abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159305743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Welke camera gebruik je?? Licht was goed te doen als je een beetje tactisch positioneerde. ISO 8000 is voor natuurijs erg goed verlicht :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En meer van dat. Nu gewoon lekker op het Oostenrijkse natuurijs. Op ISO 100 enzo

[ afbeelding ]
Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
pi_159313569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
Dan ben je inderdaad al 2 stops kwijt op 300mm :P
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 06:29:57 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159373497
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159373920
Zeker goedemorgen. :W

  maandag 25 januari 2016 @ 09:08:16 #255
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_159374357
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Zoooo, dat is zeker een goedemorgen *O*!
Hmz...
pi_159376400
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Dat is het betere werk ^O^
  FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 18:57:36 #258
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159388567
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Nice
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159417148
Voor degenen die Lightroom en Photoshop legaal via Adobe Creative Cloud hebben, is er inmiddels de mogelijkheid om een gratis portfolio website aan te maken via Adobe portfolio. Voor meer info klik hier.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 12:49:18 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159434908
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:14 schreef Uncle het volgende:
Zeker goedemorgen. :W

[ afbeelding ]
Deze ook van jou?

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:55:39 #261
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443808
Ik ga zo lekker fotograferen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:56:00 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo lekker fotograferen!
Nice! Wat voor leuks? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:00 #263
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443848
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nice! Wat voor leuks? B-)
Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:27 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159443859
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:00:48 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159443984
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Leuk! *O*

Ik had gisteren iets leuks B-)
[ afbeelding ]
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2016 @ 18:01:19 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159444004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Oeh fotoreisjes *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159445035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week 8-)

En zeker ook leuk!
Waar ga je nu weer naartoe?
pi_159453667
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Deze ook van jou?

[ afbeelding ]
*O* Cover!!!
  FOK!Fotograaf donderdag 28 januari 2016 @ 06:01:38 #269
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159457536
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Oeh fotoreisjes *O*
echt wel *O*
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Waar ga je nu weer naartoe?
IJsland 8-)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159457595
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
BAM! Heel veel plezier *O*
pi_159484590
Nikon verhoogt wederom de prijzen van zijn objectieven en flitsers vanaf begin maart (http://www.dpreview.com/n(...)ses-and-flash-units).
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 08:42:43 #272
364681 over_hedge
pi_159485219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

echt wel *O*

[..]

IJsland 8-)
ijsland *; *; *; *; *; *; *; *;
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:32:56 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488298
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159488397
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd. *O*

Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft? B-)
Heb jij nog meer FPS nodig??
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:37:28 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488418
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Heb jij nog meer FPS nodig??
I NEED POWERRRR.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:40:06 #276
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_159488511
Spray and pray _O_!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 11:53:59 #278
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159488867
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

_O- :D _O-
Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toe B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159489054
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toe B-)
Geef je G.A.S. maar een naam B-) !
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 12:43:02 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159489996
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:01 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Geef je G.A.S. maar een naam B-) !
1Ds Mark 3 kopen? *;
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159490726
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

1Ds Mark 3 kopen? *;
Ik heb helaas nog wat andere zaken op mijn wishlist staan :7
  FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 21:11:28 #283
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159502777
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

BAM! Heel veel plezier *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ijsland *; *; *; *; *; *; *; *;
Thnx!
Super veel zin in!
@Over_hedge... jij bent er al geweest?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 januari 2016 @ 11:10:01 #284
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_159513227
Ook Foto Klein lijkt failliet te zijn


dit zou hun "voor elk aannemelijk bod"-actie van de laatste tijd verklaren...


edit: o, Ouwesok was me voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 januari 2016 @ 13:55:32 #285
364681 over_hedge
pi_159516365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

[..]

Thnx!
Super veel zin in!
@Over_hedge... jij bent er al geweest?
ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159517804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
Mooi spul :Y
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 januari 2016 @ 16:28:03 #287
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159519523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja :) http://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten :D :P )
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mooi spul :Y
Wat Nalban zegt! :Y
Mooie foto's!

Heb er zin in! *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159521018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Xilantof het volgende:

[..]


[..]

Wat Nalban zegt! :Y
Mooie foto's!

Heb er zin in! *O*
Ik ben wel een potje jaloers op je :X
  FOK!Fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 11:59:26 #289
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159536417
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:29 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik ben wel een potje jaloers op je :X
terecht!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 06:44:51 #290
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159561253
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 11:22:06 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159563825


POWERRRRR.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 06:59:30 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159588373
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 17:55:30 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159600675
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/ ! Nog niet naar IJsland 8-) ?
ik zit de dagen af te tellen....

vrijdag op pad...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 19:21:27 #297
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_159629580
Moet ik nu in m'n eentje dit topic volmaken?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_159629721
Iedereen is jaloers dat jij naar Ijsland gaat dus dan praten we gewoon liever niet met jou nu... O-)
pi_159632391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:27 schreef Uncle het volgende:
Iedereen is jaloers dat jij naar Ijsland gaat dus dan praten we gewoon liever niet met jou nu... O-)
_O-
pi_159643521
En nu wil sowieso niemand reageren want dan moet je een nieuw topic openen ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')