Als je geen bier drinkt kom je nergens in de maatschappij, het kan zelfs lijden tot psychische klanten na verloop van tijd en een droge keel..quote:
Zijn weinig mensen die niet drinken, alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met vreemden.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef pokkerdepok het volgende:
precies, een beetje drinken met mensen is gezellig, dus als je dan niet meedoet, vinden ze dat jammer of vervelend, zeker als jij als enige nuchtere persoon erbij gaat zitten en hun aankijkt van doe eens normaal zeg....
dus, dan lig je buiten de sociale situatie. zo gaat dat.
oplossing; zoek vrienden die ook niet drinken. of ga drinken. een biertje kan best lekker zijn hoor, vooral in de zomer, als het warm is. op een terrasje.
zelf hou ik niet zo van bier, ik neem gewoon een rum-cola of whiskey-cola. is veel lekkerder.
Bazenpostquote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef KanaalBoot het volgende:
Nederlanders zijn vrij autistisch wanneer het komt op mensen die andere keuzes maken in het leven. Zodra het anders is dan het gros, begrijpen ze je niet en wordt je bestempeld met: raar, gay, saai of iets dergelijks en moeten ze niks van je![]()
Nederlanders
Nee, ik drink echt niet.quote:
Hahah, waarde hechten aan deze topicsquote:Op woensdag 16 december 2015 10:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik drink echt niet.
Even off-topic: aangezien jij op 5 havo (of 4 havo) zit raad ik je ten zeerste aan om daarna nog twee jaar vwo te gaan doen. Je krijgt daar geen spijt van; het hbo is kut, maar dat hebben vele topics op dit forum al bewezen
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op woensdag 16 december 2015 10:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Even off-topic: aangezien jij op 5 havo (of 4 havo) zit raad ik je ten zeerste aan om daarna nog twee jaar vwo te gaan doen. Je krijgt daar geen spijt van; het hbo is kut, maar dat hebben vele topics op dit forum al bewezen
Jullie zijn samen zeker lid van AA clubquote:Op woensdag 16 december 2015 11:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal. Stalk je mij via PoHi
Verklaar je naderquote:Op woensdag 16 december 2015 11:47 schreef CF87 het volgende:
[..]
Jullie zijn samen zeker lid van AA club
Dat is een troll, sowieso.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met wie dan ook.
Omdatquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:59 schreef Erno-BE het volgende:
Heb nooit een biertje gehad, nooit geprobeerd ook. I
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ken ook wel een paar die geen bier drinken. Die lusten het niet maar hebben het ook niet nodig om bijvoorbeeld uitgaan leuk te vinden. De eerste paar keer worden ze uitgejoeld, maar het zit er nu gewoon in.
De meesten drinken wel tijdens het omdat uitgaan gewoon awkward is zonder alcohol.
De smaak daar kan je niet van houden, heb je al eens een speciaal bier gehad? Die smaken echt heel anders.
Heb je dan een slaapzak?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja, maar ben niet gay. Vind 2 meiden leuk.
Dat hoeft helemaal niet, ik geef alleen een voorbeeld dat het ook lekker zou kunnen zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?
btw zijn er zoveel smaken aan drank dat het niet lusten niet kan
Het gaat hier over bier, niet over alle soorten drank..quote:Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je perse drank moeten als je daar nul behoefte aan hebt?
btw zijn er zoveel smaken aan drank dat het niet lusten niet kan
kan maar dat zou poep eten ook kunnen zijn... nu zal je daar geen behoefte aanhebben en dat is voor iedereen een goed argument maar waarom er zo op daar hameren bij iemand die niet drinkt? of het wil proberen? (niet dat jij dit doet btw)quote:Op woensdag 16 december 2015 12:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ik geef alleen een voorbeeld dat het ook lekker zou kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |