Hij is van het niveau Ali b of Gordonquote:Op woensdag 16 december 2015 23:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Brengt een verfrissend inzicht in het reilen en zeilen tijdens dergelijke debatten. Iets wat Mingelen zelf nooit heeft ervaren.
Nooit geweest.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van Tofik volgens mij.
Nee, hij heeft wel gestudeerd, maar niet voor Terrorist.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Ik had even gezapt, is hij ook chirurg of tandarts?
Vrouwtje wil ook een huurhuisje in Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef Coco98 het volgende:
Leuke vrouw, waarom laat je die in de steek?
Hij is kaakchirurg, meester in de rechten, Olympisch atleet, banketbakkampioen en verzorgt tweedehands blinde geleidehonden die blind zijn geworden in zijn vrije tijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Ik had even gezapt, is hij ook chirurg of tandarts?
Jammer, weer geen versterking voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is kaakchirurg, meester in de rechten, Olympisch atleet, banketbakkampioen en verzorgt tweedehands blinde geleidehonden die blind zijn geworden in zijn vrije tijd.
BARNEY ARMYquote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ambachtelijke kroketten
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Die magnetronpannenkoeken zijn echt goor.
We eten vandaag pannenkoeken!!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad.Ook wel het toppunt van luiheid trouwens.
Berg stroop erover, proef je niks meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad.Ook wel het toppunt van luiheid trouwens.
Die importeren we uit Eritrea, maar al die neurochirurgen willen enkel hardlopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer, weer geen versterking voor het Nederlands elftal.
Morgen bij Koerd en Mentaal Labielquote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ambachtelijke kroketten
[ afbeelding ]
Had je nog die documentaire gezien? Eritrees elftal gefrustreerd omdat ze nog geen eigen huurhuizen hadden.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die importeren we uit Eritrea, maar al die neurochirurgen willen enkel hardlopen.
Hollandse incest avondquote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen bij Koerd en Mentaal Labiel
Ik zie die Somaliërs en Eritreeërs hier nooit hardlopen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die importeren we uit Eritrea, maar al die neurochirurgen willen enkel hardlopen.
Binnenkant koud, harde plek hier en daar, heerlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We eten vandaag pannenkoeken!!
Ping! Klaar.
Je hebt ze wel gekocht? Was je lui?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Binnenkant koud, harde plek hier en daar, heerlijk.
Opgewonden, broekie uitquote:Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als klapper Wright v Incest.
Genot.
Mijn moeder kocht ze altijd toen ik nog veilig onder haar vleugels leefde.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt ze wel gekocht? Was je lui?
Nee ik keek naar de documentaire over het geïmporteerde Ethiopische bobslee team dat met behulp van de TU probeert naar de winterspelen te gaan maar struggelt omdat de overheid niet Canada Goose jassen wil geven aan hun hele familie.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had je nog die documentaire gezien? Eritrees elftal gefrustreerd omdat ze nog geen eigen huurhuizen hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |