Seksquote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van kreunenstein gaan met meisjes? Wat bedoel je?
N-e-u-k-e-n. Het hele weekend lang, het liefst met eentje die goed geluid produceert.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van kreunenstein gaan met meisjes? Wat bedoel je?
Dat lukt niet zonder een eigen kamerquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Seksal verwoord hij het wel een beetje kinderlijk.
Nee man, dat is vet irritantquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
N-e-u-k-e-n. Het hele weekend lang, het liefst met eentje die goed geluid produceert.
Snap ik. Deed liever ook niets toen ik nog bij mijn ouders woonde. Maar je hebt geen vrienden met een appartement ofzo? of een auto die je daarvoor kan gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat lukt niet zonder een eigen kamer
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Deed liever ook niets toen ik nog bij mijn ouders woonde. Maar je hebt geen vrienden met een appartement ofzo? of een auto die je daarvoor kan gebruiken
Complete onzin dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.
Oh als het specifiek daar voor is bedoeld dan heb je gelijk, ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat moeders haar oogappeltje een ferme duw uit het nest geeft?
Maar cola heb je ook ooit geprobeerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb een syndroom in het autistisch spectrum en ik hou niet zo van nieuwe dingen uitproberen en grote druktes. Liever van regelmaat.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je weet toch dat meisjes niets willen van een thuiswonende hbo'er. Als thuiswonende hbo'er kun je seks wel vergeten tenzij je speciale kwaliteiten hebt.
Omdat dat moest van mijn oudersquote:Op woensdag 23 december 2015 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar cola heb je ook ooit geprobeerd.
Heb jij (of anderen) succesverhalen van thuiswonende hbo'ers (en dan niet diegene die dan een goede opleiding als techniek of IT hebben gedaan of speciale kwaliteiten hebben of uit een goed milieu komen of zeer sociaal zijn) die een leuke vriendin hebben?quote:
MAHL heeft een leuke vriendinquote:Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb jij (of anderen) succesverhalen van thuiswonende hbo'ers (en dan niet diegene die dan een goede opleiding als techniek of IT hebben gedaan of speciale kwaliteiten hebben of uit een goed milieu komen of zeer sociaal zijn) die een leuke vriendin hebben?
En valt hij niet in de volgende klassen?:quote:
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wowquote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En valt hij niet in de volgende klassen?:
1 studeert aan de universiteit
2 woont op kamers
3 doet een goede hbo-opleiding als techniek of IT
4 speciale kwaliteiten
5 afkomstig uit een goed milieu
6 zeer sociaal persoon
Nee Mortaxx, jij trolltquote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wow
Oh dan heeft Erno toch gelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Uni en speel geen WoW meer. Wat nu?
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hbo, woont thuis, iets met economie en kijkt anime en speelt wow
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel, leuke vrouwen drinken bier (en wijn), daar ben ik wel achtergekomen. Een vrouw die geen bier lust is geen vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |