Ik heb nog 2 puddingbroodjes liggen, eentje voor vannacht en een voor morgen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
Ik moest effe koffie hebben met aardbeien bavdinges, ik krijg altijd na het eten
trek in iets zoets![]()
en ik had gehaald voor zus, maar die wil een paar kilo kwijt, dus ik heb maar gewacht,
tot nuandrs is het ook een beetje lullig
Als er écht van die roompudding inzit zijn ze héérlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 puddingbroodjes liggen, eentje voor vannacht en een voor morgen.
Ik gooi er altijd nog een beetje dessertsaus (aardbeien) overheen en een flinke dot slagroom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er écht van die roompudding inzit zijn ze héérlijk
die aardbeiensaus is me dan weer een beetje té, maar die slagroom ik okéquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
IK gooi er altijd nog een beetje dessertsaus (aardbeien) overheen en een flinke dot slagroom.
Maar ach, ik kan dat wel hebben.
De mannen zien het beterquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar wat is het?
Het ziet er echt uit als een kerstmenu uit WOII.![]()
Ik had daar eçht niet aan gedacht toen ik het kreeg, er zitten wel een paar kleine rode kerstballetjesin, dat welquote:
Ik heb al gegeten, Nasi om precies te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:41 schreef chufi het volgende:
Maar goed ook maar eens wat gaan eten..
Het zal wel aan de foto liggen en het ziet er uit of het in een soort glazen ovenschaal zit...quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had daar eçht niet aan gedacht toen ik het kreeg, er zitten wel een paar kleine rode kerstballetjesin, dat wel, maar ik had gezegd dat ik niet aan Kerstversiering deed dus ik denk dat ze daarom deze heeft uitgezocht
lief![]()
Er is een indoor speelruimte Mo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet met de kerst hier heen --> http://parkstad-plaza.nl/
2 dagen nog wel?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het ook lief van je zusquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had daar eçht niet aan gedacht toen ik het kreeg, er zitten wel een paar kleine rode kerstballetjesin, dat wel, maar ik had gezegd dat ik niet aan Kerstversiering deed dus ik denk dat ze daarom deze heeft uitgezocht
lief![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 dagen zou je niet overleven, met zo'n all inclusive concept krijg je al snel een vreetschuur idee. Maar in goed gezelschap is het wel te doenquote:
Staat naast een voetbalstadion dus dat is waarschijnlijk ook het concept geweestquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen zou je niet overleven, met zo'n all inclusive concept krijg je al snel een vreetschuur idee. Maar in goed gezelschap is het wel te doen
Leuk, op bezoek bij de koempels...quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Flink met je armen en handen zwaaien dan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Chinees is nogal slecht en hun Engels is nauwelijks te verstaan weet ik uit ervaring
Je zit daar sowieso in een gebied waar je niemand verstaat met die rare mix van een soort van Nederlands en Duits...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Chinees is nogal slecht en hun Engels is nauwelijks te verstaan weet ik uit ervaring
Die komen vanavond bij "Andere Tijden" aan het woord, degene die nog in leven zijn dan..quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, op bezoek bij de koempels...
Steenkolen Nederlands...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komen vanavond bij "Andere Tijden" aan het woord, degene die nog in leven zijn dan..
Klopt, maar gelukkig zijn 'we' niet allemaal onverstaanbaar hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit daar sowieso in een gebied waar je niemand verstaat met die rare mix van een soort van Nederlands en Duits...
Kwestie van een paar dagen en dat heb ik ook onder de kniequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig zijn 'we' niet allemaal onverstaanbaar hoor.
Maar een groot deel is voor 'jullie' inderdaad lastiger te verstaan.
En net had je nog moeite met Chinezen die Engels praten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwestie van een paar dagen en dat heb ik ook onder de knie
Jij komt uit omgeving Sittard, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig zijn 'we' niet allemaal onverstaanbaar hoor.
Maar een groot deel is voor 'jullie' inderdaad lastiger te verstaan.
Chinees valt niet onder mn basis taal.. Duits Nederlands, Engels en Belgisch welquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En net had je nog moeite met Chinezen die Engels praten?
Je lult er weer omheen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Chinees valt niet onder mn basis taal.. Duits Nederlands, Engels en Belgisch wel
heen en terugquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd naar de fietsperikelen van Hut
Ik was vroeger erg goed in ijshockey maar te licht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarmee zijn we weer bij schvvmrt...
[ afbeelding ]
De Griek gaat bij Fann witten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Is de badkamer van Fan vannacht aan de beurt?
Dat wordt sla.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Geen knijn voor deze Joep dit jaar......
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Is de badkamer van Fan vannacht aan de beurt?
Vraag die Griek ff of ie zo pics stuurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Neh... vanavond doe ik niks, alleen onderuit op de bank Weeds kijken met een wijntje![]()
Die Griek bakt effe kaassoufle's want die heeft alweer honger
ze zijn nog een beetje bleekjes want ze zitten net in de panquote:Op woensdag 16 december 2015 00:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vraag die Griek ff of ie zo pics stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |