inderdaad je kan niet lezenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat jij alleen mensen kent die van nature al enthousiast zijn en kunnen springen wanneer ze willen.
Weet ik dat ook weerquote:
als ik niet de behoefte heb wat te proberen waarom zou het dan sneu zijn het af te wijzen, is het opdringen niet veel sneuer?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Fascination het volgende:
Vind het altijd wel een beetje sneu dat je als man bier hoort te drinken, maar dit vind ik eigenlijk ook wel een beetje sneu: een bepaalde drank afwijzen voordat je het geprobeerd hebt.
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die niet drinken, alleen brillenmeisje, maar die wil geen contact met vreemden.
of naar een sociale kring waar een ieder gewoon kan doen wat hij of zij blieft zonder rare gedwongen sociale verwachtingen, die werlden vallen best te combineren hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.![]()
en je kan ook nog mensen zoeken die blowen, ga je gewoon zelf ook blowen. die mensen drinken dan vaak niet of bijna niet.
maar serieus, je zal even actief op zoek moeten naar een andere sociale kring. mensen die van vroeg opstaan houden. natuurliefhebbers ofzo, wandelclubjes, vogelaars. schaakclub. ik noem maar iets.
mensen die niet bezig zijn met uitgaan.
Sterrenkijkers, rolatorclub, jue de boules, knikkerenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
brillemeisjes kunnen heel leuk zijn.![]()
en je kan ook nog mensen zoeken die blowen, ga je gewoon zelf ook blowen. die mensen drinken dan vaak niet of bijna niet.
maar serieus, je zal even actief op zoek moeten naar een andere sociale kring. mensen die van vroeg opstaan houden. natuurliefhebbers ofzo, wandelclubjes, vogelaars. schaakclub. ik noem maar iets.
mensen die niet bezig zijn met uitgaan.
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik niet de behoefte heb wat te proberen waarom zou het dan sneu zijn het af te wijzen, is het opdringen niet veel sneuer?
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy isquote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.
ja en ik vind het niet raar dat hij dan niet de behoefte heeft het te proberen, waarom zou dat moeten? omdat jij het wel zou doen? je respecteert dus zijn keuze niet door het raar te noemenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het bij zoiets als een drankje met een beperkte mate aan alcohol wel raar, hoor. Opdringen is ook wel vervelend, respecteer iemands keuze, maar ik vind het niet raar dat hem eens een biertje wordt aangeboden als hij het nooit geprobeerd heeft. Sws is het verschil tussen opdringen of aanbieden vaak afhankelijk van de positie die je inneemt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:30 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy is
Hoezo respecteer ik zijn keuze niet door mijn mening daarover te uiten?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik vind het niet raar dat hij dan niet de behoefte heeft het te proberen, waarom zou dat moeten? omdat jij het wel zou doen? je respecteert dus zijn keuze niet door het raar te noemen
waarom moet je perse je mening uiten over zijn behoeftes, die hij zou moeten verdedigen omdat een ander hem wat aanbiedt vaar hij niet om vraagt? het blijft zijn keuze, en zijn keuze raar noemen getuigt mijn inziens niet van respectquote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo respecteer ik zijn keuze niet door mijn mening daarover te uiten?
Echt hèquote:Op woensdag 16 december 2015 13:30 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik respecteer plechtig dat TS een pussy is
Jij krijgt er misschien zelfs wel een stijffie van of niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt hèniets is zo mannelijk en stoer als het benuttigen van bier.
Ja lekker rebels bier drinken, voel me echt stoer danquote:Op woensdag 16 december 2015 13:53 schreef CF87 het volgende:
[..]
Jij krijgt er misschien zelfs wel een stijffie van of niet?
Bier drinken en kut roepen, jij word echt een man zeg!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja lekker rebels bier drinken, voel me echt stoer dan
Heb ook al een haartje op mijn kinquote:Op woensdag 16 december 2015 13:57 schreef CF87 het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen, jij word echt een man zeg!
Kijk eens aan, gaat aardig de goede kant op dan!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb ook al een haartje op mijn kin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |