Jij bent een parel voor de maatschappijquote:Op woensdag 16 december 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wil haar keihard haatneuken en daarna keihard haar kop in elkaar beuken.
Nog wat overdreven, maar men is er in ieder geval druk mee bezig:quote:
Ferry maakt het niet groter dan het is. Een geheime deal die niet blijkt te deugen. Dat PvdA en VVD de handen boven elkaars hoofd houden snapt elk kind.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Eens met Tofik Dibi.
Ferry Mingelen maakt het groter dan het is.
Zo'n motie van afkeuring stelt weinig voor.
Ik doe mijn best om mijn talent zo breed mogelijk in te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent een parel voor de maatschappij
Hij komt ook nerveus op mij over.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tofik zelf komt het meest in achterkamers.
Hij maakt de verontwaardiging en de motie van de oppositie groter dan die is bedoel ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ferry maakt het niet groter dan het is. Een geheime deal die niet blijkt te deugen. Dat PvdA en VVD de handen boven elkaars hoofd houden snapt elk kind.
Hij kijkt op tegen het verplicht kwartiertje bij Pauw op de boot.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij komt ook nerveus op mij over.
Hij noemt het een ferme gele kaart, dat is het toch niet groter maken dan het is?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij maakt de verontwaardiging en de motie van de oppositie groter dan die is bedoel ik.
Veel grote woorden en dan niet metveen motie van wantrouwen komen...
Gaat de laatste tijd veel met Ferry Doedens om.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij komt ook nerveus op mij over.
Brengt een verfrissend inzicht in het reilen en zeilen tijdens dergelijke debatten. Iets wat Mingelen zelf nooit heeft ervaren.quote:
Jij bent wel fan van Tofik volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Brengt een verfrissend inzicht in het reilen en zeilen tijdens dergelijke debatten. Iets wat Mingelen zelf nooit heeft ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |