abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159305743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Welke camera gebruik je?? Licht was goed te doen als je een beetje tactisch positioneerde. ISO 8000 is voor natuurijs erg goed verlicht :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En meer van dat. Nu gewoon lekker op het Oostenrijkse natuurijs. Op ISO 100 enzo

[ afbeelding ]
Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
pi_159313569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
Dan ben je inderdaad al 2 stops kwijt op 300mm :P
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 06:29:57 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159373497
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159373920
Zeker goedemorgen. :W

  maandag 25 januari 2016 @ 09:08:16 #255
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_159374357
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Zoooo, dat is zeker een goedemorgen *O*!
Hmz...
pi_159376400
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Dat is het betere werk ^O^
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 18:57:36 #258
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159388567
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Nice
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159417148
Voor degenen die Lightroom en Photoshop legaal via Adobe Creative Cloud hebben, is er inmiddels de mogelijkheid om een gratis portfolio website aan te maken via Adobe portfolio. Voor meer info klik hier.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 12:49:18 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159434908
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Deze ook van jou?

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:55:39 #261
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443808
Ik ga zo lekker fotograferen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:56:00 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo lekker fotograferen!
Nice! Wat voor leuks? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:00 #263
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443848
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nice! Wat voor leuks? B-)
Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:27 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443859
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:00:48 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443984
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[ afbeelding ]
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:01:19 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159444004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Oeh fotoreisjes *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159445035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Waar ga je nu weer naartoe?
pi_159453667
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Deze ook van jou?

[ afbeelding ]
*O* Cover!!!
  FOK!Fotograaf donderdag 28 januari 2016 @ 06:01:38 #269
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159457536
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Oeh fotoreisjes *O*
echt wel *O*
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Waar ga je nu weer naartoe?
IJsland 8-)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159457595
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
BAM! Heel veel plezier *O*
pi_159484590
Nikon verhoogt wederom de prijzen van zijn objectieven en flitsers vanaf begin maart (http://www.dpreview.com/n(...)ses-and-flash-units).
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 08:42:43 #272
364681 over_hedge
pi_159485219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
ijsland *; *; *; *; *; *; *; *;
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:32:56 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488298
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159488397
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
Heb jij nog meer FPS nodig??
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:37:28 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488418
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Heb jij nog meer FPS nodig??
I NEED POWERRRR.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')