inderdaad ze lopen echt niet elke dag hard of zitten in een sportschoolquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Dit is geen sport... dit is paarden het werk laten doen.
Dat slaat natuurlijk nergens op en dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Al wordt hij wereldkampioen dan nomineren ze hem nog niet.
Lol. En toch heeft het ook wel iets triests. Kan er nog steeds niet volmondig om lachen, 40 jaar voetbaltraditie in een paar maanden over de kling gejaagd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is het Nederlands voetbal elftal niet genomineerd ? Die hebben toch maar mooi bijna het EK gehaald.
Hoezo.., nogmaals toen was bekend dat hij in F1 ging rijden dit jaar dat speelt natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op en dat weet jij ook.
Hij is nota bene vorig jaar genomineerd als Talent van het Jaar en ook nog verkozen als Talent van het Jaar. En dat 'maar' als rijder in de Formule 3. Sommige mensen vergeten maar heel graag dat hij vorig jaar op ditzelfde gala al wat gewonnen heeft.
Waterpolo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Hadden we echt niks beters dan beachvolleybal?
voor een team dat de finale verloren heeft?quote:
LA staat niet echt bekend als internethoofstad van de wereld iddquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze daar in LA geen goede internetconnectie ofzo
Dan blijven alleen de springruiters overquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef WEST het volgende:
[..]
voor een team dat de finale verloren heeft?
Met die logica hadden de springruiters gewonnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan klopten de genomineerden niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de springruiters over
Lotto Jumbo wielerploeg had moeten winnenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Hadden we echt niks beters dan beachvolleybal?
De waterpolodames hebben ook de finale verloren en de ruiters wonnen 'maar' een EK.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef WEST het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de springruiters over
Naja dat is ook ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die logica hadden de springruiters gewonnen.
De korfbalploeg die voor de zoveelste keer goud heeft gehaad was niet veel beter geweest...quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan klopten de genomineerden niet.
Dat heb ik al de hele uitzending.quote:
Is Ysbrand Chardon al ooit sportman van het jaar geweest, met zijn 27 wereldtitels in een sport die verder niemand doet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De korfbalploeg die voor de zoveelste keer goud heeft gehaad was niet veel beter geweest...
Ik kan Joop niet meer serieus nemen na die reclames. Echt cringeworthy.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
De Jaap Eden Oeuvre award win je in bed.
omdat het ook een team en dus een ploeg is?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Maarehh... hoe is een duo precies sportploeg van het jaar?
Wie?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is Ysbrand Chardon al ooit sportman van het jaar geweest, met zijn 27 wereldtitels in een sport die verder niemand doet?
knwu sprak voor hun beurtquote:
Ook iets met paarden. Maar dan vier.quote:
Vanavond een extra lange Pauw met de battle Derksen, Peter R.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Xummon het volgende:
Hebben ze haast bij het gala. Wordt in een flink tempo afgeraffeld he.
Ah... terecht dat ik hem niet ken in dat geval.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook iets met paarden. Maar dan vier.
Boeit verder niemand.
Wat is dit voor een gozer? Ben je wel goed bij je eikel?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Rintje altijd een beetje een kneus. Goed voorbeeld van een net-niet sporter.
Ach het is een goede jongen en een oerhollandse gozer. Daar identificeer je je als Nederlander wel mee. Maar heel intelligent is hij niet inderdaad.quote:
Die stond bij de FEBO, vandaar dat Joop hem nu krijgtquote:
Was ook op geen enkele afstand top, geen gouden medaille gehaald op de OS.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Rintje altijd een beetje een kneus. Goed voorbeeld van een net-niet sporter.
Nee, je verwacht eerder een tweede plek inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef WEST het volgende:
Joop die een prijs wint..., dat had ik niet verwacht
Het is hem gegund, rassportman. Maar met al die Brazilianen op hun eigen strand acht ik de kansen niet heel groot.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Topgozer die Nummerdor! Hopelijk wint ie goud volgend jaar.
Inderdaad. Mee eens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was ook op geen enkele afstand top, geen gouden medaille gehaald op de OS.
Wel een goede allround sporter uiteraard.
We gaan het zien, ik ga ze zeker volgen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is hem gegund, rassportman. Maar met al die Brazilianen op hun eigen strand acht ik de kansen niet heel groot.
Rintje in de Sanex reclamequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hij baalt nu dubbel. Geen prijs en het #viesdikke buffet bij de Chinees missen op eerste kerstdag.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Die stond bij de FEBO, vandaar dat Joop hem nu krijgt
Die is niet genomineerdquote:
Wraak van Waylonquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
7 liedjes van Ilse zijn dit jaar uit de Top 2000 gedonderd.
Vind je? Haar kop lijkt wel van plasticquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ilse ziet er wel weer heerlijk uit.
Lekker kort is ze vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ilse ziet er wel weer heerlijk uit.
In 1999.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Is Raybar wel is genomineerd eigenlijk ?
Mag wat minder met de make-up, maar dat poets je er zo vanaf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind je? Haar kop lijkt wel van plastic
Haar hoofd ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ilse is top maar haar muziek is er niet beter op geworden.
Nee, dat was Waylon.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Is dit ooit tweede geworden op het ESF?
Voor jou nog foto van Ilse in een piemeltrui:quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag wat minder met de make-up, maar dat poets je er zo vanaf.
Haha, ja dat boeide mij dan weer vrij weinigquote:
Ben ik niet zo'n fan van, misschien Mani wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor jou nog foto van Ilse in een piemeltrui:
[ afbeelding ]
Ik had zelfs poster op mijn slaapkamer hangenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, ja dat boeide mij dan weer vrij weinigMaar ben het wel met je eens dat een sportman/sportvrouw ook een beetje een glamour-uitstraling moet hebben. Goede looks tellen ook mee voor het totaalplaatje.
Jupquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
huh was dat Tim van Streetlab die de prijs gaf?
Dit is geen oeuvre, dit is voor mensen die eerder een prijs wonnen maar niet deze mooie award.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:23 schreef franklop het volgende:
het speciale van die oeuvre prijs gaat er zo wel vanaf
Ja precies ja. Net als Van Persie, Van Basten, Leontien van Moorsel, Inge de Bruijn toch ook wel, Dafne (zonder acnequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had zelfs poster op mijn slaapkamer hangenJa, een glamour-uitstraling helpt wel!
Zo ook met Pieter vd Hoogenband
Dit zijn toch geen oevre prijzen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:23 schreef franklop het volgende:
het speciale van die oeuvre prijs gaat er zo wel vanaf
Ik had een poster van Thorpe maar dat was in mij onzekere jonge jarenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had zelfs poster op mijn slaapkamer hangenJa, een glamour-uitstraling helpt wel!
Zo ook met Pieter vd Hoogenband
Helaas welquote:
Op zich is hij wel grappig, zeker met z'n imitatiesquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Laten we Van Muiswinkel er ook weer even bijhalen, dat was vorig jaar ook zo'n succes
Haha absoluut, maar vorig jaar faalde het helaas totaal omdat de zaal zijn humor niet begreep.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich is hij wel grappig, zeker met z'n imitaties
Niet weten dat ie meedoet aan een all you can eat wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaat die bolle een keer sporten?
Ze hadden de rest ook niet hoeven nominerenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef franklop het volgende:
Nou, wel heeeel duidelijk dat Schippers wint, normaal eindigen ze immers met de sportman
Yep maar dat weet iedereen natuurlijk. Was ook verreweg ook wel het sportmoment van 2015 (al was voor mij de Vuelta van Dumoulin ook een hoogtepunt).quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef franklop het volgende:
Nou, wel heeeel duidelijk dat Schippers wint, normaal eindigen ze immers met de sportman
Dat zag je net bij Coen en Sander ook al.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha absoluut, maar vorig jaar faalde het helaas totaal omdat de zaal zijn humor niet begreep.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is Sjinkie zo'n cultheld geworden dat hij echt favoriet is voor die prijs?
(forgive me, ik gun hem die prijs niet)
Amerigo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Hoe heet dat paard van Dubbeldam? Mr Ed?
Jaren geleden deed Kasper van Kooten het toch? Begrepen ze ook niks van.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Coen en Sander ook al.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is Sjinkie zo'n cultheld geworden dat hij echt favoriet is voor die prijs?
(forgive me, ik gun hem die prijs niet)
Vond hem tijdens de OS niet echt een sympathieke indruk maken en heeft zich ook al een aantal keren negatief laten gelden tegen scheidrechters.quote:
Toen hij Froome voorbij reed kwam ik spontaan klaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep maar dat weet iedereen natuurlijk. Was ook verreweg ook wel het sportmoment van 2015 (al was voor mij de Vuelta van Dumoulin ook een hoogtepunt).
Dat ligt meer aan die mannen zelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Coen en Sander ook al.
Engeland was dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:29 schreef franklop het volgende:
In Amerika is zo'n knol toch zelf als sportman genomineerd?
Dat is ook meteen het enige waar hij grappig mee is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich is hij wel grappig, zeker met z'n imitaties
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vond hem tijdens de OS niet echt een sympathieke indruk maken en heeft zich ook al een aantal keren negatief laten gelden tegen scheidrechters.
Kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het enige waar hij grappig mee is.
Ik hoop niet op iemand die met een kwakzalver werkt, helaas voor Henk dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zwemmen? Hopen op Henkie Grol bij het Judo?
Werkt hij met een kwakzalver? Vandaar al die blessures zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop niet op iemand die met een kwakzalver werkt, helaas voor Henk dus.
Oh ja, met die NOS commentator die de regels niet snapte er pas minuten later achter kwam.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:30 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoe ze zijn superfinale hebben verknipt
Volgens jou mogen dus alleen maar ideale schoonzonen als Robben winnen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vond hem tijdens de OS niet echt een sympathieke indruk maken en heeft zich ook al een aantal keren negatief laten gelden tegen scheidrechters.
Nee dat niet per se hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Volgens jou mogen dus alleen maar ideale schoonzonen als Robben winnen?
Ja, met Dirk Zoutewelle.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Werkt hij met een kwakzalver? Vandaar al die blessures zeker?
Zuipenquote:
Ah oké, dat wist ik niet. Nouja ik weet hoeveel Henk ervoor doet, dus ik gun hem van harte een gouden medaille.quote:
Terecht, als je dit soort helden niet eert kun je de Nederlandse sport wel opdoeken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Erben vindt dit helemaal fantastisch.
Darten is net zo min een sport als paardrijden...quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Na Raymond van Barneveld was dit mijn tweede keus dit jaar. Volledig terecht.
Sorry maar dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Darten is net zo min een sport als paardrijden...
Darten op een paard zou een leuke nieuwe sport zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo zeer een sport als autosport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Vader Abraham die iemand moest kiezen om naar het ESF te gaan. Ook zo'n drama.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:34 schreef ijs. het volgende:
Dat gehakkel hoort toch niet op tv? Moet je zo'n man niet aandoen.
Sport beoefend op topniveau door oude kerels =/= sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zo zeer een sport als autosport.
Dag tvquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Als Max Verstappen dit niet wint gooi ik mijn tv uit het raam.
Kom op, dit was geen drama. Dit was prachtig om te zien, geweldige man die Paping.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Vader Abraham die iemand moest kiezen om naar het ESF te gaan. Ook zo'n drama.
Ging ie een muntje gooienquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Vader Abraham die iemand moest kiezen om naar het ESF te gaan. Ook zo'n drama.
Eens tellen hoeveel 40+'ers er in de autosport rondrijden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport beoefend op topniveau door oude kerels =/= sport
Tja, Wereldkampioen worden in een mondiale sport. Als eerste Europese man dacht ik ook nog eens. Niks op aan te merken :pquote:
Dag TVquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik bedoel, als Tom Dumoulin dit niet wint gooi ik mijn tv uit het raam.
Kwam hij nou klaar om dat hakje?quote:
Ach, het is ook wel prima. Maar ik had het die Dubbeldam ook wel gegund. Goeie gozer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, Wereldkampioen worden in een mondiale sport. Als eerste Europese man dacht ik ook nog eens. Niks op aan te merken :p
Mee oneens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was bij Tom Dumoulinquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwam hij nou klaar om dat hakje?
Of was het iets anders?
Darts en paardensport is net zo veel sport als autosport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kieskeurig publiek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij nou echt geen grappige mensen in Nederland?
Volgend jaar Tong80 als presentatorquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij nou echt geen grappige mensen in Nederland?
Daar lijkt het wel op..., kun je zien hoe ze er mee omgaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:39 schreef Remzz het volgende:
Zit Verstappen nu in de verliezers compilatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |