Kun je het middageten toch overslaan? of daarna gaan sporten?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit. Alleen jammer dat er zoveel caloriën in zitten.
Doe ik helemaal niet maar gezien de andere topics van Erno vraagt hij zich ook af waarom mensen bier drinken, nou de reden geef ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan maar dat zou poep eten ook kunnen zijn... nu zal je daar geen behoefte aanhebben en dat is voor iedereen een goed argument maar waarom er zo op daar hameren bij iemand die niet drinkt? of het wil proberen? (niet dat jij dit doet btw)
Niet rosé-light drinkenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
joh echt? bier is er ook 1000en smaken dat wist je al?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:17 schreef CF87 het volgende:
[..]
Het gaat hier over bier, niet over alle soorten drank..
ook als je uit gaat heb je het niet nodigquote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet maar gezien de andere topics van Erno vraagt hij zich ook af waarom mensen bier drinken, nou de reden geef ik.
Zelfs als bier vies is drinken mensen het om die reden
Maar als hij zich toch niet op gronden begeeft wat betreft uitgaan of iets dergelijks dan heeft hij het ook niet "nodig" en moet hij lekker cola drinken.
Nee sommigen niet zoals ik in het voorbeeld gaf, maar het grootste gedeelte wel, kan je niet ontkennen!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook als je uit gaat heb je het niet nodig
Ja natuurlijk wist ik dat, maar je hebt het over drank, kan net zo goed dubbelfris zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh echt? bier is er ook 1000en smaken dat wist je al?
dat denken ze jaquote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee sommigen niet zoals ik in het voorbeeld gaf, maar het grootste gedeelte wel, kan je niet ontkennen!
ja in een topic over het nuttigen van alcohol gaat het opeens over dubbelfris, jij snapt hetquote:Op woensdag 16 december 2015 12:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wist ik dat, maar je hebt het over drank, kan net zo goed dubbelfris zijn
Moooewhhhhaaahahahahquote:Op woensdag 16 december 2015 12:26 schreef schrijfveer het volgende:
Die reacties krijg ik ook als ik zeg dat ik geen alcohol drink. Niks van aantrekken en gewoon bij je standpunt blijven.
Roosje mijn liefdd die calorieën vallen mee. Alcohol vertraagd je verbranding en dat is wat funest is. Wanneer gaan we samen drinken schat?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben er toch zelf ook zo een?quote:
ik ben er zo een die zowel met als zonder drank kan springenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben er toch zelf ook zo een?
Als ik op een feest aan kom, en daarmee bedoel ik een club o.i.d. waar muziek schalt en 100+ man staat te springen ren ik zowat naar de bar hoor.
En zodra de alcohol eenmaal is uitgewerkt naar huis
Dan wordt het gewoon awkward.
Ja, kijk, die zijn heel selectief. Maar dat lijkt me ook geweldig om te kunnen hoor, maar ben al erg rustig van aard en dan ook nog dansen wat sowieso awkward is (bijna niemand die normaal kan dansenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er zo een die zowel met als zonder drank kan springen![]()
en er ook niet altijd behoefte aan heb
ja maar dat heb je dan jezelf aangeleerd, je kan jezelf ook aan leren los te gaan zonder drank, begin gewoon thuis te dansen op muziekquote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, kijk, die zijn heel selectief. Maar dat lijkt me ook geweldig om te kunnen hoor, maar ben al erg rustig van aard en dan ook nog dansen wat sowieso awkward is (bijna niemand die normaal kan dansen)...
Dan maar wat biertjes achterover
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat heb je dan jezelf aangeleerd, je kan jezelf ook aan leren los te gaan zonder drank, begin gewoon thuis te dansen op muziek
of je nml nu met of zonder drank los gaat, wat is het verschil voor de mensen waar je je onder bevindt?
ja dat kun je jezelf dus ook aanlerenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.
bacardi de meest ranzige rum, man man wat een bochtquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
En terecht, bier is fucking vies.
Bacardi ftw!
Maak dat jezelf maar wijs idd.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet, maar je eigen beleving is wel verschillend. Aangeleerd, ik weet het niet. Je hebt er wel een bepaald enthousiasme voor nodig, en de gemiddelde (nuchtere) Nederlandse man heeft dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |