Kuijt doet het fenomenaal. Zonder de spirit van Kuijt hadden we 100 procent zeker 5de of zelfs lager gestaan.quote:Op zondag 13 december 2015 17:59 schreef Tortugal het volgende:
En trouwens, wat een fenomeen is Kuyt he. 13 goals al, nog voor de winterstop.
Kramer.quote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Het (wederom) ontzettend matige voetbal vind ik de grootste teleurstelling. Het zegt veel over het niveau van de eredivisie dat we maar op 2 punten van de kop staanquote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Tortugal het volgende:
Wat vonden jullie de grootste teleurstelling van vandaag? Het puntverlies, of de kapsels van Vilhena en Basacikoglu?
Hoeveel heeft die nou foutgedaan? Hij doet niet mee aan het spel, en daarvoor is hij er ook niet. Kramer heb je alleen voor dat ene dodelijke moment dat hij heeft in de wedstrijd (meestal in de 2e helft).quote:
Altijd mooi als penalty's opeens niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luuk is topscorer, zonder pingels en verkapte eigen doelpunten.
Okequote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha, lachwekkend inderdaad. Dat penalties nemen een vak is, blijkt week na week in de eredivisie. En De Jong beheerst dat voor geen meter.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd mooi als opeens penalty's niet meer worden meegenomen omdat meneer De Jong niet capabel genoeg is om ze zelf te benutten.
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.quote:
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Wereldgoal viel ook wel mee.quote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die Kramer. Als je hem vorige week die wereldgoal ziet maken dan denk je: Hij heeft die potentie wel. Maar als ik dan van jullie hoor dat ie vandaag weer nauwelijks een bal heeft aangeraakt, tja...
Schoot die bal toch stijf in de kruising vorige week?quote:Op zondag 13 december 2015 20:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft kramer een wereldgoal gemaakt?
Ben ik ook wel benieuwd naar, geweldige bijnaamquote:Op zondag 13 december 2015 21:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand me dat "Baco Arie" nog uitleggen?
Ik snap niet waarom hij niet eens bij de selectie zit en die nietskunnende turk Kazim welquote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Past goed bij jullie mooiweer voetballertjes.quote:Op zondag 13 december 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk bij ons straks. Ze willen hem wel overnemen.
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zie het moment van Nelom nu pas. Ongelofelijk wat zijn we daar goed weggekomen, van de 100 keer legt de scheids hem echt 99 keer op de stip.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was geen opzettelijke handsbal, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit een pingel had moeten zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Vandaag nietquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Altijd als Bilal erin wordt gebracht weet je inderdaad al dat we een wedstrijd niet meer gaan winnen.quote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Geef hem eens ongelijk. Die dankt elke dag nog god op zijn blote knietjes dat hij een Feyenoord-shirt mag aantrekken in het weekend.quote:Op zondag 13 december 2015 21:47 schreef Sejt het volgende:
Kramer wordt een Immers geval. Die zal niet weggaan voor zijn contract uitgediend is.
oke klaasquote:Op zondag 13 december 2015 21:45 schreef satecl het volgende:
Nelom, Kazim, Baco, Vilhena en Immers lozen graag.
En eind van het seizoen Kramer ook.
En Bilal vandaag nog ontslaan!!
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.quote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
De bal ging notabene LANGS Nelom heen (kwam niet eens op hem af) en hij gaat vol met 2 handen naar de bal. Als dit geen hands is weet ik het ook niet meer. Echt iedere scheids geeft hiervoor een penalty.
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Dit, Kramer zagen we voor het eerst toen hij gewisseld werd. Misschien dat je dit een toornstra en vilhena ook deels moet aanrekenen. Man, wat waren die slecht.quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk niks gedaan en dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk nog een keer terug zien, kan hem niet terugvinden.
Maar mijn eerste gevoel was geen pingel omdat geen onnatuurlijke beweging cq opzettelijk hands. Dat werd zojuist ook bij FC Rijnmond gezegd.
Heb de samenvatting gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij is terug te vinden via npo, in de samenvatting. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd bij Rijnmond, maar sloeg nergens op. Zuivere strafschop.
Ayoup de trucendoos en uiteraard door die goal.quote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Pascalus het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Cabralgod
quote:Op zondag 13 december 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |