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb een syndroom in het autistisch spectrum en ik hou niet zo van nieuwe dingen uitproberen en grote druktes. Liever van regelmaat.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.
Omdat dat moest van mijn oudersquote:Op woensdag 23 december 2015 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar cola heb je ook ooit geprobeerd.
Heb jij (of anderen) succesverhalen van thuiswonende hbo'ers (en dan niet diegene die dan een goede opleiding als techniek of IT hebben gedaan of speciale kwaliteiten hebben of uit een goed milieu komen of zeer sociaal zijn) die een leuke vriendin hebben?quote:
MAHL heeft een leuke vriendinquote:Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb jij (of anderen) succesverhalen van thuiswonende hbo'ers (en dan niet diegene die dan een goede opleiding als techniek of IT hebben gedaan of speciale kwaliteiten hebben of uit een goed milieu komen of zeer sociaal zijn) die een leuke vriendin hebben?
En valt hij niet in de volgende klassen?:quote:
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wowquote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En valt hij niet in de volgende klassen?:
1 studeert aan de universiteit
2 woont op kamers
3 doet een goede hbo-opleiding als techniek of IT
4 speciale kwaliteiten
5 afkomstig uit een goed milieu
6 zeer sociaal persoon
Nee Mortaxx, jij trolltquote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wow
Oh dan heeft Erno toch gelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Uni en speel geen WoW meer. Wat nu?
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wow
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel, leuke vrouwen drinken bier (en wijn), daar ben ik wel achtergekomen. Een vrouw die geen bier lust is geen vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |