Kuijt doet het fenomenaal. Zonder de spirit van Kuijt hadden we 100 procent zeker 5de of zelfs lager gestaan.quote:Op zondag 13 december 2015 17:59 schreef Tortugal het volgende:
En trouwens, wat een fenomeen is Kuyt he. 13 goals al, nog voor de winterstop.
Kramer.quote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Het (wederom) ontzettend matige voetbal vind ik de grootste teleurstelling. Het zegt veel over het niveau van de eredivisie dat we maar op 2 punten van de kop staanquote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Hoeveel heeft die nou foutgedaan? Hij doet niet mee aan het spel, en daarvoor is hij er ook niet. Kramer heb je alleen voor dat ene dodelijke moment dat hij heeft in de wedstrijd (meestal in de 2e helft).quote:
Altijd mooi als penalty's opeens niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luuk is topscorer, zonder pingels en verkapte eigen doelpunten.
Okequote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha, lachwekkend inderdaad. Dat penalties nemen een vak is, blijkt week na week in de eredivisie. En De Jong beheerst dat voor geen meter.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd mooi als opeens penalty's niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.quote:
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Wereldgoal viel ook wel mee.quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Schoot die bal toch stijf in de kruising vorige week?quote:Op zondag 13 december 2015 20:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?
Ben ik ook wel benieuwd naar, geweldige bijnaamquote:Op zondag 13 december 2015 21:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand me dat "Baco Arie" nog uitleggen?
Ik snap niet waarom hij niet eens bij de selectie zit en die nietskunnende turk Kazim welquote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Past goed bij jullie mooiweer voetballertjes.quote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zie het moment van Nelom nu pas. Ongelofelijk wat zijn we daar goed weggekomen, van de 100 keer legt de scheids hem echt 99 keer op de stip.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Vandaag nietquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Altijd als Bilal erin wordt gebracht weet je inderdaad al dat we een wedstrijd niet meer gaan winnen.quote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Geef hem eens ongelijk. Die dankt elke dag nog god op zijn blote knietjes dat hij een Feyenoord-shirt mag aantrekken in het weekend.quote:Op zondag 13 december 2015 21:47 schreef Sejt het volgende:
Kramer wordt een Immers geval. Die zal niet weggaan voor zijn contract uitgediend is.
oke klaasquote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
De bal ging notabene LANGS Nelom heen (kwam niet eens op hem af) en hij gaat vol met 2 handen naar de bal. Als dit geen hands is weet ik het ook niet meer. Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Dit, Kramer zagen we voor het eerst toen hij gewisseld werd. Misschien dat je dit een toornstra en vilhena ook deels moet aanrekenen. Man, wat waren die slecht.quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Heb de samenvatting gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.
Ayoup de trucendoos en uiteraard door die goal.quote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Pascalus het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Cabralgod
quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt. Doet me goed dat ik van dienst kon zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Deze scherpe afbeelding zorgt voor opheldering, bedankt!
Zeker. Fc mocroquote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Past goed bij jullie mooiweer voetballertjes.
Tijd voor Nelomquote:Op maandag 14 december 2015 01:36 schreef renwan het volgende:
Opeens bedenk ik me dat we volgende week best een probleem in de verdediging hebben en besef me dat Vlaar daar ook had kunnen staan
Neelompquote:
Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar Vilhena en Toornstra waren weer slecht zo te lezen? Leuk zo'n brede selectie, maar die wisselspelers tonen nou niet echt aan zo'n geweldige vervangers te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch 5 assists en 3 goals in 11 wedstrijden. Ik zeg niet dat ie onmisbaar is, maar hij is duidelijk de beste man voor die positie.
Dat zullen we ook wel gaan merken met Vilhena of Toornstra als vervanger.
Van de 20 a 25 minuten die ik heb gezien vond ik Toornstra nog vrij aardig.quote:Op maandag 14 december 2015 01:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar Vilhena en Toornstra waren weer slecht zo te lezen? Leuk zo'n brede selectie, maar die wisselspelers tonen nou niet echt aan zo'n geweldige vervangers te zijn.
Volgens mij kunnen we donderdag gewoon met Kongolo spelen en zondag waarschijnlijk weer met Jan-Arie? Dan valt de schade achterin wel mee.
Kan ie niet gewoon teruggaan naar Duitsland?quote:Leroy Fer slaat een aanbod van Feyenoord om in de winterstop op huurbasis naar Rotterdam te komen niet op voorhand af. De middenvelder (25) van Queens Park Rangers, actief op het tweede niveau in Engeland, ziet een terugkeer naar De Kuip zitten.
,,Feyenoord is gewoon een grote club in Nederland,'' zei hij zaterdag op Loftus Road. ,,Maar ik zit hier lekker op mijn plek.''
In januari, wanneer de transfermarkt weer opengaat, wil hij pas serieus gaan nadenken over een tijdelijke overgang. ,,Mijn zaakwaarnemer heeft me geïnformeerd over de interesse,'' vertelde hij. ,,Ik heb aangegeven dat ik hier goed zit. Wat er eventueel gebeurt, is voor later.''
Veel zal afhangen van de sportieve prestaties van QPR. Als de ploeg, momenteel dertiende, zich niet snel verbetert, klinkt een vertrek aanlokkelijker.
Jimmy Floyd Hasselbaink, net aangesteld als trainer van de club, speelt een belangrijke rol in dit geheel. De Nederlander kan bij Fer, wiens contract doorloopt tot de zomer van 2017, twijfels over de vooruitzichten in Londen wegnemen. ,,Ik werk nu een week met hem,'' stelde de international. ,,Het is heel fijn. Sinds zijn komst denk ik alleen: ik wil hier blijven. Maar je weet het nooit. In het voetbal kunnen de dingen ineens heel snel gaan
quote:Ontwikkelingen bij Feyenoord: ‘Topclub, die ook topstadion moet hebben’
De komende jaren speelt Feyenoord sowieso nog in de De Kuip, maar er zijn bij de Rotterdamse club ontwikkelingen gaande die erop lijken te wijzen dat de huidige nummer twee van de Eredivisie na 2020 een geheel nieuw onderkomen krijgen. De kans is groot dat het Office for Metropolitan Architecture (OMA) van architect Rem Koolhaas een belangrijke rol krijgt in de ambitieuze plannen.
Er zou in Rotterdam-Zuid een gigantisch project moeten worden gestart en OMA heeft al toegezegd medewerking te willen verlenen aan de ontwikkeling van een gebiedsvisie, waarin een centrale rol moet zijn weggelegd voor de nieuwe thuishaven van Feyenoord. OMA, het bedrijf van Rotterdammer Koolhaas, wil zich samen met Feyenoord en de gemeente Rotterdam met deze gebiedsvisie gaan bezighouden.
De medewerking van de gemeente is eveneens cruciaal, aangezien er voor de plannen een wijziging van het bestemmingsplan noodzakelijk is. Namens Feyenoord wil president-commissaris Gerard Hoetmer tegenover De Telegraaf nog niet bevestigen dat zijn club in zee gaat met OMA, maar ontkennen doet hij het evenmin: “Feyenoord is een topclub, die ook een topstadion hoort te hebben. Als je kijkt naar de ontwikkeling van een nieuw onderkomen is het logisch dat je daarvoor ook in zee gaat met een topbedrijf…”
Daar hadden ze het afgelopen vrijdag ook al over in FC Rijnmond inderdaad. Abou kwam daar ook in voor met een claim dat iedereen zijn handen ineen moest slaan en blablabla. Bij Rijnmond vermoedden ze dat Feyenoord met een relevante/interessante statement komt bij de nieuwjaarsbijeenkomst (wat dan ws zoveel betekent als dat ze dan officieel naar voren komen dat 'ze in overleg zijn om mogelijkerwijs in de toekomst samen met Koolhaas te kijken naar de potentie om eventueel in een samenwerkingsverband het onderste uit de kan te kunnen halen' )quote:
Het is wachten totdat Tomatenboer zijn neus hier weer laat zien.quote:Op maandag 14 december 2015 09:43 schreef Scrummie het volgende:
Stadiondiscussie yay!
Gras is groen.
nu maak je slapende honden wakkerquote:Op maandag 14 december 2015 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Tomatenboer zijn neus hier weer laat zien.
In het algemeen dagblad.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is de column van Willem van Hanegem?
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is de column van Willem van Hanegem?
quote:Feyenoord had verdimme medekoploper kunnen zijn! Als je toch de concurrenten punten ziet verspelen en je kan naast Ajax bovenaan komen te staan, dan laat je zo'n mooie kans toch niet schieten?
Ik begrijp daar helemaal niets van. Feyenoord was tegen FC Groningen als los zand. En dat had niets met de tegenstander te maken, die was ook niet geweldig. Toen Groningen met elf tegen tien kwam te staan, wisten ze daar geen raad mee en had Feyenoord zelfs nog kunnen winnen.
Feyenoord had de pech dat Van der Heijden moest meedoen. Ik heb al vaker geschreven dat ik hem veel te traag vind. Hij kan niet lopen. Dat hij rood kreeg, vond ik wel te zwaar gestraft. Ik weet dat dat tegenwoordig de regel is. Wat mij betreft moet dat ook worden veranderd. Geef je iemand een doodschop, ja, dan verdien je niet beter, maar nu pak je een speler alleen bij de schouder.
Ik vind het verschil ook zo groot als je ziet wat er allemaal bij corners en vrije trappen gebeurt. Daar worden spelers in wurggrepen en dubbele Nelsons genomen en doen de scheidsrechters niets. Maar als je iemand, die je achterna zit, even aanraakt, kun je de rode kaart krijgen. Dat is niet logisch.
Als we dan toch regels veranderen, zou ik ook weer de oude buitenspelregel invoeren. Nu kan alleen de speler die aangespeeld wordt, buitenspel staan. Dat is verwarrend. Vooral omdat iedere scheidsrechter het iets anders interpreteert. Wij speelden in 1974 met het Nederlands elftal op buitenspel zodat we snel in balbezit konden komen en meteen weer naar voren konden spelen. Dat zou met de huidige regel te riskant zijn.
Ik hoorde die twee voetbalprofessors op tv bij Fox trouwens verkondigen dat FC Groningen een strafschop had moeten krijgen voor hands van Nelom. Wat zaten zij nou te kletsen? Als je goed kijkt, zie je Nelom zich met zijn rug naar de situatie draaien en de bal op de achterkant van zijn arm krijgen. Hij heeft de bal dus helemaal niet gezien en van opzet kan er geen sprake zijn.
Dat de clubs uit de top-3 van de eredivisie alle niet wisten te winnen, is triest. Het geeft aan dat er geen ploeg in Nederland stabiel is. Dat PSV zich in de Champions League bij de laatste zestien heeft geplaatst, is natuurlijk geweldig. Maar je verwacht van zo'n elftal dat het zich dan ook in de competitie meteen weer laat zien. Met alle respect, van Roda moet je vier dagen na je Europese wedstrijd toch wel kunnen winnen?
Ik denk dat het een mentale kwestie is. Er wordt bij die clubs te veel naar al die schriftgeleerden geluisterd. Die mensen bepalen tegenwoordig hoeveel een speler mag trainen, hoeveel meters hij mag lopen. Ga je daar overheen, dan raak je oververmoeid. Wat een onzin! Zo praten ze die gasten juist aan dat ze vermoeid zijn. Wie goed getraind is, moet gewoon in staat zijn om drie wedstrijden in acht dagen te voetballen. Die spelers zouden blij moeten zijn dat ze zo veel mogen spelen. Het is geweldig om ook Europees te spelen.
Ik heb zaterdagavond niet naar de loting voor het EK gekeken. Als Nederland er bij zit, ben ik altijd wel geïnteresseerd, maar nu maakte het me niets uit. Ik heb de poules ook niet bestudeerd. Ik hoorde alleen dat België in een zware groep zit. Ik hoop dat de Belgen het straks goed doen. Ze hebben een heel goede selectie, misschien wel te goed. Iedereen zal daar willen spelen en geen genoegen nemen met een figurantenrol.
Er dienen zich bij België steeds meer topspelers aan. Nu schijnt die spits van Olympique Marseille, Batshuayi, ook een Belg te zijn. Ik dacht dat hij een Fransman was. Het zal voor mij geen heel grote verrassing zijn als België straks Europees kampioen wordt.
"Dank je H.FR, dat je speciaal voor mij even het AD ingedoken bent en dit hier post, zodat ik mijn licht hierover kan laten schijnen. Nu volgt mijn commentaar:"quote:Op maandag 14 december 2015 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij verspreidt een feitelijke onjuistheid in de eerste zin. Betreurenswaardig.
Ik kon het niet 1, 2, 3, vinden op de website maar toch bedankt voor je nette en attente sociale werk. Hopelijk doe je dit nog eens vaker zodat we over vijf jaar een vredesakkoord kunnen schrijven.quote:Op maandag 14 december 2015 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
"Dank je H.FR, dat je speciaal voor mij even het AD ingedoken bent en dit hier post, zodat ik mijn licht hierover kan laten schijnen. Nu volgt mijn commentaar:"
Dat lijkt er meer op. Onderhandelingen m.b.t. vredesakkoord alvast voor 2020 in de agenda gezet.quote:Op maandag 14 december 2015 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon het niet 1, 2, 3, vinden op de website maar toch bedankt voor je nette en attente sociale werk. Hopelijk doe je dit nog eens vaker zodat we over vijf jaar een vredesakkoord kunnen schrijven.
Gr gr
Gedoemd om te mislukken.quote:Op maandag 14 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Onderhandelingen m.b.t. vredesakkoord alvast voor 2020 in de agenda gezet.
Dat zien we dan wel weer. Desalniettemin dank voor de waarschuwing.quote:Op maandag 14 december 2015 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken.
Frits is een wolf in schaapskleren.
quote:Verrassend is het niet, opmerkelijk ook niet. Of het verstandig is, zal in de toekomst blijken. Maar duidelijk is dat Feyenoord definitief voor nieuwbouw gaat. De Rotterdamse club neemt afscheid van de oude vertrouwde Kuip en hoopt over een aantal jaar in een fonkelnieuw stadion uit te groeien tot de grootste club van ons land.
Zoals reeds afgelopen vrijdag in FC Rijnmond besproken is de leiding van Feyenoord er heilig van overtuigd dat een nieuw stadion de club meer kansen biedt dan een gerenoveerd onderkomen. Achter de schermen is de afgelopen maanden daarom hard gewerkt om de eerste stappen in een nieuw traject goed te kunnen zetten.
Alles wijst er nu op dat voorafgaand aan het bekerduel Feyenoord-Willem II van komende donderdag het moment is waarop een eerste bijeenkomst gepland staat van een werkgroep die zich met de ontwikkeling van het stadion én het gebied er omheen gaat bezighouden. Het wereldberoemde architectenbureau OMA van Rem Koolhaas, consultant Arup en een door Feyenoord ingehuurde projectmanager schuiven aan bij vertegenwoordigers van club en gemeente. Zij zullen plannen ontwikkelen, die voor de zomer door de Feyenoord-familie en de Rotterdamse politiek beoordeeld moeten worden.
Het ligt in de lijn der verwachting dat de werkgroep plannen voor drie stadion-varianten zal ontwikkelen. Uiteraard is bouwen op de plek van de huidige Kuip één van die varianten, een andere is bouwen aan de boorden van de Maas. De gemeente wil het nieuwe stadion gebruiken als aanjager om het oostelijk gedeelte van Rotterdam-zuid flink onder handen te nemen.
De voetbalclub Feyenoord heeft altijd aangegeven te kiezen voor de stadion-variant die de club 'onder de streep' het meeste geld oplevert. Eerdere pogingen om nieuwbouw te realiseren strandden onder meer door een gebrek aan draagvlak binnen de politiek. Een verkennerstraject liep daarna uit op een complete mislukking, omdat het uitverkoren bouwbedrijf BAM en Feyenoord het niet eens werden over de vernieuwbouw van de Kuip.
De bestuurders van Rotterdam zijn al jaren duidelijk als het over het stadion-dossier op Rotterdam-zuid gaat: er moet sowieso een oplossing komen voor de oude Kuip. De gemeente wil niet opgezadeld worden met een leegstaand stadion zonder functie. Een nieuw onderkomen bouwen op de plek van de huidige Kuip (of op een gedeelte daarvan) lijkt dan ook de meest logische optie.
Zowel binnen Feyenoord als de gemeente wil nog niemand reageren op de berichtgeving over het stadion. De verwachting is dat de club tijdens haar nieuwjaarsreceptie op dinsdag 12 januari openheid van zaken zal geven.
Gelukkig kunnen we hem volgende week zondag gewoon weer aanschouwen. We hebben dan een ijzersterke linkerkant, met zowel Nelom als Vd Heijden in de basis. Heb er nu al zin in!quote:Feyenoord moet het aanstaande donderdag in het bekerduel met Willem II stellen zonder Jan-Arie van der Heijden. De verdediger kreeg maandagochtend van de aanklager van de KNVB een schikkingsvoorstel voor één duel schorsing, naar aanleiding van zijn rode kaart tegen FC Groningen. Feyenoord en Van der Heijden hebben het schikkingsvoorstel geaccepteerd.
Door de schorsing is Van der Heijden niet inzetbaar wanneer Feyenoord donderdagavond in het toernooi om de KNVB beker aantreedt tegen Willem II. De centrale verdediger is aanstaande zondag tegen N.E.C. wel weer speelgerechtigd.
Zelfs opeens een voorbehoud voor a.s. zomer.quote:Dat Tonny Vilhena in de winter vertrekt bij Feyenoord is nog altijd geen zekerheidje. Volgens vader en zaakwaarnemer Toy Vilhena wil de middenvelder het liefst het seizoen afmaken in De Kuip, zo vertelt hij in gesprek met Harry Vermeegen van Voetbal Inside.
''Dat weten we nog niet. Dat weten we echt nog niet", aldus Toy over de kansen op een winters vertrek. ''Het zijn de speculaties, maar dat is nog niet zeker. Ik denk dat hij (Tonny) zou kunnen blijven. Of hij in de zomer dan vertrekt? Dat zou kunnen, maar niet nu. Tenzij er wat gebeurt."
Vermeegen neemt geen genoegen met dat antwoord. "In principe wil hij blijven. Waarom? Het is zijn cluppie, hè", aldus Toy. Feyenoord doet nog altijd mee om het kampioenschap. ''Natuurlijk wil hij dat. Als hij een prijs kan pakken, is dat het allermooiste dat er is."
De handsbal van Nelom ontkennenquote:
Ik wed 100 euro op Toni.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Grifte het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Tonny zijn eventuele zoon gaat noemen.
Toy - Tonny - verdient wel een pokemonesque evolutie qua naamgeving.
Jan-Arie de Godquote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Baco-Arie maar 1 wedstrijd schorsing, mist alleen Willem II. Kan Van Benthem niet in beroep gaan en meer wedstrijden eisen?
Misschien staat hij wel in de basis tegen PSV volgende maandquote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Baco-Arie maar 1 wedstrijd schorsing, mist alleen Willem II. Kan Van Benthem niet in beroep gaan en meer wedstrijden eisen?
Antonnyo.quote:Op maandag 14 december 2015 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien dat als Sampdoria/Italië toch nog concreet wordt er wel een Antonio'tje inzit.
Laten we met z'n allen hopen dat Botteghin gewoon weer fit is dan.quote:Op maandag 14 december 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien staat hij wel in de basis tegen PSV volgende maand.
Wat was die slecht tegen Heracles zeg.quote:Op maandag 14 december 2015 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen hopen dat Botteghin gewoon weer fit is dan.
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.quote:Op maandag 14 december 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was die slecht tegen Heracles zeg.
Hij had hem graag naar de neuzen zien komen Stijn is een slechte verliezer daarin kijk maar naar Narsingh.quote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongoloquote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kruistocht tegen Bottegod gaat door.
Eens.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongolo
Zeker. Alleen is Botteghin wel wat beter dan Vd Heijden. Maar persoonlijk ben ik over beiden niet zo erg enthousiast.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja het is dat er geen linksback is want het beste centrale duo is toch Van Beek/Kongolo
Ik vind Kongolo centraal (al heb ik hem vooral in jong-Oranje op die plek gezien) toch echt veel minder dan op links. Ook bij vlagen behoorlijk laks.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |