Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:44 schreef Uncle het volgende:
[..]
Welke camera gebruik je?? Licht was goed te doen als je een beetje tactisch positioneerde. ISO 8000 is voor natuurijs erg goed verlicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer van dat. Nu gewoon lekker op het Oostenrijkse natuurijs. Op ISO 100 enzo
[ afbeelding ]
Dan ben je inderdaad al 2 stops kwijt op 300mmquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb een D7000. Grootste struikelblok is eigenlijk de lens die ik gebruik, de 70-300.
Nice! Wat voor leuks?quote:
Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Via via gevraagd om wat optredens (losse sketches) in een theater te fotograferen.
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende weekquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk!
Ik had gisteren iets leuks
[ afbeelding ]
Oeh fotoreisjesquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week![]()
En zeker ook leuk!
Waar ga je nu weer naartoe?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! theaterdingetjes zijn altijd tof. M'n laatste grote shoot voor m'n fotoreis van volgende week![]()
En zeker ook leuk!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deze ook van jou?
[ afbeelding ]
ijslandquote:
Heb jij nog meer FPS nodig??quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay, als het goed is wordt dan eindelijk binnenkort de 1Dx Mark 2 aangekondigd.
Wat wil zeggen dat m'n 1Ds Mark 3 de deur uit gaat, iemand die daar interesse in heeft?
I NEED POWERRRR.quote:
Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toequote:
Geef je G.A.S. maar een naamquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar, ik ben gewoon aan een nieuwe camera toe. Stukje professionalisering naar de klant toe
1Ds Mark 3 kopen?quote:
quote:
Thnx!quote:
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Thnx!
Super veel zin in!
@Over_hedge... jij bent er al geweest?
Mooi spulquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jahttp://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten
![]()
)
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jahttp://www.throughmycanon.com/iceland-photos/ daar wat fotos (oke ik moet er echt eens wat meer opzetten
![]()
)
Wat Nalban zegt!quote:
Ik ben wel een potje jaloers op jequote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Wat Nalban zegt!
Mooie foto's!
Heb er zin in!
terecht!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:29 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben wel een potje jaloers op je
ik zit de dagen af te tellen....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Nog niet naar IJsland
?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:27 schreef Uncle het volgende:
Iedereen is jaloers dat jij naar Ijsland gaat dus dan praten we gewoon liever niet met jou nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |