Morgen bij Koerd en Mentaal Labielquote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ambachtelijke kroketten
[ afbeelding ]
Had je nog die documentaire gezien? Eritrees elftal gefrustreerd omdat ze nog geen eigen huurhuizen hadden.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die importeren we uit Eritrea, maar al die neurochirurgen willen enkel hardlopen.
Hollandse incest avondquote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen bij Koerd en Mentaal Labiel
Ik zie die Somaliėrs en Eritreeėrs hier nooit hardlopen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die importeren we uit Eritrea, maar al die neurochirurgen willen enkel hardlopen.
Binnenkant koud, harde plek hier en daar, heerlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We eten vandaag pannenkoeken!!
Ping! Klaar.
Je hebt ze wel gekocht? Was je lui?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Binnenkant koud, harde plek hier en daar, heerlijk.
Opgewonden, broekie uitquote:Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als klapper Wright v Incest.
Genot.
Mijn moeder kocht ze altijd toen ik nog veilig onder haar vleugels leefde.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt ze wel gekocht? Was je lui?
Nee ik keek naar de documentaire over het geļmporteerde Ethiopische bobslee team dat met behulp van de TU probeert naar de winterspelen te gaan maar struggelt omdat de overheid niet Canada Goose jassen wil geven aan hun hele familie.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had je nog die documentaire gezien? Eritrees elftal gefrustreerd omdat ze nog geen eigen huurhuizen hadden.
En AZC's slopenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nu koop je zo'n knijpfles?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht ze altijd toen ik nog veilig onder haar vleugels leefde.
Jamie Lewis v Daryl Gurney is ook nog wel leuk. Anderson v Boulton is voorspelbaar als de netequote:
Is je moeder wel een beetje lekker?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht ze altijd toen ik nog veilig onder haar vleugels leefde.
Ik heb altijd wel meel, suiker, zout en eieren in huis.quote:
http://www.vpro.nl/programmas/2doc/2015/Eritrea-Stars.htmlquote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee ik keek naar de documentaire over het geļmporteerde Ethiopische bobslee team dat met behulp van de TU probeert naar de winterspelen te gaan maar struggelt omdat de overheid niet Canada Goose jassen wil geven aan hun hele familie.
Het is en blijft Anderson.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jamie Lewis v Daryl Gurney is ook nog wel leuk. Anderson v Boulton is voorspelbaar als de nete
En dat kluts je dan zelf door elkaar? Met de hand, of met een electrische klopper / mixer?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel meel, suiker, zout en eieren in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |