Kuijt doet het fenomenaal. Zonder de spirit van Kuijt hadden we 100 procent zeker 5de of zelfs lager gestaan.quote:Op zondag 13 december 2015 17:59 schreef Tortugal het volgende:
En trouwens, wat een fenomeen is Kuyt he. 13 goals al, nog voor de winterstop.
Kramer.quote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Het (wederom) ontzettend matige voetbal vind ik de grootste teleurstelling. Het zegt veel over het niveau van de eredivisie dat we maar op 2 punten van de kop staanquote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Hoeveel heeft die nou foutgedaan? Hij doet niet mee aan het spel, en daarvoor is hij er ook niet. Kramer heb je alleen voor dat ene dodelijke moment dat hij heeft in de wedstrijd (meestal in de 2e helft).quote:
Altijd mooi als penalty's opeens niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luuk is topscorer, zonder pingels en verkapte eigen doelpunten.
Okequote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha, lachwekkend inderdaad. Dat penalties nemen een vak is, blijkt week na week in de eredivisie. En De Jong beheerst dat voor geen meter.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd mooi als opeens penalty's niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.quote:
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Wereldgoal viel ook wel mee.quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Schoot die bal toch stijf in de kruising vorige week?quote:Op zondag 13 december 2015 20:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?
Ben ik ook wel benieuwd naar, geweldige bijnaamquote:Op zondag 13 december 2015 21:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand me dat "Baco Arie" nog uitleggen?
Ik snap niet waarom hij niet eens bij de selectie zit en die nietskunnende turk Kazim welquote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Past goed bij jullie mooiweer voetballertjes.quote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zie het moment van Nelom nu pas. Ongelofelijk wat zijn we daar goed weggekomen, van de 100 keer legt de scheids hem echt 99 keer op de stip.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Vandaag nietquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Altijd als Bilal erin wordt gebracht weet je inderdaad al dat we een wedstrijd niet meer gaan winnen.quote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Geef hem eens ongelijk. Die dankt elke dag nog god op zijn blote knietjes dat hij een Feyenoord-shirt mag aantrekken in het weekend.quote:Op zondag 13 december 2015 21:47 schreef Sejt het volgende:
Kramer wordt een Immers geval. Die zal niet weggaan voor zijn contract uitgediend is.
oke klaasquote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
De bal ging notabene LANGS Nelom heen (kwam niet eens op hem af) en hij gaat vol met 2 handen naar de bal. Als dit geen hands is weet ik het ook niet meer. Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Dit, Kramer zagen we voor het eerst toen hij gewisseld werd. Misschien dat je dit een toornstra en vilhena ook deels moet aanrekenen. Man, wat waren die slecht.quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Heb de samenvatting gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.
Ayoup de trucendoos en uiteraard door die goal.quote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Pascalus het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Cabralgod
quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt. Doet me goed dat ik van dienst kon zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Deze scherpe afbeelding zorgt voor opheldering, bedankt!
Zeker. Fc mocroquote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Past goed bij jullie mooiweer voetballertjes.
Tijd voor Nelomquote:Op maandag 14 december 2015 01:36 schreef renwan het volgende:
Opeens bedenk ik me dat we volgende week best een probleem in de verdediging hebben en besef me dat Vlaar daar ook had kunnen staan
Neelompquote:
Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar Vilhena en Toornstra waren weer slecht zo te lezen? Leuk zo'n brede selectie, maar die wisselspelers tonen nou niet echt aan zo'n geweldige vervangers te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch 5 assists en 3 goals in 11 wedstrijden. Ik zeg niet dat ie onmisbaar is, maar hij is duidelijk de beste man voor die positie.
Dat zullen we ook wel gaan merken met Vilhena of Toornstra als vervanger.
Van de 20 a 25 minuten die ik heb gezien vond ik Toornstra nog vrij aardig.quote:Op maandag 14 december 2015 01:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar Vilhena en Toornstra waren weer slecht zo te lezen? Leuk zo'n brede selectie, maar die wisselspelers tonen nou niet echt aan zo'n geweldige vervangers te zijn.
Volgens mij kunnen we donderdag gewoon met Kongolo spelen en zondag waarschijnlijk weer met Jan-Arie? Dan valt de schade achterin wel mee.
Kan ie niet gewoon teruggaan naar Duitsland?quote:Leroy Fer slaat een aanbod van Feyenoord om in de winterstop op huurbasis naar Rotterdam te komen niet op voorhand af. De middenvelder (25) van Queens Park Rangers, actief op het tweede niveau in Engeland, ziet een terugkeer naar De Kuip zitten.
,,Feyenoord is gewoon een grote club in Nederland,'' zei hij zaterdag op Loftus Road. ,,Maar ik zit hier lekker op mijn plek.''
In januari, wanneer de transfermarkt weer opengaat, wil hij pas serieus gaan nadenken over een tijdelijke overgang. ,,Mijn zaakwaarnemer heeft me geïnformeerd over de interesse,'' vertelde hij. ,,Ik heb aangegeven dat ik hier goed zit. Wat er eventueel gebeurt, is voor later.''
Veel zal afhangen van de sportieve prestaties van QPR. Als de ploeg, momenteel dertiende, zich niet snel verbetert, klinkt een vertrek aanlokkelijker.
Jimmy Floyd Hasselbaink, net aangesteld als trainer van de club, speelt een belangrijke rol in dit geheel. De Nederlander kan bij Fer, wiens contract doorloopt tot de zomer van 2017, twijfels over de vooruitzichten in Londen wegnemen. ,,Ik werk nu een week met hem,'' stelde de international. ,,Het is heel fijn. Sinds zijn komst denk ik alleen: ik wil hier blijven. Maar je weet het nooit. In het voetbal kunnen de dingen ineens heel snel gaan
quote:Ontwikkelingen bij Feyenoord: ‘Topclub, die ook topstadion moet hebben’
De komende jaren speelt Feyenoord sowieso nog in de De Kuip, maar er zijn bij de Rotterdamse club ontwikkelingen gaande die erop lijken te wijzen dat de huidige nummer twee van de Eredivisie na 2020 een geheel nieuw onderkomen krijgen. De kans is groot dat het Office for Metropolitan Architecture (OMA) van architect Rem Koolhaas een belangrijke rol krijgt in de ambitieuze plannen.
Er zou in Rotterdam-Zuid een gigantisch project moeten worden gestart en OMA heeft al toegezegd medewerking te willen verlenen aan de ontwikkeling van een gebiedsvisie, waarin een centrale rol moet zijn weggelegd voor de nieuwe thuishaven van Feyenoord. OMA, het bedrijf van Rotterdammer Koolhaas, wil zich samen met Feyenoord en de gemeente Rotterdam met deze gebiedsvisie gaan bezighouden.
De medewerking van de gemeente is eveneens cruciaal, aangezien er voor de plannen een wijziging van het bestemmingsplan noodzakelijk is. Namens Feyenoord wil president-commissaris Gerard Hoetmer tegenover De Telegraaf nog niet bevestigen dat zijn club in zee gaat met OMA, maar ontkennen doet hij het evenmin: “Feyenoord is een topclub, die ook een topstadion hoort te hebben. Als je kijkt naar de ontwikkeling van een nieuw onderkomen is het logisch dat je daarvoor ook in zee gaat met een topbedrijf…”
Daar hadden ze het afgelopen vrijdag ook al over in FC Rijnmond inderdaad. Abou kwam daar ook in voor met een claim dat iedereen zijn handen ineen moest slaan en blablabla. Bij Rijnmond vermoedden ze dat Feyenoord met een relevante/interessante statement komt bij de nieuwjaarsbijeenkomst (wat dan ws zoveel betekent als dat ze dan officieel naar voren komen dat 'ze in overleg zijn om mogelijkerwijs in de toekomst samen met Koolhaas te kijken naar de potentie om eventueel in een samenwerkingsverband het onderste uit de kan te kunnen halen' )quote:
Het is wachten totdat Tomatenboer zijn neus hier weer laat zien.quote:Op maandag 14 december 2015 09:43 schreef Scrummie het volgende:
Stadiondiscussie yay!
Gras is groen.
nu maak je slapende honden wakkerquote:Op maandag 14 december 2015 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Tomatenboer zijn neus hier weer laat zien.
In het algemeen dagblad.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is de column van Willem van Hanegem?
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is de column van Willem van Hanegem?
quote:Feyenoord had verdimme medekoploper kunnen zijn! Als je toch de concurrenten punten ziet verspelen en je kan naast Ajax bovenaan komen te staan, dan laat je zo'n mooie kans toch niet schieten?
Ik begrijp daar helemaal niets van. Feyenoord was tegen FC Groningen als los zand. En dat had niets met de tegenstander te maken, die was ook niet geweldig. Toen Groningen met elf tegen tien kwam te staan, wisten ze daar geen raad mee en had Feyenoord zelfs nog kunnen winnen.
Feyenoord had de pech dat Van der Heijden moest meedoen. Ik heb al vaker geschreven dat ik hem veel te traag vind. Hij kan niet lopen. Dat hij rood kreeg, vond ik wel te zwaar gestraft. Ik weet dat dat tegenwoordig de regel is. Wat mij betreft moet dat ook worden veranderd. Geef je iemand een doodschop, ja, dan verdien je niet beter, maar nu pak je een speler alleen bij de schouder.
Ik vind het verschil ook zo groot als je ziet wat er allemaal bij corners en vrije trappen gebeurt. Daar worden spelers in wurggrepen en dubbele Nelsons genomen en doen de scheidsrechters niets. Maar als je iemand, die je achterna zit, even aanraakt, kun je de rode kaart krijgen. Dat is niet logisch.
Als we dan toch regels veranderen, zou ik ook weer de oude buitenspelregel invoeren. Nu kan alleen de speler die aangespeeld wordt, buitenspel staan. Dat is verwarrend. Vooral omdat iedere scheidsrechter het iets anders interpreteert. Wij speelden in 1974 met het Nederlands elftal op buitenspel zodat we snel in balbezit konden komen en meteen weer naar voren konden spelen. Dat zou met de huidige regel te riskant zijn.
Ik hoorde die twee voetbalprofessors op tv bij Fox trouwens verkondigen dat FC Groningen een strafschop had moeten krijgen voor hands van Nelom. Wat zaten zij nou te kletsen? Als je goed kijkt, zie je Nelom zich met zijn rug naar de situatie draaien en de bal op de achterkant van zijn arm krijgen. Hij heeft de bal dus helemaal niet gezien en van opzet kan er geen sprake zijn.
Dat de clubs uit de top-3 van de eredivisie alle niet wisten te winnen, is triest. Het geeft aan dat er geen ploeg in Nederland stabiel is. Dat PSV zich in de Champions League bij de laatste zestien heeft geplaatst, is natuurlijk geweldig. Maar je verwacht van zo'n elftal dat het zich dan ook in de competitie meteen weer laat zien. Met alle respect, van Roda moet je vier dagen na je Europese wedstrijd toch wel kunnen winnen?
Ik denk dat het een mentale kwestie is. Er wordt bij die clubs te veel naar al die schriftgeleerden geluisterd. Die mensen bepalen tegenwoordig hoeveel een speler mag trainen, hoeveel meters hij mag lopen. Ga je daar overheen, dan raak je oververmoeid. Wat een onzin! Zo praten ze die gasten juist aan dat ze vermoeid zijn. Wie goed getraind is, moet gewoon in staat zijn om drie wedstrijden in acht dagen te voetballen. Die spelers zouden blij moeten zijn dat ze zo veel mogen spelen. Het is geweldig om ook Europees te spelen.
Ik heb zaterdagavond niet naar de loting voor het EK gekeken. Als Nederland er bij zit, ben ik altijd wel geïnteresseerd, maar nu maakte het me niets uit. Ik heb de poules ook niet bestudeerd. Ik hoorde alleen dat België in een zware groep zit. Ik hoop dat de Belgen het straks goed doen. Ze hebben een heel goede selectie, misschien wel te goed. Iedereen zal daar willen spelen en geen genoegen nemen met een figurantenrol.
Er dienen zich bij België steeds meer topspelers aan. Nu schijnt die spits van Olympique Marseille, Batshuayi, ook een Belg te zijn. Ik dacht dat hij een Fransman was. Het zal voor mij geen heel grote verrassing zijn als België straks Europees kampioen wordt.
"Dank je H.FR, dat je speciaal voor mij even het AD ingedoken bent en dit hier post, zodat ik mijn licht hierover kan laten schijnen. Nu volgt mijn commentaar:"quote:Op maandag 14 december 2015 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij verspreidt een feitelijke onjuistheid in de eerste zin. Betreurenswaardig.
Ik kon het niet 1, 2, 3, vinden op de website maar toch bedankt voor je nette en attente sociale werk. Hopelijk doe je dit nog eens vaker zodat we over vijf jaar een vredesakkoord kunnen schrijven.quote:Op maandag 14 december 2015 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
"Dank je H.FR, dat je speciaal voor mij even het AD ingedoken bent en dit hier post, zodat ik mijn licht hierover kan laten schijnen. Nu volgt mijn commentaar:"
Dat lijkt er meer op. Onderhandelingen m.b.t. vredesakkoord alvast voor 2020 in de agenda gezet.quote:Op maandag 14 december 2015 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon het niet 1, 2, 3, vinden op de website maar toch bedankt voor je nette en attente sociale werk. Hopelijk doe je dit nog eens vaker zodat we over vijf jaar een vredesakkoord kunnen schrijven.
Gr gr
Gedoemd om te mislukken.quote:Op maandag 14 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Onderhandelingen m.b.t. vredesakkoord alvast voor 2020 in de agenda gezet.
Dat zien we dan wel weer. Desalniettemin dank voor de waarschuwing.quote:Op maandag 14 december 2015 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken.
Frits is een wolf in schaapskleren.
quote:Verrassend is het niet, opmerkelijk ook niet. Of het verstandig is, zal in de toekomst blijken. Maar duidelijk is dat Feyenoord definitief voor nieuwbouw gaat. De Rotterdamse club neemt afscheid van de oude vertrouwde Kuip en hoopt over een aantal jaar in een fonkelnieuw stadion uit te groeien tot de grootste club van ons land.
Zoals reeds afgelopen vrijdag in FC Rijnmond besproken is de leiding van Feyenoord er heilig van overtuigd dat een nieuw stadion de club meer kansen biedt dan een gerenoveerd onderkomen. Achter de schermen is de afgelopen maanden daarom hard gewerkt om de eerste stappen in een nieuw traject goed te kunnen zetten.
Alles wijst er nu op dat voorafgaand aan het bekerduel Feyenoord-Willem II van komende donderdag het moment is waarop een eerste bijeenkomst gepland staat van een werkgroep die zich met de ontwikkeling van het stadion én het gebied er omheen gaat bezighouden. Het wereldberoemde architectenbureau OMA van Rem Koolhaas, consultant Arup en een door Feyenoord ingehuurde projectmanager schuiven aan bij vertegenwoordigers van club en gemeente. Zij zullen plannen ontwikkelen, die voor de zomer door de Feyenoord-familie en de Rotterdamse politiek beoordeeld moeten worden.
Het ligt in de lijn der verwachting dat de werkgroep plannen voor drie stadion-varianten zal ontwikkelen. Uiteraard is bouwen op de plek van de huidige Kuip één van die varianten, een andere is bouwen aan de boorden van de Maas. De gemeente wil het nieuwe stadion gebruiken als aanjager om het oostelijk gedeelte van Rotterdam-zuid flink onder handen te nemen.
De voetbalclub Feyenoord heeft altijd aangegeven te kiezen voor de stadion-variant die de club 'onder de streep' het meeste geld oplevert. Eerdere pogingen om nieuwbouw te realiseren strandden onder meer door een gebrek aan draagvlak binnen de politiek. Een verkennerstraject liep daarna uit op een complete mislukking, omdat het uitverkoren bouwbedrijf BAM en Feyenoord het niet eens werden over de vernieuwbouw van de Kuip.
De bestuurders van Rotterdam zijn al jaren duidelijk als het over het stadion-dossier op Rotterdam-zuid gaat: er moet sowieso een oplossing komen voor de oude Kuip. De gemeente wil niet opgezadeld worden met een leegstaand stadion zonder functie. Een nieuw onderkomen bouwen op de plek van de huidige Kuip (of op een gedeelte daarvan) lijkt dan ook de meest logische optie.
Zowel binnen Feyenoord als de gemeente wil nog niemand reageren op de berichtgeving over het stadion. De verwachting is dat de club tijdens haar nieuwjaarsreceptie op dinsdag 12 januari openheid van zaken zal geven.
Gelukkig kunnen we hem volgende week zondag gewoon weer aanschouwen. We hebben dan een ijzersterke linkerkant, met zowel Nelom als Vd Heijden in de basis. Heb er nu al zin in!quote:Feyenoord moet het aanstaande donderdag in het bekerduel met Willem II stellen zonder Jan-Arie van der Heijden. De verdediger kreeg maandagochtend van de aanklager van de KNVB een schikkingsvoorstel voor één duel schorsing, naar aanleiding van zijn rode kaart tegen FC Groningen. Feyenoord en Van der Heijden hebben het schikkingsvoorstel geaccepteerd.
Door de schorsing is Van der Heijden niet inzetbaar wanneer Feyenoord donderdagavond in het toernooi om de KNVB beker aantreedt tegen Willem II. De centrale verdediger is aanstaande zondag tegen N.E.C. wel weer speelgerechtigd.
Zelfs opeens een voorbehoud voor a.s. zomer.quote:Dat Tonny Vilhena in de winter vertrekt bij Feyenoord is nog altijd geen zekerheidje. Volgens vader en zaakwaarnemer Toy Vilhena wil de middenvelder het liefst het seizoen afmaken in De Kuip, zo vertelt hij in gesprek met Harry Vermeegen van Voetbal Inside.
''Dat weten we nog niet. Dat weten we echt nog niet", aldus Toy over de kansen op een winters vertrek. ''Het zijn de speculaties, maar dat is nog niet zeker. Ik denk dat hij (Tonny) zou kunnen blijven. Of hij in de zomer dan vertrekt? Dat zou kunnen, maar niet nu. Tenzij er wat gebeurt."
Vermeegen neemt geen genoegen met dat antwoord. "In principe wil hij blijven. Waarom? Het is zijn cluppie, hè", aldus Toy. Feyenoord doet nog altijd mee om het kampioenschap. ''Natuurlijk wil hij dat. Als hij een prijs kan pakken, is dat het allermooiste dat er is."
De handsbal van Nelom ontkennenquote:
Ik wed 100 euro op Toni.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Grifte het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Tonny zijn eventuele zoon gaat noemen.
Toy - Tonny - verdient wel een pokemonesque evolutie qua naamgeving.
Jan-Arie de Godquote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Baco-Arie maar 1 wedstrijd schorsing, mist alleen Willem II. Kan Van Benthem niet in beroep gaan en meer wedstrijden eisen?
Misschien staat hij wel in de basis tegen PSV volgende maandquote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Baco-Arie maar 1 wedstrijd schorsing, mist alleen Willem II. Kan Van Benthem niet in beroep gaan en meer wedstrijden eisen?
Antonnyo.quote:Op maandag 14 december 2015 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien dat als Sampdoria/Italië toch nog concreet wordt er wel een Antonio'tje inzit.
Laten we met z'n allen hopen dat Botteghin gewoon weer fit is dan.quote:Op maandag 14 december 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien staat hij wel in de basis tegen PSV volgende maand.
Wat was die slecht tegen Heracles zeg.quote:Op maandag 14 december 2015 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen hopen dat Botteghin gewoon weer fit is dan.
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.quote:Op maandag 14 december 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was die slecht tegen Heracles zeg.
Hij had hem graag naar de neuzen zien komen Stijn is een slechte verliezer daarin kijk maar naar Narsingh.quote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongoloquote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.
Eens.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongolo
Zeker. Alleen is Botteghin wel wat beter dan Vd Heijden. Maar persoonlijk ben ik over beiden niet zo erg enthousiast.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongolo
Ik vind Kongolo centraal (al heb ik hem vooral in jong-Oranje op die plek gezien) toch echt veel minder dan op links. Ook bij vlagen behoorlijk laks.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog de beste combinatie in het centrum van Feyenoord, zegt ook wel wat over die anderenquote:Op maandag 14 december 2015 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind Kongolo centraal (al heb ik hem vooral in jong-Oranje op die plek gezien) toch echt veel minder dan op links. Ook bij vlagen behoorlijk laks.
Ligt aan het type wedstrijd. Tegen een goede tegenstander die Feyenoord terugdringt zie ik liever Botteghin. Puur als mandekker zonder ruimte in de rug vind ik hem beter dan Kongolo.quote:Op maandag 14 december 2015 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog de beste combinatie in het centrum van Feyenoord, zegt ook wel wat over die anderen
wees blij dat je er niet bij wasquote:Op zondag 13 december 2015 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat je een keer naar buiten mocht, ouwe tbs-er.
Daar dan krijg je Nelom erin. Daarom altijd Kongolo LB.quote:Op maandag 14 december 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ligt aan het type wedstrijd. Tegen een goede tegenstander die Feyenoord terugdringt zie ik liever Botteghin. Puur als mandekker zonder ruimte in de rug vind ik hem beter dan Kongolo.
Laatste keer dat ik naar Grunn was verloren we 6-0. Dan valt dit nog wel mee.quote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was echt slecht he. Dan is zo'n reis écht tyfuslang.
De beruchte 'elk schot van Grunn is raak' wedstrijd.quote:Op maandag 14 december 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar Grunn was verloren we 6-0. Dan valt dit nog wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Boma op 15-12-2015 00:20:45 ]Mijn gedacht!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef Boma het volgende:
Ondertussen op Zuid gaat de stadionsoap gezellig door
http://www.rijnmond.nl/ni(...)nieuw-stadion-helpen"We moesten dit goed voorbereiden, we kunnen het ons niet nog een keer veroorloven om mis te zitten. Ik heb er vertrouwen in omdat we nu voor het eerst vanuit de exploitatiekant kijken."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"de meerderheid van de aandeelhouders staat er achter, dat weet ik."
Lekkere quotes weer
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Het gebied rondom de Kuip wordt omgetoverd tot Feyenoord City. Naast een nieuw of vernieuwd stadion moet daar ruimte komen voor bijvoorbeeld een theater, woningen en winkels. 'Er is elke dag wat te doen.'
De financiële haalbaarheid van Feyenoord City wordt de komende maanden onder de loep genomen. Club en stadion werken hierin nauw samen met de gemeente Rotterdam. Halverwege volgend jaar moet duidelijk zijn of de ambitieuze plannen voor dit stuk Rotterdam-Zuid ook werkelijk haalbaar zijn.
De raad van commissarissen van Stadion Feijenoord ontvouwde dit initiatief gisteravond tijdens een vergadering van de aandeelhouders van de Kuip. Het idee is dat naast het stadion andere publiekstrekkers komen, die zorgen dat het gebied financieel gezond blijft.
,,Enerzijds omdat een toekomstig stadion vanaf het eerste jaar een positief resultaat moet hebben, anderzijds omdat een stadion alléén nu eenmaal nauwelijks rendabel te krijgen is zonder aanvullende functies in en om het stadion,'' zei president-commissaris Cees de Bruin.
Feyenoord wil snel aan de slag met een team onder leiding van projectleider Frank Keizer - voormalig projectdirecteur van containerterminal RWG op de Tweede Maasvlakte - en met onder anderen architecten van Rem Koolhaas' bureau OMA en financieel experts binnen de gelederen. Kuip en club betalen in totaal 6 ton aan het onderzoek.
Gebiedsvisie
Op welke plek deze grootschalige, nieuwe ontwikkeling moet nog blijken. De gemeente Rotterdam zal binnenkort in een gebiedsvisie een aantal potentiële plekken aanwijzen. Feyenoord zal vervolgens kijken op welke plaats een stadion het meeste rendement kan hebben.
Maandagavond liet president-commissaris Gerard Hoetmer van de club Feyenoord weten het liefst nieuwbouw aan de Nieuwe Maas te zien. Dat is volgens hem 'gunstig voor het aantrekken van financiën en reclame-mogelijkheden'. Hij benadrukt dat club en stadion nu nadrukkelijk mikken op nieuwbouw. ,,Als je een topstadion wilt, dan is de kans bij nieuwbouw groter. Want wat oud is, wordt nooit meer nieuw.''
quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de wandelgangen van Voetbalzone () wil Feyenoord Sven Kums halen.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zouden we daar mee moeten dan?
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind dat Kums altijd zaaddodend voetbal speelt.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
Alsjeblieft niet. Hopelijk vangen we nog iets voor hem zo. Hij is geen tien, wil op tien. Is geen linksback, wil niet op linksback. Mag het laten zijn op eigen positie, blijft maar met fouten strooien op zijn eigen positie. Blijft maar weigeren te tekenen maar nu toch weer wel misschien dan.quote:Op maandag 14 december 2015 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Tony wil blijven ? Tony moet dan maar even contract tekenen.
Juist. Doorselecteren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:25 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Hopelijk vangen we nog iets voor hem zo. Hij is geen tien, wil op tien. Is geen linksback, wil niet op linksback. Mag het laten zijn op eigen positie, blijft maar met fouten strooien op zijn eigen positie. Blijft maar weigeren te tekenen maar nu toch weer wel misschien dan.
Ik heb wel genoeg gezien. Klaar met de soap. Gewoon verkopen en afsluiten dit boek.
Ze zijn al een eeuwigheid bezig en nog steeds niets gerealiseerd.quote:
Omdat die ambitieuze Kolhaas met zijn dure bureau nu mee doet. Zij doen alleen maar grote projecten, dus moet er ook nu weer woningen, een theater en weet ik veel wat nog meer bijquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef eight het volgende:
[..]
Ze zijn al een eeuwigheid bezig en nog steeds niets gerealiseerd.
Waarom dan nu nog ambitieuzer
Eens, helemaal klaar met vilhenna. Komt op de bank terecht, begint zich als een verwend kind te gedragen en nu we heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien wel een kansje op het kampioenschap hebben willen blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:25 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Hopelijk vangen we nog iets voor hem zo. Hij is geen tien, wil op tien. Is geen linksback, wil niet op linksback. Mag het laten zijn op eigen positie, blijft maar met fouten strooien op zijn eigen positie. Blijft maar weigeren te tekenen maar nu toch weer wel misschien dan.
Ik heb wel genoeg gezien. Klaar met de soap. Gewoon verkopen en afsluiten dit boek.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef H.FR het volgende:
Nog aardig wat kaarten te koop voor Feyenoord - Willem 2.
Wordt dit dan de 1e niet-uitverkochte pot van het seizoen?
Vind je het gek op die tijd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef H.FR het volgende:
Gewoon slapen op het werk toch?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je het gek op die tijd?
Ik skip de dag daarna gewoon colleges maar ik kan mij goed voorstellen dat je dit affiche even aan je voorbij laat gaan.
Goed dat je het zegt, misschien dat ik even heen ga dan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef H.FR het volgende:
Vilhena is nooit belangrijk geweest voor de club. Scoort zelden tot nooit en gedraagt zich al vanaf begin af aan als een bloedirritant mannetje. Die moet echt zo snel mogelijk wegwezen inderdaad. Vind het al ongelofelijk dat er toch telkens weer mensen zijn die nog steeds wat in hem zien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eens, helemaal klaar met vilhenna. Komt op de bank terecht, begint zich als een verwend kind te gedragen en nu we heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien wel een kansje op het kampioenschap hebben willen blijven.Ik heb er iig helemaal niks meer mee waarbij ik bij z'n eerste wedstrijden op de banken voor voor hem stond. Wat is die mij als mens en voetballer tegengevallen. Dan zie ik het liever zoals de Boeet het heeft gedaan, niet tevreden over z'n toekomstperspectief dus maar naar een andere club.
Z2 valt volgens mij nog wel mee, niet zo 'erg' als Z4. Moet zeggen dat het voor mij wel enkele jaren geleden is dat ik daar geweest ben, maar toen viel het iig wel meequote:Op dinsdag 15 december 2015 19:44 schreef JochemP het volgende:
Wat is Z2 voor vak? Ik zit (of sta?) daar morgen voor het eerstNormaal altijd rustig ergens 2e of 1e ring
Z2/Z3 zitten voor het grootste gedeelte. Als je wilt gaan staan moet je naar Z4 of Z1 lopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:44 schreef JochemP het volgende:
Wat is Z2 voor vak? Ik zit (of sta?) daar morgen voor het eerstNormaal altijd rustig ergens 2e of 1e ring
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:44 schreef JochemP het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Z2/Z3 zitten voor het grootste gedeelte. Als je wil gaan staan moet je naar Z4 of Z1 lopen.
Vilhena is gewoon nog steeds een groot talent, is pas 20 jaar hé.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vilhena is nooit belangrijk geweest voor de club. Scoort zelden tot nooit en gedraagt zich al vanaf begin af aan als een bloedirritant mannetje. Die moet echt zo snel mogelijk wegwezen inderdaad. Vind het al ongelofelijk dat er toch telkens weer mensen zijn die nog steeds wat in hem zien.
dat valt vies tegen als je in de kuip om je heen kijktquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
"Take me down to the Feyenoord city, where the grass is green and[bthe girls are pretty[/b]".
Walvissen die uit de haven gesleept zijn tellen niet mee als vrouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt vies tegen als je in de kuip om je heen kijkt
Heh, ja, dat geloof ik direct. Al lopen er ook genoeg exemplaren rond waarmee ik zou trouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt vies tegen als je in de kuip om je heen kijkt
Oke man, erg gevat en grappig. Vaker doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Walvissen die uit de haven gesleept zijn tellen niet mee als vrouwen.
Hij komt dom over en is getint. Dat is voor sommigen al reden genoeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Scrummie het volgende:
"Bloedirritant" en "begint zich als verwend kind te gedragen". Ik kan dat echt niet plaatsen bij Vilhena. Je kunt weinig in 'm zien qua voetbaltalent (al heb je er dan gewoon geen verstand van) maar irritant? Verwend? Ik zou niet weten hoe iemand tot die conclusie kan komen.
Voetballend vind ik het ook nog niet zo geweldig, maar wat je verder aan eigenschappen aan hem toedicht vind ik onbegrijpelijk en niet te plaatsen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vilhena is nooit belangrijk geweest voor de club. Scoort zelden tot nooit en gedraagt zich al vanaf begin af aan als een bloedirritant mannetje. Die moet echt zo snel mogelijk wegwezen inderdaad. Vind het al ongelofelijk dat er toch telkens weer mensen zijn die nog steeds wat in hem zien.
Dom: check. Getint heeft er uiteraard niets mee te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt dom over en is getint. Dat is voor sommigen al reden genoeg.
Omdat ie begint te janken over oneerlijke concurrentie wanneer er spelers bij komen die gewoon beter zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Scrummie het volgende:
"Bloedirritant" en "begint zich als verwend kind te gedragen". Ik kan dat echt niet plaatsen bij Vilhena. Je kunt weinig in 'm zien qua voetbaltalent (al heb je er dan gewoon geen verstand van) maar irritant? Verwend? Ik zou niet weten hoe iemand tot die conclusie kan komen.
Waar heeft hij dat zelf letterlijk gezegd dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat ie begint te janken over oneerlijke concurrentie wanneer er spelers bij komen die gewoon beter zijn?
Ja dat heb op de facebook gestaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat zelf letterlijk gezegd dan?
''ja da hep gestaan op feesboek''quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat heb op de facebook gestaan.
Dus dat zijn conclusies van anderen.quote:Een 'oneerlijke concurrentiestrijd' ligt ten grondslag aan de ontevredenheid. ''Als je het sec bekijkt, ben ik een van de schuldigen dat Tonny nu niet speelt, hè'', weet Karim El Ahmadi. ''Ik hoop echt dat hij blijft, want Tonny is gewoon een geweldige voetballer. En soms gaat het zo in het leven. Ik ben ook ooit op huurbasis een half jaar naar Dubai vertrokken, in een tijd dat het bij Feyenoord niet lekker liep. Een half jaar later kwam ik terug en werd alles anders.''
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:23 schreef exile79 het volgende:
Ja, neem dat facebook van mij vooral serieus. Maar m'n punt is dat ik dat inderdaad alleen maar gelezen heb maar hem het zelf niet heb horen zeggen. Misschien klopt mijn beeld dan ook niet.
Fixed that for you.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Dat klinkt al beter.
Gewoon alles wat je leest met een flinke korrel zout nemen of gewoon niet geloven. Er word zoveel verdraait, verzonnen, buiten context geplaatst.
Wat een vervelend mannetje zeg...quote:Feyenoorder Tonny Vilhena wordt uitgebreid geinterviewd in de nieuwe extra dikke kersteditie van de Voetbal International. Er is al veel gezegd en geschreven over Vilhena, maar nu doet hij zelf uitgebreid verslag van de mogelijkheden in de toekomst. Samen met zijn vader Toy geeft hij een groot interview. Vilhena is een echte vechter en zal er nooit met de pet anar gooien.
''Tonny heeft toch de Afrikaanse mentaliteit van knokken en overleven'', oordeelt vader Toy. De vader van Vilhena probeert zijn zoon overal te volgen, ook bij wedstrijden in Jong-Feyenoord. Tijdens een van die wedstrijden zag de vader van Vilhena zijn zoon vechten en knokken. ''Ja, dat zijn van die momenten dat ik ook denk: Waarom lukte het nou niet echt bij Feyenoord?'' Dat vraagt Tonny zich ook af. ''Er is niet echt iets misgegaan'', zegt hij. ''Het is een opeenstapeling geweest van kleine dingen.''
Bij Feyenoord is er nooit 100% vertrouwen geweest in Vilhena, dat proeft Vilhena in de gesprekken met Feyenoord. ''Maar ik ben niet boos of gefrustreerd. Zo gaan die dingen blijkbaar. Mijn gevoel voor Feyenoord is altijd goed gebleven. Als je niet speelt, zal het ook wel aan jezelf liggen.'' De vergelijking met Ajax wordt ook gemaakt in het gesprek. ''Jeugd krijg daar het onvoorwaardelijke vertrouwen. Bij Feyenoord is dat gewoon minder, want in de loop der tijd hebben veel beloftevolle spelers de club verlaten voordat ze echt doorbraken.''
Afgelopen zomer kon Vilhena naar Sampdoria. De clubs waren al akkoord over de transfersom, maar Vilhena zelf zag het niet zitten. De middenvelder is dan ook blij dat Feyenoord niet moeilijk deed. ''Ik ben Feyenoord dankbaar dat ze er nooit meer iets over hebben gezegd. En dat ze me normaal behandelen. Ik wil spelen, dat is het hele verhaal. Het liefste bij Feyenoord, maar dan zat er niet altijd meer in. Dan moet je verder kijken.'' Een wintersvertrek is niet uitgesloten, maar Vilhena wil niet perse vertrekken bij Feyenoord. ''Ik heb het bij Feyenoord nog steeds geweldig naar mijn zin, de sfeer in de groep is goed en ik krijg complimenten van de trainers. Vooral Jan Wouters is veel met me bezig, geeft me tips waar ik echt iets aan heb. Zoals het nu gaat, hoef ik niet per se weg, eerlijk gezegd. Dan wacht ik liever tot de zomer. Als ik Feyenoord dan toch ga verlaten, dan het liefste als kampioen. Dat zou het mooiste afscheid zijn.''
Kan die gast niet gewoon optyven?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een vervelend mannetje zeg...
Stel je het niet aan joh. VI vraagt naar zijn verhaal en die geeft hij.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan die gast niet gewoon optyven?
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Teken bij, of rot op en dan zo snel mogelijk. Hij lijkt wel een wijf. Net een soap.
Ok Hans.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je het niet aan joh. VI vraagt naar zijn verhaal en die geeft hij.
Mijn opmerking was wat cynisch/sarcastischquote:Op woensdag 16 december 2015 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Teken bij, of rot op en dan zo snel mogelijk. Hij lijkt wel een wijf. Net een soap.
De mijne niet. Ik snap dat die jongen zijn verhaal doet als 'm daar naar gevraagd wordt. Alleen ik word een beetje moe van de #Vilhenagate. Make up your fucking mind.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn opmerking was wat cynisch/sarcastisch.
Ik vind het een prima interview. Van mij mag ie blijven.
Hij lijkt met de jaren steeds minder te mogen spelen, dat is voor een speler toch niet de bedoeling. Ik snap hem wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:46 schreef H.FR het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom hij persé weg wil. Nog genoeg te leren bij Feyenoord. En van Gio krijgt hij echt wel eerlijke kansen. Als hij nog wat beter zou oefenen op vrije trappen en corners, zou hij maar zomaar in de basis kunnen komen te staan.
Meh, hij heeft pas 1 seizoen achter de rug waar hij wat minder in heeft gespeeld. En dit seizoen krijgt hij best veel speeltijd. Op zijn leeftijd is het toch niet zo gek om een keer een grote dip te hebben? En ik ben ook benieuwd waar hij dan wel aan spelen denkt toe te komen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij lijkt met de jaren steeds minder te mogen spelen, dat is voor een speler toch niet de bedoeling. Ik snap hem wel.
Die jongen heeft die Vilhenagate niet gecreeert he. Media begint er telkens weer over als ie weer een basisplekje heeft. Hij wil er op dat moment nooit op in gaan, en nu doet ie dat wel in een helder interview. Niets mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mijne niet. Ik snap dat die jongen zijn verhaal doet als 'm daar naar gevraagd wordt. Alleen ik word een beetje moe van de #Vilhenagate. Make up your fucking mind.
Ik vind dat speeltijd eisen of anders vertrek ik spelletje van hem toch een heel naar trekje. Maar als jij d'r met open ogen in wil trappen, vooral doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die jongen heeft die Vilhenagate niet gecreeert he. Media begint er telkens weer over als ie weer een basisplekje heeft. Hij wil er op dat moment nooit op in gaan, en nu doet ie dat wel in een helder interview. Niets mis mee.
En, als je het leest zoals ik, proef ik gewoon dat hij wil blijven indien hij genoeg speeltijd krijgt. En dat is ook niet vreemd voor iemand van zijn leeftijd. Komt bij dat hij genoeg interesse heeft waardoor het al helemaal niet raar is dat ie, indien het echt niet anders kan, kijkt naar andere clubs (want dat zijn nou ook niet de clubs in het rijtje Willem II of NEC ofzo).
Waarom is dat een naar trekje? Hij is eerlijk en geeft aan wat hij wil.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat speeltijd eisen of anders vertrek ik spelletje van hem toch een heel naar trekje. Maar als jij d'r met open ogen in wil trappen, vooral doen.
Hij eist niet eens watquote:Op woensdag 16 december 2015 09:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat speeltijd eisen of anders vertrek ik spelletje van hem toch een heel naar trekje. Maar als jij d'r met open ogen in wil trappen, vooral doen.
Dat lijkt me niet handig. De wedstrijden die hij heeft gespeeld, heeft hij het aardig gedaan. We hebben dan wel heeeeeel veel middenvelders, maar helaas niet zoveel goede middenvelders. Zie hem liever dan een Toornstra bijvoorbeeld (voetballend gezien).quote:Op woensdag 16 december 2015 10:02 schreef exile79 het volgende:
Lekker op de tribune zetten na de winterstop en dan kijkt vanaf daar maar hoe de rest van het team eventueel kampioen wordt.
De beste moet gewoon spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:02 schreef exile79 het volgende:
Lekker op de tribune zetten na de winterstop en dan kijkt vanaf daar maar hoe de rest van het team eventueel kampioen wordt.
Dat zeg ik, met open ogen.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat een naar trekje? Hij is eerlijk en geeft aan wat hij wil.
Erg naar inderdaad.
Hij meldt zich toch niet ziek joh, gekkie. Hij kan zelfs ergens anders meer gaan verdienen met dezelfde functie (namelijk voetballer).quote:Op woensdag 16 december 2015 10:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met open ogen.Stel je voor, je hebt een collega, die doet z'n best maar net niet goed genoeg, vervolgens wordt hij van een belangrijke klus gehaald en op een andere gezet. Die collega meld zich vervolgens ziek met de mededeling dat hij alleen maar komt als hij aan dat project mag werken. Dat vind ik nou naar, zuigend en vooral kinderachtig.
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met open ogen.Stel je voor, je hebt een collega, die doet z'n best maar net niet goed genoeg, vervolgens wordt hij van een belangrijke klus gehaald en op een andere gezet. Die collega meld zich vervolgens ziek met de mededeling dat hij alleen maar komt als hij aan dat project mag werken. Dat vind ik nou naar, zuigend en vooral kinderachtig.
Ook dat stuk over Ajax in dat interview,Pleur dan op naar de joden Tonny.
Ik denk dat een middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Gustafson ook gewoon het beste voor Feyenoord momenteel is.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig. De wedstrijden die hij heeft gespeeld, heeft hij het aardig gedaan. We hebben dan wel heeeeeel veel middenvelders, maar helaas niet zoveel goede middenvelders. Zie hem liever dan een Toornstra bijvoorbeeld (voetballend gezien).
Ik denk het eigenlijk ook. Die Vejinovic valt een partij tegen zeg.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat een middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Gustafson ook gewoon het beste voor Feyenoord momenteel is.
Ben je sowieso verlost van dat stuk verdriet van Vitesse
Vind het opmerkelijk dat altijd maar die vader erbij zit om het woord te doen.. niet zo gek als je bedenkt dat Vilhena zelf niet al te snugger overkomt als hij aan het woord is.. maar dan nog.. de meeste profvoetballers hebben niet hun pappie nodig om het woord voor ze te doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn vader is ook zijn zaakwaarnemer, Hans.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk dat altijd maar die vader erbij zit om het woord te doen.. niet zo gek als je bedenkt dat Vilhena zelf niet al te snugger overkomt als hij aan het woord is.. maar dan nog.. de meeste profvoetballers hebben niet hun pappie nodig om het woord voor ze te doen.
Sinds kort pas toch.. maar het is sinds zijn doorbraak zo dat pappie het woord doet voor zoonlief.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vader is ook zijn zaakwaarnemer, Hans.
Zijn vader is ook zijn zaakwaarnemer?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk dat altijd maar die vader erbij zit om het woord te doen.. niet zo gek als je bedenkt dat Vilhena zelf niet al te snugger overkomt als hij aan het woord is.. maar dan nog.. de meeste profvoetballers hebben niet hun pappie nodig om het woord voor ze te doen.
Ook als pappie zijn zaakwaarnemer is kan hij toch zelf ook praten? De meeste profvoetballers hebben een zaakwaarnemer maar de meesten kunnen zelf praten.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn vader is ook zijn zaakwaarnemer?
Waar je je druk om maakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook als pappie zijn zaakwaarnemer is kan hij toch zelf ook praten? De meeste profvoetballers hebben een zaakwaarnemer maar de meesten kunnen zelf praten.
Vilhena kan zelf zijn veters niet strikken. Ik vind het niet zo raar dat voor hem altijd het woord wordt gedaan. Heb je wel eens een interview met hem gehoord?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook als pappie zijn zaakwaarnemer is kan hij toch zelf ook praten? De meeste profvoetballers hebben een zaakwaarnemer maar de meesten kunnen zelf praten.
Ik maak me er niet druk om, zal alleen blij zijn als die vader en zijn prinsje zijn opgerot.. het is kennelijk moeilijk te accepteren dat zijn zoon van grootste talent van Feyenoord is gedaald naar de rang van doorsnee speler die niet goed genoeg is om altijd in de basis te staan.quote:
Voor jou vooral blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, zal alleen blij zijn als die vader en zijn prinsje zijn opgerot.. het is kennelijk moeilijk te accepteren dat zijn zoon van grootste talent van Feyenoord is gedaald naar de rang van doorsnee speler die niet goed genoeg is om altijd in de basis te staan.
Ja, heeft nog net geen Down maar komt in de buurt. Daar zal je mij verder niet over horen, maar door alle aandacht die hij krijgt in de media en ook door het geouwehoer van zijn vader lijkt het net of we met het 7e wereldwonder te maken hebben.. wat duidelijk niet zo is.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vilhena kan zelf zijn veters niet strikken. Ik vind het niet zo raar dat voor hem altijd het woord wordt gedaan. Heb je wel eens een interview met hem gehoord?
Mijn god.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, heeft nog net geen Down maar komt in de buurt. Daar zal je mij verder niet over horen, maar door alle aandacht die hij krijgt in de media en ook door het geouwehoer van zijn vader lijkt het net of we met het 7e wereldwonder te maken hebben.. wat duidelijk niet zo is.
quote:Pierre van Hooijdonk is niet te spreken over de prestaties van Feyenoord-spits Kramer. ''Als hij niet scoort, zoals afgelopen zondag tegen FC Groningen, heb je helemaal niets aan hem. Hij levert veel te weinig arbeid. Bij ADO Den Haag stoorde Henk Fraser zich al aan die houding en ik ga hem steeds beter begrijpen,'' zegt de oud-voetballer.
Het gebrek aan scorend vermogen gaat Feyenoord opbreken in de titelstrijd. ''Probleem van Feyenoord is dat ze juist veel te weinig scorend vermogen hebben. Op Michiel Kramer, Dirk Kuijt en in mindere mate Eljero Elia na is er vrijwel niemand in het elftal die een doelpunt kan maken. En over doelpunten gesproken: cijfermatig doet Kramer het aardig met negen goals. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten als dé spits van Feyenoord 1.''
''Kramer moet met zijn lengte veel dominanter zijn in de lucht, veel balvaster worden en veel meer in dienst van de ploeg spelen,'' de voormalig aanvaller vandaag in Voetbal International. ''Kramer hangt nu te vaak de Romário uit. Dat kun je alleen doen als je elke week beslissend bent en dat is Kramer veel te weinig. En áls hij dat al is, is het voornamelijk tegen ploegen uit het rechterrijtje.''
Misschien is het verstandig dat jouw pa je posts hier op Fok! ook gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, heeft nog net geen Down maar komt in de buurt. Daar zal je mij verder niet over horen, maar door alle aandacht die hij krijgt in de media en ook door het geouwehoer van zijn vader lijkt het net of we met het 7e wereldwonder te maken hebben.. wat duidelijk niet zo is.
Kampioen word je niet met middenvelders die niet scoren terwijl ze alleen voor de keeper komen en de bal ook nog eerst mogen aannemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:03 schreef Scrummie het volgende:
"Als ik Feyenoord dan toch ga verlaten, dan het liefste als kampioen. Dat zou het mooiste afscheid zijn.''
Ik hoop dat laatste ook, via m'n werk zit ik daar vanavondquote:Op woensdag 16 december 2015 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kampioen word je niet met middenvelders die niet scoren terwijl ze alleen voor de keeper komen en de bal ook nog eerst mogen aannemen.
En kampioen word je ook niet met spelers die "niet tegen de druk kunnen" volgens hun trainer, en daarom de eerste 45 minuten als een krant voetballen.
Hopen maar dat psv van Heracles verliest vanavond en dat we die vervolgens niet úit loten. Dan zit er misschien nog een prijs in.
Dat is toch wel knap.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Caland het volgende:
Paar honderd kaarten nog over voor morgen.
Ook die pot gaat dus uitverkocht raken.
En dan claimen dat Vilhena dom is..quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Vilhena gratis de kuip uit loopt is het gewoon een kk lul die het slim speelt eerst niet weg vanwege ze moeder nu weer niet weg omdat hij het toch wel naar zijn zin heeft beide reden had ik serieus genomen als hij een contract had getekend dat doet hij niet hij is niks meer als een De Guzman straks die dat ook flikte.
De Guzman is toch een heel ander verhaal. Daar werd 10 miljoen op geboden en De Guzman wou ook naar City toe. Feyenoord weigerde dat. Tjah, dan moet je niet verwachten dat hij gaat verlengen. Dat hij daarna geblesseerd raakt, is zonde. Maar dat is het risico wat Feyenoord toentertijd liep.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Vilhena gratis de kuip uit loopt is het gewoon een kk lul die het slim speelt eerst niet weg vanwege ze moeder nu weer niet weg omdat hij het toch wel naar zijn zin heeft beide reden had ik serieus genomen als hij een contract had getekend dat doet hij niet hij is niks meer als een De Guzman straks die dat ook flikte.
De Guzman 'flikte' dat niet. Beenhakker dacht dat hij toch niet wilde bijtekenen en bood maar gewoon geen contract aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaat. Mot gwoon bijtekenuh die kk neppertquote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
idd vilhenna is gwn een ferradert altijd hetzelfde liedje met die zwartjoekelsquote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat? Ik ben geen fan van Vilhena.. harde werker maar heeft verder niets bijzonders..bij een middenmoter zou hij niet opvallen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig dat jouw pa je posts hier op Fok! ook gaat doen.
Op Vilhena werd een jaar geleden 2,8 miljoen geboden door Koeman maar volgens Rutten was hij zo ongelofelijk onmisbaar dat hij niet weg mocht.. dus in die zin heeft Feyenoord het aan zichzelf te danken als hij transfervrij vertrektquote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
De Guzman is toch een heel ander verhaal. Daar werd 10 miljoen op geboden en De Guzman wou ook naar City toe. Feyenoord weigerde dat. Tjah, dan moet je niet verwachten dat hij gaat verlengen. Dat hij daarna geblesseerd raakt, is zonde. Maar dat is het risico wat Feyenoord toentertijd liep.
Dus toch.quote:Feyenoord verwacht dat De Kuip ook morgen helemaal uitverkocht raakt. Er zijn op de website nog enkele kaarten te bestellen voor de bekerwedstrijd tussen Feyenoord - Willem II. Van Bronckhorst: ''Prachtig dat De Kuip morgen weer zo vol zit. We hebben trouwe supporters, die binding hebben met dit elftal.''
Tjah als de kaartjes voor 15 euro op vakantieveilingen staan....quote:
Durf te wedden dat zoiets bij onze Amsterdamse vrienden ook wel eens gebeurt en dan nog krijgen ze dat stadion niet vol.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als de kaartjes voor 15 euro op vakantieveilingen staan....
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Durf te wedden dat zoiets bij onze Amsterdamse vrienden ook wel eens gebeurt en dan nog krijgen ze dat stadion niet vol.
Inmiddels 50.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als de kaartjes voor 15 euro op vakantieveilingen staan....
Haha ik ga er even op lettenquote:
Op zich niet heel veel goedkoper dan de normale tickets toch? Vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:
Wel beter dan Fredje. Vind Gio gewoon prima professioneel in zijn persconferenties.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef ace_eleven het volgende:
Persconferentie, hoop open deuren en weinig nieuws, maar goed, voor de liefhebber:
Mwa, redelijk de normale prijs hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:06 schreef ace_eleven het volgende:
Nu 2 boden op vakantieveilingen, 40 en 45
EDIT: Verkocht voor 49
Wel prima prijzen 24.50 per stuk (zeker voor lange zijde en voor een uitverkocht stadion)
Ik dacht dat de lange zijde normaal ongeveer 1.5x de prijs van de korte zijde was, dus zou ze in deze wedstrijd rond de ¤30,- verwachtenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, redelijk de normale prijs hoor.
Ja, wel open en vriendelijk altijd, maar ook altijd weinig spektakel. Is niet erg verder, maar ik gaf de samenvatting van het kwartier beeldmateriaal alvastquote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Wel beter dan Fredje. Vind Gio gewoon prima professioneel in zijn persconferenties.
Foxquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef viagraap het volgende:
Jongens even een noob-vraag, maar op de een of andere manier krijg ik alleen maar spam over livestreams als ik het google: op welke zender(s) wordt de wedstrijd uitgezonden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 17-12-2015 om 08:13:14De Peruviaan Renato Tapia van FC Twente is beeld bij een eventueel vertrek van Tonny Vilhena. De middenvelder wil weg uit Enschede. reageer retweet
quote:Op donderdag 17 december 2015 08:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Tony lekker in de winter wegdoen, niks gratis de deur uit....
quote:Tonny Vilhena toch nog niet klaar bij Feyenoord
Mikos Gouka
17-12-15 - 07:20
© Pim Ras.
Het laatste thuisduel van 2015 leek lange tijd het afscheid van Tonny Vilhena in De Kuip te worden. Maar de middenvelder is nu voornemens om het seizoen af te maken bij Feyenoord. De droom om prijzen te winnen is sterker dan zijn drang naar een nieuw avontuur. De interesse van Feyenoord in Leroy Fer en Renato Tapia kan voorlopig op een laag pitje worden gezet.
Tonny Vilhena zal vanavond na de bekerwedstrijd tegen Willem II zoals gewoonlijk de aanhang van Feyenoord bedanken. Maar wanneer hij de spelerstunnel instapt, op weg naar de kleedkamers, en nog eenmaal achterom kijkt, is het geen laatste blik over zijn schouder naar de mensen die hem de afgelopen vier jaar hebben gesteund. Vilhena is er de laatste weken namelijk van overtuigd geraakt dat hij nog niet klaar is in de Kuip. Oké, zijn aflopende contract verlengen, dat is nog altijd een brug te ver.
Maar nog een paar maanden uitkomen voor de club waar hij als 6-jarig ventje binnenstapte, is opeens weer een meer dan een reële optie. Die koerswijziging heeft deze keer niets te maken met het feit dat zijn moeder Jeanette alle steun kan gebruiken in haar gevecht tegen kanker.
Vilhena merkte de laatste maanden dat er in de kleedkamer volop waardering is voor de manier waarop hij zich al maanden presenteert. Bepalende spelers als Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi en Eljero Elia complimenteerden hem met zijn perfecte wedstrijdinstelling, vertelden hem dat hij in belangrijke duels met onder meer Ajax een cruciale rol had gespeeld en voegden er aan toe dat ze vurig hoopten dat hij het seizoen afmaakt in De Kuip.
En daar lijkt het nu dus ook op uit te draaien. ,,Tonny hoeft niet weg,'' zegt zijn vader Toy, die zijn zakelijke belangen behartigt. ,,Hij knokt zich leeg als de trainer hem nodig heeft. Zijn situatie is lastig, maar hij is mentaal zo sterk dat hij er altijd bovenop komt.''
Lekker weigeren te gaan zodat er helemaal geen geld aan hem verdiend kan worden.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker weigeren te gaan zodat er helemaal geen geld aan hem verdiend kan worden.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Vilhena al die tijd een spelletje heeft gespeeld met Feyenoord. Hij wil gewoon transfervrij de poort uitlopen en gaan cashen.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker weigeren te gaan zodat er helemaal geen geld aan hem verdiend kan worden.
Inderdaad. Die kanker heeft hij ook gewoon verzonnen.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Vilhena al die tijd een spelletje heeft gespeeld met Feyenoord. Hij wil gewoon transfervrij de poort uitlopen en gaan cashen.
De moeder van Tonny is de tante van Sabia.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kanker heeft hij ook gewoon verzonnen.
Waarom zou Koeman in hemelsnaam een speler willen die al niet goed genoeg is om het bij ons tot de basis te schoppen?quote:Op donderdag 17 december 2015 09:04 schreef satecl het volgende:
Liever gaat Tonny gewoon weg voor een half tot 1 miljoen, naar Koeman ofzo. Fer heeft meer toegevoegde waarde en Tapia meer pontentie.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ds-aan-Vilhena.dhtmlquote:Op donderdag 17 december 2015 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou Koeman in hemelsnaam een speler willen die al niet goed genoeg is om het bij ons tot de basis te schoppen?
Ik begrijp er niks van, maar prima. Strik erom en we komen hem zelfs brengen.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:07 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ds-aan-Vilhena.dhtml
Ja over de Boeet gesproken, zijn daar ondertussen al wat cijfertjes van?quote:Op donderdag 17 december 2015 09:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Laat Martin er alsjeblieft in slagen om die gozer zo snel mogelijk nog ergens te verpatsen. Gasten zoals hem ben je liever kwijt dan rijk. De intelligentie van een paasei en qua talent enorm overschat. Veel meer dan een beetje rennen kan hij niet.
Gelukkig hebben we voor Boëtius ook nog 2,5 miljoen kunnen vangen, want daar gaan we ook nooit meer wat van horen.
Nog niet overtuigend veel nee. Twee blessures gehad, en zijn voornaamste prestatie totnogtoe is de winnende maken in een Europa League-duel.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja over de Boeet gesproken, zijn daar ondertussen al wat cijfertjes van?
De Boeet hahaha. Ja, staan op transfermarkt. Heeft nog geen deuk in een pakje boter geschopt tot nu toe, en ik zie dat ook niet meer gaan gebeuren.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja over de Boeet gesproken, zijn daar ondertussen al wat cijfertjes van?
Nee maar wel dat de ziekte van zijn moeder de reden was om te blijven. Nu hoor ik opeens niks meer over zijn moeder en wil hij zogenaamd prijzen pakken met Feyenoord. Het is allemaal gelul..pappie Vilhena heeft eurotekens in zijn ogen. Niks mis mee maar draai er niet de hele tijd omheenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kanker heeft hij ook gewoon verzonnen.
Inderdaad, en dat gelul bij Rijnmond van Jan-Dirk word ik ook zo moe van. Het is gewoon een kneus die zo snel mogelijk de deur uitmoet, en dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren. Flikker op met al die excuses man.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee maar wel dat de ziekte van zijn moeder de reden was om te blijven. Nu hoor ik opeens niks meer over zijn moeder en wil hij zogenaamd prijzen pakken met Feyenoord. Het is allemaal gelul..pappie Vilhena heeft eurotekens in zijn ogen. Niks mis mee maar draai er niet de hele tijd omheen
Ik riep al gelijk dat het veel beter zou zijn om Vilhena gewoon zijn contract te laten uitdienen ipv nu een jodenfooitje ervoor pakken en weer een nieuwe speler inpassen.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
Vilhena
Caland ligt huilend in zijn bed.
Vilhena kan gewoon niet zo goed voetballen. Liever moven en plek maken voor iemand die beter is. Tapia is even goed en heeft nog de mogelijkheid bij Feyenoord beter te worden. Prima dus.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik riep al gelijk dat het veel beter zou zijn om Vilhena gewoon zijn contract te laten uitdienen ipv nu een jodenfooitje ervoor pakken en weer een nieuwe speler inpassen.
Vilhena is van waarde geweest en gaat dat zeker ook nog zijn dit seizoen.
Is inderdaad beter, maar ik zie hem echt niet weggaan tenzij er echt een club komt die hem een megacontract aanbiedt. Maar dat gebeurt waarschijnlijk ook niet. Gevalletje De Guzman. (al was dat een betere speler)quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vilhena kan gewoon niet zo goed voetballen. Liever moven en plek maken voor iemand die beter is. Tapia is even goed en heeft nog de mogelijkheid bij Feyenoord beter te worden. Prima dus.
Liever nu weg en er nog wat geld aan verdienen om een vervanger te bekostigen dan met Vilhena door tot zijn contract afloopt. Hij soeelt de laatste tijd niet beter dan bijv Veijnovic en dat wil wat zeggen. Plaatmaken
Dat moet allemaal nog maar blijken.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vilhena kan gewoon niet zo goed voetballen. Liever moven en plek maken voor iemand die beter is. Tapia is even goed en heeft nog de mogelijkheid bij Feyenoord beter te worden. Prima dus.
Liever nu weg en er nog wat geld aan verdienen om een vervanger te bekostigen dan met Vilhena door tot zijn contract afloopt. Hij soeelt de laatste tijd niet beter dan bijv Veijnovic en dat wil wat zeggen. Plaatmaken
De Guzman was echt stukken beter. Is die alleen ook niet vervelend weggegaan uiteindelijk?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is inderdaad beter, maar ik zie hem echt niet weggaan tenzij er echt een club komt die hem een megacontract aanbiedt. Maar dat gebeurt waarschijnlijk ook niet. Gevalletje De Guzman. (al was dat een betere speler)
Ja klopt, daarom zei ik ook 'gevalletje De Guzman'.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Guzman was echt stukken beter. Is die alleen ook niet vervelend weggegaan uiteindelijk?
Da's overdreven.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij soeelt de laatste tijd niet beter dan bijv Veijnovic
Hij heeft dit seizoen alleen tegen Ajax goed gespeeld, verder bij alle kansen die hij kreeg hoogstens matigquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Maartenfr12 geen goeie toevoeging voor dit topic.
Wát een kul sla jij uit zeg. Maar goed, dat doen er hier toch al best veel, dus misschien moet ik niet zo zeuren.
Ik gun het hem ook van harte en ik hoop ook wel dat hij dat gaat halen, maar bij Feijenoord is hij uitgespeeld. Hij laat het niet zien wanneer hij de kans krijgt en na dit seizoen wil hij wegwandelen. Liever dat we hem nu verkopen en een vervanger halen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Boetius, vorige week nog gescoord trouwens, daarvoor alleen geblesseerd. Gaat het gewoon redden daar, wacht maar af. Ik heb er kijk op, jullie niet.
Zelfde voor Vilhena, die gaat na Feyenoord binnen 4 jaar Europese subtop spelen.
Oke, Klaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Wat een onzin, Vilhena is gewoon een matige speler, zoveel bijzonders zeg ik niet.
Nee, jij bent van mening dat het zo is. Ik niet, en met mij genoeg anderen die er net wat meer kijk op hebben dan iemand die die kleutersite fr12 in z'n naam verwerkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Wat een onzin, Vilhena is gewoon een matige speler, zoveel bijzonders zeg ik niet.
Lol, wat een onzinnig argument. Lekker de 'rasechte Feyenoorder' uithangen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent van mening dat het zo is. Ik niet, en met mij genoeg anderen die er net wat meer kijk op hebben dan iemand die die kleutersite fr12 in z'n naam verwerkt.
Licht nou even zijn kwaliteiten toe... Waar basseer je dan op dat hij de Europese subtop gaat halen? En kom niet met zijn leeftijd aanzetten, want er zijn genoeg spelers die veel verder dan hem zijn in de Eredivisie, en ook jong zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Boetius, vorige week nog gescoord trouwens, daarvoor alleen geblesseerd. Gaat het gewoon redden daar, wacht maar af. Ik heb er kijk op, jullie niet.
Zelfde voor Vilhena, die gaat na Feyenoord binnen 4 jaar Europese subtop spelen.
Wie hangt er hier de 'rasechte Feyenoorder' uit dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lol, wat een onzinnig argument. Lekker de 'rasechte Feyenoorder' uithangen.Vilhena is niks en wordt ook niks meer.
Inzicht, redelijk snel, technisch, fysiek sterk. Wacht nou maar een paar jaar af voor je hem gaat beoordelen als volwassen speler.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Licht nou even zijn kwaliteiten toe. Waar basseer je dan op dat hij de Europese subtop gaat halen? En kom niet met zijn leeftijd aanzetten, want er zijn genoeg spelers die veel verder dan hem zijn in de Eredivisie, en ook jong zijn.
Ik probeer het even:
Snelheid:
Hij is zeker niet snel. Eerder traag. 5
Passing:
Die hobbele balletjes van hem, strak in de voeten aanspelen(waar Clasie een baas is was) heb ik hem nog nooit zien doen. Een goeie voorzet/lange bal heeft hij ook totaal niet. Hij heeft hier en daar wel sterke steekpasses. 5,5
Schot:
In de jeugd scoorde hij veel, maar in het eerste heeft hij dat nooit gedaan. Nog nooit een vrije trap erin geschoten of schoten van buiten de 16. Nee, daarin geef ik hem een dikke 4.
Verdedigende taken:
Redelijk, al laat hij wel vaak zijn man lopen, maar dat heeft ook met zijn snelheid te maken. Maar hij kan zich wel aan een speler vast bijten, zoals Bazoer. Een 7.
Aanvallende taken:
Op hier en daar een steekballetje na, erg matig. Scoort nooit, heeft geen snelheid, geen passeerbeweging.
Drive:
Een prima drive, maar niet zo sterk als El Ahmadi. Daarom logisch dat Karim de voorkeur krijgt. Maar evengoed een dikke 8 voor zijn drive.
Fysiek:
Redelijk fysiek, maar hij is niet erg doorgegroeid tot een grote gespierde speler ala Fer. Iets wat Bazoer wel gaat bereiken. 6
5
5,5
4
8
7
6,5
Mist vooral voetballende kwaliteiten. Next.
Tsssquote:Op donderdag 17 december 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie hangt er hier de 'rasechte Feyenoorder' uit dan?.
Je zou eens moeten proberen niet je mening te verkondigen als feit, want je mening doet er niet zoveel toe. Daar zijn er maar een aantal van; HMF, HMF, en HMF. En Typisch. En DonRaja. OnlogicaGod heeft ook een uitstekende mening die als feit beschouwd kan worden. Maar vooral HMF. En ik mag dat ook natuurlijk.
Redelijk snel!?? Technisch?? Sorry, dan zijn we klaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inzicht, redelijk snel, technisch, fysiek sterk. Wacht nou maar een paar jaar af voor je hem gaat beoordelen als volwassen speler.
Die gozer stond vanaf jonge leeftijd op lijstjes bij topclubs, door intensief scouten, en staat nog steeds op allerlei lijstjes als talentvolle speler. Dat is niet voor niets.
Kloptquote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Redelijk snel!?? Technisch?? Sorry, dan zijn we klaar.
InsoGodquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die niet inziet dat Vilhena een rasvoetballer is heeft een beetje aids.
Helaas moet je bij Feyenoord vooral niet iets met een bal kunnen om jarenlang op 10 te staan. Ik noem een Immers
Dat Immers altijd de voorkeur heeft gehad, is ook regelrecht een schande.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die niet inziet dat Vilhena een rasvoetballer is heeft een beetje aids.
Helaas moet je bij Feyenoord vooral niet iets met een bal kunnen om jarenlang op 10 te staan. Ik noem een Immers
Laat maar, met jouw soort valt niet te praten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie hangt er hier de 'rasechte Feyenoorder' uit dan?.
Je zou eens moeten proberen niet je mening te verkondigen als feit, want je mening doet er niet zoveel toe. Daar zijn er maar een aantal van; HMF, HMF, HMF en Happel.. En Typisch. En DonRaja. OnlogicaGod heeft ook een uitstekende mening die als feit beschouwd kan worden. Maar vooral HMF. En ik mag dat ook natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laat maar, met jouw soort valt niet te praten.
Zo'n eentje lijkt het me wel ja. Iemand die al agressief wordt als je zegt dat zijn veters los zitten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij was gisteren zeker ook in Geldermalsen. Tuig.
Ik denk dat meneer Vilhena dat vooral zelf vergeet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:47 schreef IkBenNietFries het volgende:
Ik zie Vilhena over 4 jaar écht wel beter zijn dan Clasie (in zijn laatste seizoen was), die hier enorm de hemel ingeprezen werd/wordt. Men lijkt in dit topic te vaak te vergeten dat de jongeman nog maar twintig (20!!) is. En ik denk dat sommigen sowieso al een negatief oordeel klaar hebben liggen door wat hij Feyenoord heeft 'geflikt' (niet willen bijtekenen e.d.)
Je moet er zeker voor oppassen. Hij heeft al eens voor mijn deur gestaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo'n eentje lijkt het me wel ja. Iemand die al agressief wordt als je zegt dat zijn veters los zitten.
Meh. Gister zat ik in de BC van Heracles. Onschuldig enzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij was gisteren zeker ook in Geldermalsen. Tuig.
Wat Happel zegt. Pas maar op met wat je zegt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo'n eentje lijkt het me wel ja. Iemand die al agressief wordt als je zegt dat zijn veters los zitten.
Ik denk dat als in het verleden beter met Vilhena omgegaan was, als men niet tot op het genante af aan nietskunner Immers vastgehouden had en hem gewoon een vaste plek had gegeven, Vilhena nog 2 jaar tot een topmiddenvelder uit had kunnen groeien en Feyenoord vele miljoenen op had kunnen leveren.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |