uitstekende post!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rickertman doet alles wat los en vast zit
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rickertman neukt alles dat los en vast zit.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rickertman doet alles wat los en vast zit
Geen buitenboord, die doet niet mee voor de prijzen.quote:
Inderdaad. Toen ik m'n broer was verloren aan zelfmoord kon ik 4 weken m'n bed niet uitkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Kopsterk het volgende:
Knap dat die vader nog niet overmand is door emoties. Zou het hem niet nadoen.
Zelfmoord?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Joezi het volgende:
Walgelijk hoe jullie kunnen genieten van een zelfmoord
Is toch heerlijk, beetje leven in dit topic voor de veranderingquote:
Nu ga je wel ver, maar het komt in de buurt ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou zo lid van de Backstreet Boys kunnen zijn idd.
Wie genieten er dan van?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Joezi het volgende:
Ik zeg juist een ongeluk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Alles wijst gewoon op zelfmoord hoor
Wat vind je van dat meisje Fyl?quote:
72 piemels in de hemel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Alles wijst gewoon op zelfmoord hoor
Zelfmoord?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Joezi het volgende:
Ga lekker naar het Viva forum ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Joezi het volgende:
Ik begreep dat ze in een dorpje iets verderop woonde dat ook naast een spoor ligt. Waarschijnlijk zo bezopen dat ze gewoon het spoor heeft gevolgd naar huis en over een steentje heen gestruikeld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me ook, geen bewuste zelfdoding.
Gewoon triest verhaal.
Als je dit uit wil zoeken moet je haast wel denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het jammer dat die vader zoveel de publiciteit opzoekt eigenlijk. Al snap ik hem ergens ook wel.
meh, stelt helemaal niets voor als je gaat vergelijken met die meisjes op die school van jou.quote:
Ongelukjequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer springt Peter voor een trein?
Dat is zeker zo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dit uit wil zoeken moet je haast wel denk ik
Ik merk hetquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand er van geniet als een jong meisje dood is gegaan hoor Joezi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |