abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 16:55:03 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159126808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh leuk hoor. Jij bent gebombardeerd tot buurt fotograaf haha.
Zoiets, mijn ma doet welzijnswerk hier in het dorp, best wel wat vrijwilligerswerk, mijn pa onderhoud de website van het dorp voor een van de organisatoren en de andere stichting die het organiseer deed ik altijd veel bij.

Ach een avond in het jaar moet kunnen. En ach, er is een eigen oudejaarsconference achtig iets. Oozich overleef ik dat wel :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 16:57:32 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159126852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik eigenlijk alleen de hit nog. Dus niet zo actief meer. Ook niet echt tijd voor.
Hit? Was dat? Heb ooit anderhalf jaar op scouting gezeten. Toen was ik het binnen zitten en ganzenborden zat :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159126895
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zoiets, mijn ma doet welzijnswerk hier in het dorp, best wel wat vrijwilligerswerk, mijn pa onderhoud de website van het dorp voor een van de organisatoren en de andere stichting die het organiseer deed ik altijd veel bij.

Ach een avond in het jaar moet kunnen. En ach, er is een eigen oudejaarsconference achtig iets. Oozich overleef ik dat wel :P
Sowieso goed voor de sociale contacten ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159126918
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hit? Was dat? Heb ooit anderhalf jaar op scouting gezeten. Toen was ik het binnen zitten en ganzenborden zat :')
Dat klinkt best saai. Wij hadden altijd best toffe programma's.

En hit. Www.scouting.hit.nl
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159128825
Die nieuwe Fuji X70 is toch wel een mooi cameraatje :9~
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 januari 2016 @ 18:53:44 #206
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159129039
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Nalbandian het volgende:
Die nieuwe Fuji X70 is toch wel een mooi cameraatje :9~
Fuji is sowieso alweer een tijd lekker bezig! :9
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159129132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Fuji is sowieso alweer een tijd lekker bezig! :9
Mogguh :) ! Ik vraag me zo langzamerhand af of Canon voor zijn compactlijn niet de hete adem voelt van Fuji :D ? Maar misschien interesseert het ze ook totaal niet, want *O* Canon *O* !
pi_159129255
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
een eenden rally doen
pi_159129289
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha dat is ook wel vet :p

http://www.ducktrail.nl/?(...)6ZVDjH-o9xoCztbw_wcB
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 19:25:16 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159129762
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat klinkt best saai. Wij hadden altijd best toffe programma's.

En hit. Www.scouting.hit.nl
Geen idee hoe oud ik toen was. Zijn paar keer in het bos geweest, maar wij (ik en vriendje) wouden hele middagen hutten bouwen en boom klimmen.

Oh het was niet alleen ganzenbord hoor, we hebben ook wel es stoelendans gegaan :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 januari 2016 @ 20:40:17 #211
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159131673
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh :) ! Ik vraag me zo langzamerhand af of Canon voor zijn compactlijn niet de hete adem voelt van Fuji :D ? Maar misschien interesseert het ze ook totaal niet, want *O* Canon *O* !
Tja,... op 't gebied van compacts en aps mirrorless doen ze 't echt lekker.

Denk dat ook Nikon daar wel last van heeft hoor :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 januari 2016 @ 12:03:17 #213
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159198224
Inderdaad, maar goed gelukkig in een koffie zaakje zoals een goede ZZP'er betaamd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159203980
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:51 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh! Was flink krabben vanmorgen 8-) !
En dan blijken je autoruiten ook nog eens dichtgevroren :N
pi_159204555
Natuurijs!!! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 januari 2016 @ 18:33:39 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159207184
Nog niet helemaal natuurlijk, eerst de 3 centimeter even afwachten :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf maandag 18 januari 2016 @ 22:29:01 #217
18921 freud
Who's John Galt?
pi_159215823
quote:
6s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog niet helemaal natuurlijk, eerst de 3 centimeter even afwachten :9
Geen zin om online op elke foto te reageren, maar weer dikke platen van Eurosonic 👍🏻👍🏻
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_159216105
quote:
6s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog niet helemaal natuurlijk, eerst de 3 centimeter even afwachten :9
Al 99% zeker dat ze morgen gaan rijden. Noordlaren of Haaksbergen... pfoe. Dat komt slecht uit in de planning want ik zou morgen spullen pakken voor het Oostenrijkse natuurijs :')
pi_159217104
quote:
Wij hadden de verlengde limousine eend van ducktrail als trouwauto O+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_159218212
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef Uncle het volgende:

[..]

Al 99% zeker dat ze morgen gaan rijden. Noordlaren of Haaksbergen... pfoe. Dat komt slecht uit in de planning want ik zou morgen spullen pakken voor het Oostenrijkse natuurijs :')
Haaksbergen is voor mij maar 10 km... misschien zie ik je daar wel.
pi_159220626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:09 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Haaksbergen is voor mij maar 10 km... misschien zie ik je daar wel.
FOT! meet *O*
pi_159220907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:09 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Haaksbergen is voor mij maar 10 km... misschien zie ik je daar wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 07:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

FOT! meet *O*
Haaksbergen is ook voor mij 10km ;)
Kan er wel ff heen fietsen op de racefiets vanavond. Had toch in de planning om een rondje te maken :)

edit: spring maar in je auto Uncle => Haaksbergen it is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flipmoehoe op 19-01-2016 10:10:33 ]
pi_159223671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
edit: spring maar in je auto Uncle => Haaksbergen it is!
Ik kom er aan *O* *O*
  dinsdag 19 januari 2016 @ 11:18:35 #224
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_159223743
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanavond niet al te veel. Misschien nog wat inpakken en wat voor scouting doen.

Morgen wat zooi naar de stort brengen, kapper en nog wat verhuisdozen inpakken en zondag hebben we een bedrijfsuitje en gaan we een eenden rally doen _O-
Leuk. Ik zal naar je zwaaien als ik een eend zie zondag.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 11:20:40 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_159223779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Leuk. Ik zal naar je zwaaien als ik een eend zie zondag.
Ik ben blijkbaar te laat.

Als ik het had geweten had ik gezwaaid
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_159223956
Jij maar zwaaien naar al die eenden en zit ik in een ander deel van het land haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 12:33:29 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159225252
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef freud het volgende:

[..]

Geen zin om online op elke foto te reageren, maar weer dikke platen van Eurosonic 👍🏻👍🏻
Thanks chef *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159240296
Ijs en sneeuw enzo! *O*



pi_159242942
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nice :Y !
Nee, Haaksbergen :')
pi_159243448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef Uncle het volgende:
Ijs en sneeuw enzo! *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cool! Ik wilde ook gaan, maar er kwam iets tussen :(
pi_159243544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef Uncle het volgende:
Ijs en sneeuw enzo! *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik zal er straks ook een paar posten.
pi_159247119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nee, Haaksbergen :')
Je staat elke dag iets te vroeg op Ouwesok :D .
  FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2016 @ 06:41:28 #234
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159247134
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159247613
Mooie platen Uncle ^O^
Wilde de fiets pakken, had mijn fietskleding al aan en toen begon het te sneeuwen -O-
Geen zin om te testen of de fietspaden glad waren dus thuis gebleven..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 januari 2016 @ 08:58:50 #236
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_159247854
er staan nog wat foto's van een bij ons allen bekende fotograaf in dit onderzoek naar wat popmuziek de muzikant in Nederland oplevert:

http://www.ntb.nl/wp-cont(...)vert-het-op-2016.pdf
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2016 @ 10:08:15 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159248828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:58 schreef Tokus het volgende:
er staan nog wat foto's van een bij ons allen bekende fotograaf in dit onderzoek naar wat popmuziek de muzikant in Nederland oplevert:

http://www.ntb.nl/wp-cont(...)vert-het-op-2016.pdf
Wist ik dat zelf ook maar :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 januari 2016 @ 10:09:49 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_159248855
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Wist ik dat zelf ook maar :+
rekeningetje sturen O-)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_159249584
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Wist ik dat zelf ook maar :+
wat levert het op :P
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2016 @ 11:03:53 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159249826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

rekeningetje sturen O-)
Ik zal er eens achteraan mailen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:50 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

wat levert het op :P
Mwah, hoeveelheid foto's x publicatie kosten. Dus ergens tussen de 1000 & 2000.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159250393
Zoals beloofd nog wat plaatjes




  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2016 @ 11:52:22 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159250760
Treurig, 1 persoon heeft alle drie de nominaties binnen Cultuur - enkel bij de zilveren camera :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 13:40:25 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159253224
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef Uncle het volgende:
Ijs en sneeuw enzo! *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Schitterend
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:50:52 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_159253505
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treurig, 1 persoon heeft alle drie de nominaties binnen Cultuur - enkel bij de zilveren camera :')
:?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:32 schreef m1st1g het volgende:
Zoals beloofd nog wat plaatjes

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uncle had nog een cameltoe te pakken zag ik :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 13:53:12 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159253577
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treurig, 1 persoon heeft alle drie de nominaties binnen Cultuur - enkel bij de zilveren camera :')
Jij deed toch veel fotografie bij concerten enzo? Toevallig ook bij Normaal geweest 19-12 in het Gelredome?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2016 @ 13:59:59 #246
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159253705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:?

Dat er drie nominaties te vergeven zijn in de categorie cultuur - enkel beeld.
En dat één iemand alle drie de nominaties heeft :')

quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jij deed toch veel fotografie bij concerten enzo? Toevallig ook bij Normaal geweest 19-12 in het Gelredome?
Fotografie bij muziek. Check.
Normaal in het GelreDome. Helaas.

B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159254082
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treurig, 1 persoon heeft alle drie de nominaties binnen Cultuur - enkel bij de zilveren camera :')
En 1 foto in twee categorieen. Dagelijks nieuws serie en enkel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 januari 2016 @ 22:06:48 #249
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_159268167
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treurig, 1 persoon heeft alle drie de nominaties binnen Cultuur - enkel bij de zilveren camera :')
dat kun je toch niet maken als organisatie.... En dan ook nog foto's die niet slecht zijn maar ook niet echt heel bijzonder.


als je maar 3 nominaties hebt in een categorie dan moet je toch gewoon 3 verschillende personen hebben...


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_159284290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:32 schreef m1st1g het volgende:
Zoals beloofd nog wat plaatjes

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke camera gebruik je?? Licht was goed te doen als je een beetje tactisch positioneerde. ISO 8000 is voor natuurijs erg goed verlicht :')





En meer van dat. Nu gewoon lekker op het Oostenrijkse natuurijs. Op ISO 100 enzo

pi_159305743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Welke camera gebruik je?? Licht was goed te doen als je een beetje tactisch positioneerde. ISO 8000 is voor natuurijs erg goed verlicht :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En meer van dat. Nu gewoon lekker op het Oostenrijkse natuurijs. Op ISO 100 enzo

[ afbeelding ]
Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
pi_159313569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
Dan ben je inderdaad al 2 stops kwijt op 300mm :P
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 06:29:57 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159373497
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159373920
Zeker goedemorgen. :W

  maandag 25 januari 2016 @ 09:08:16 #255
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_159374357
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Zoooo, dat is zeker een goedemorgen *O*!
Hmz...
pi_159376400
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Dat is het betere werk ^O^
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 18:57:36 #258
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159388567
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Nice
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159417148
Voor degenen die Lightroom en Photoshop legaal via Adobe Creative Cloud hebben, is er inmiddels de mogelijkheid om een gratis portfolio website aan te maken via Adobe portfolio. Voor meer info klik hier.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 12:49:18 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159434908
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Deze ook van jou?

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:55:39 #261
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443808
Ik ga zo lekker fotograferen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:56:00 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo lekker fotograferen!
Nice! Wat voor leuks? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:00 #263
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443848
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nice! Wat voor leuks? B-)
Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:27 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443859
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:00:48 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443984
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[ afbeelding ]
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:01:19 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159444004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Oeh fotoreisjes *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159445035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Waar ga je nu weer naartoe?
pi_159453667
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Deze ook van jou?

[ afbeelding ]
*O* Cover!!!
  FOK!Fotograaf donderdag 28 januari 2016 @ 06:01:38 #269
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159457536
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Oeh fotoreisjes *O*
echt wel *O*
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Waar ga je nu weer naartoe?
IJsland 8-)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159457595
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
BAM! Heel veel plezier *O*
pi_159484590
Nikon verhoogt wederom de prijzen van zijn objectieven en flitsers vanaf begin maart (http://www.dpreview.com/n(...)ses-and-flash-units).
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 08:42:43 #272
364681 over_hedge
pi_159485219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
ijsland *; *; *; *; *; *; *; *;
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:32:56 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488298
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159488397
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
Heb jij nog meer FPS nodig??
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:37:28 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488418
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Heb jij nog meer FPS nodig??
I NEED POWERRRR.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:40:06 #276
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_159488511
Spray and pray _O_!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:53:59 #278
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488867
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

_O- :D _O-
Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toe B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159489054
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toe B-)
Geef je G.A.S. maar een naam B-) !
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 12:43:02 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159489996
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:01 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Geef je G.A.S. maar een naam B-) !
1Ds Mark 3 kopen? *;
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159490726
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

1Ds Mark 3 kopen? *;
Ik heb helaas nog wat andere zaken op mijn wishlist staan :7
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 21:11:28 #283
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159502777
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

BAM! Heel veel plezier *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ijsland *; *; *; *; *; *; *; *;
Thnx!
Super veel zin in!
@Over_hedge... jij bent er al geweest?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 januari 2016 @ 11:10:01 #284
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_159513227
Ook Foto Klein lijkt failliet te zijn


dit zou hun "voor elk aannemelijk bod"-actie van de laatste tijd verklaren...


edit: o, Ouwesok was me voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 januari 2016 @ 13:55:32 #285
364681 over_hedge
pi_159516365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

[..]

Thnx!
Super veel zin in!
@Over_hedge... jij bent er al geweest?
ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159517804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
Mooi spul :Y
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 januari 2016 @ 16:28:03 #287
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159519523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mooi spul :Y
Wat Nalban zegt! :Y
Mooie foto's!

Heb er zin in! *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159521018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Xilantof het volgende:

[..]


[..]

Wat Nalban zegt! :Y
Mooie foto's!

Heb er zin in! *O*
Ik ben wel een potje jaloers op je :X
  FOK!Fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 11:59:26 #289
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159536417
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:29 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik ben wel een potje jaloers op je :X
terecht!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 06:44:51 #290
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159561253
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 11:22:06 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159563825


POWERRRRR.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 06:59:30 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159588373
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 17:55:30 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159600675
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/ ! Nog niet naar IJsland 8-) ?
ik zit de dagen af te tellen....

vrijdag op pad...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 19:21:27 #297
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159629580
Moet ik nu in m'n eentje dit topic volmaken?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159629721
Iedereen is jaloers dat jij naar Ijsland gaat dus dan praten we gewoon liever niet met jou nu... O-)
pi_159632391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:27 schreef Uncle het volgende:
Iedereen is jaloers dat jij naar Ijsland gaat dus dan praten we gewoon liever niet met jou nu... O-)
_O-
pi_159643521
En nu wil sowieso niemand reageren want dan moet je een nieuw topic openen ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')