Heh, dus jij pakt altijd wringijzer om iets vast te zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vind dat mechanisme binnenin niet zo leuk
Ligt er aan hoeveel kracht ik moet zetten. Maar zit iets goed vast pak ik meestal een schuifgreep ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heh, dus jij pakt altijd wringijzer om iets vast te zetten?
Nooit, gewoon met een ratel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heh, dus jij pakt altijd wringijzer om iets vast te zetten?
Het merk doet me in elk geval deugdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Erik het volgende:
Ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen bij Toolnation, maar voor ik op bestellen druk toch nog graag een rondje advies
Voor 120 euro de GOP 250CE
[ afbeelding ]
Voor 193 euro de GBH 2600
[ afbeelding ]
Voor 150 euro de GST 90 E (+25 zaagbladen)
[ afbeelding ]
Hebben jullie advies voor upgrades die maar net wat meer kosten en waar ik meer plezier van ga hebben? En eventueel nog andere shops? In Duitsland kan ik het niet veel goedkoper halen als ik goed heb gezocht...
¤175 voor de GOP300 in L Boxx met een aantal zaagjes er bij. Bij een ander in de portemonnee kijken is lastig, maar ik heb het er echt wel voor over gehad. Op de een of andere manier zou elke keer keer als ik dat ding pak het verkeerde blad er opquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:26 schreef Makrolon het volgende:
Ik weet niet wat t prijsverschil is. Maar ik zou er echt een met snelspan nemen. Ik heb er een zonder maar wat een ellende is zaagjes wisselen altijd...
Eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:26 schreef Makrolon het volgende:
Ik weet niet wat t prijsverschil is. Maar ik zou er echt een met snelspan nemen. Ik heb er een zonder maar wat een ellende is zaagjes wisselen altijd...
Ik zou die werkzeuge günstiger gewoon mailen, of ze de GOP ook leveren. Door andere 2 leveren ze goedkoop namelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Erik het volgende:
Op het totaalbedrag maken de 5 tientjes ook niet meer veel uit, dus het wordt de GOP 300. Vanavond nog maar ff zoeken naar een aanbieder die ze allemaal heeft voor een goeie prijs.
Eigenlijk ging het om de multitool met snelwisselquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik heb thuis een oudere Metabo decoupeerzaag zonder snelspan, maar vandaag heb ik op het werk wat gezaagd met een blauwe Bosch met snelspan.
Dat werkt toch wel mooi hoor, in een paar seconden een ander zaagje erin, en niet hannesen met een inbussleuteltje.
Al is het maar om je zaaghoek te wisselenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het om de multitool met snelwissel
Maar ook op decoupeerzaag bevalt snelwissel goed hoor.
Hoe bedoel je dat, dat heeft niets met de vergrendeling van de zaag te maken hoor. Das een ander hendeltje waarmee je de voet verdraaid.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Al is het maar om je zaaghoek te wisselen
Heb zelf de makita op accu en daar zit t jammer genoeg niet op
Maak vandaag wel even fotootje voor je als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Een decoupeerzaag zonder snelwissel?.
Zelfs mijn B&D die ik dik 10jaar terug gekocht had, had snelwissel. Ik wist niet dat ze ooit gemaakt waren, decoupeerzaagjes vast zetten met imbus. Heb je daar een foto van? Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
Verklaart u nader?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Festool heeft ook gewoon een inbusboutje, ik wil geen snelwissel.
2 keer een snelwissel gekocht ooit.. werkt leuk, maar is kwetsbaar vaak, en na een half jaartje begint de ellende; na tig keer met een tang een zaagje uit een werkstuk getrokken te hebben, vond ik die rommmel wel prima, en heb nooit meer een machine met snelwissel gekocht. Zó vaak wissel je geen zaagje, en in de Festool zit het inbusje in de zool, en heb je binnen 10 tellen een ander zaagje erin zitten.. ik zie er geen winst in.quote:
Sinds wanneer heeft een multitool een voet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat heeft niets met de vergrendeling van de zaag te maken hoor. Das een ander hendeltje waarmee je de voet verdraaid.
Ik dacht dat je het over een decoupeerzaag hadquote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een multitool een voet?
ik bedoel dus dat als je een smal blad gebruikt je soms er niet bij komt, verdraai je je blad iets dan kan je er wel bij
Nou niet doen of je voor het eerst een decoupeerzaag zietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Ik wist niet dat ze ooit gemaakt waren, decoupeerzaagjes vast zetten met imbus. Heb je daar een foto van? Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
Ik heb de 160 CEquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:27 schreef Maquez het volgende:
Zat al een tijd te kijken naar een nieuwe deco van BB..
gst 140, gst 150, gst 160 of de 90..
Al met is in duitsland de 150 ongeveer 170euro.. maar nu kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.de/Bosc(...)8-1&keywords=gst+160
Iemand die de 160 heeft of het exacte verschil weet met de 150?
Het enige wat ik kan ontdekken is dat de zool bij de gst 160 dmv een hendel kan worden versteld.
Het zaagblad wissel systeem bij 160: schiet het zagje eruit, hendel los en nieuw zaagje er gewoon in duwen.
Zaagblad wissel bij 150 is hendel omhalen, zaagje schiet eruit, hendel vast blijven houden en nieuw zaagje erin stoppen..
CE versie wil ik, BCE heb ik in het groen, maar wil de CE proberen. Mensen die zeggen: Nee geen ce doen krijg je spijt van? Verklaar u nader aub
Ja, dubbele geleiding op het blad. Is dus een stuk nauwkeuriger dan de 150, dat is meer een zaag voor ruw werk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:27 schreef Maquez het volgende:
Iemand die de 160 heeft of het exacte verschil weet met de 150?
Doen!quote:
Makita heeft dacht ik precies dezelfde set.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:59 schreef bartos het volgende:
Tool station heeft deze week een bosch bit set in de aanbieding 17 euro:
http://www.toolstation.nl/m/part.html?p=12244
[ afbeelding ]
Als iemand nog een bitset weet met lange bits zo als de bosch maar dan ook zeskant boortjes er bij hoor ik het graag. Anders toch zelf maar doosje samen stellen.
Hij bedoelt boortjes met een zeskant aansluiting volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:48 schreef dedodo het volgende:
Er zitten overigens in jouw set rechtsboven enkele inbusbitjes.
Oja ik zie hetquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hij bedoelt boortjes met een zeskant aansluiting volgens mij![]()
dankjewel! dan ga ik hem maar bestellenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:52 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ja, dubbele geleiding op het blad. Is dus een stuk nauwkeuriger dan de 150, dat is meer een zaag voor ruw werk.
[..]
Doen!
nauwkeurigheid waarschijnlijk, en mogelijk herhaalbaarheid als je een vaste waarde in kunt stellen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef verita het volgende:
Wat is het grote voordeel van een digitale waterpas boven een normale? En stel ik moet een nieuwe: welke kan ik het beste kopen? Ik moet wel grote stukken kunnen overbruggen (1200-2000mm)
Hangt van de waterpas af. De mijne van Bosch niet iig. Die geeft in graden of procenten aan hoe waterpas ie ligt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:43 schreef derLudolf het volgende:
En geeft een digitale ook niet aan hoeveel mm hij van waterpas is aan de uiteinden?
Nope, maar die van festool waren pas echt belachelijk qua prijs en laserliner werd afgeraden omdat de kwaliteit schijnbaar matig is van hun digitale waterpasquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Hebben we hier allemaal aandelen bosch blauw gekocht ofzo ?
Had ik maar dat gedaan. Misschien moeten we Danny maar es een berichtje sturen of hij niet achter sponsoring aan wil. Als we Bosch typen dat er automatisch een link komtquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Hebben we hier allemaal aandelen bosch blauw gekocht ofzo ?
quote:
Zo een lomp zwaar ding van 40 euro. Diverse kwartjesmerken verkopen het model, dus zoek in de hoek van topcraft, parkside, ferm of powerplus. Je herkent het model aan dat de motor haak naar beneden om de boorrichting staat.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:00 schreef Chicolade het volgende:
Zo tegen het einde van de verbouwing moeten we steeds vaker gaten maken in het plafond, voor lampen/gordijnrails etc. En onze accuboor is daar niet sterk genoeg voor, maar voor die paar gaten hoef ik nou ook weer geen Bosch Blauw. We kunnen er wel een lenen, maar dat duurt dan steeds een paar dagen en ik wil meestal dezeflde dag nog iets ophangen
. Iemand tips voor een relatief betaalbare boorhamer die beton aankan?
Dit. Die dingen zijn prima en zijn niet duur inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo een lomp zwaar ding van 40 euro. Diverse kwartjesmerken verkopen het model, dus zoek in de hoek van topcraft, parkside, ferm of powerplus. Je herkent het model aan dat de motor haak naar beneden om de boorrichting staat.
Dankjequote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo een lomp zwaar ding van 40 euro. Diverse kwartjesmerken verkopen het model, dus zoek in de hoek van topcraft, parkside, ferm of powerplus. Je herkent het model aan dat de motor haak naar beneden om de boorrichting staat.
quote:
Die Ferm weegt 7 kg volgens die link, (zo`n beetje al die dingen van die uitvoering wegen 7kg, maakt niet uit welke chinese kloon/merk je hebt) daar wil jij niet mee in het plafond boren hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Chicolade het volgende:
Bij praxis hebben ze onderstaande Ferm, maar die lijkt me wat ... licht?
https://www.praxis.nl/ger(...)hdm1028-850w/5477892
Je bent toch geen mietjequote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Even de post lezen van Chico.
Ze wil onder andere gaten in het plafond boren.
Daar is zo`n ding veel te lomp en te zwaar voor.
Ik heb zelf ook zo,n ¤50 ding, maar dat is voor tegels bikken en ander beitelwerk.
Op het plaatje ziet het eruit alsof hij een paar honderd gram weegtquote:Op zondag 24 januari 2016 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Neejoh, dat is precies het model dat ik bedoel. Perfect om gaten te boren in hard beton. Kijk, een gat van 20mm doorsnee in beton of ff lekker alle tegels uit je badkamer raggen zou ik er niet mee doen, maar om planken, gordijnen, tv's etc op te hangen issie echt perfect.
De tweede is een accu klopboormachine, wel handig als het je enige boormachine is, omdat je daarmee ook in steen kunt boren, maar niet in beton.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Geralt het volgende:
http://www.boormachinesto(...)ker-egbl188bafc.html
Is die veel beter? Die is maar 10 euro duurder. Specs zeggen me niks.
De eerste link kost 129 en deze 139 geloof ik.
Omdat ik draden lastig vindquote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De tweede is een accu klopboormachine, wel handig als het je enige boormachine is, omdat je daarmee ook in steen kunt boren, maar niet in beton.
Ik las in je topic dat je maar erg weinig klust? Waarom dan niet een klopboor met een draadje?
https://www.praxis.nl/ger(...)-650-re-650w/5155833
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Geralt het volgende:
http://www.boormachinesto(...)ker-egbl188bafc.html
Is die veel beter? Die is maar 10 euro duurder. Specs zeggen me niks.
De eerste link kost 129 en deze 139 geloof ik.
Om maar even een open deur in te trappenquote:Wil je boren in hard beton, dan is deze boor daar niet voor geschikt.
Dan zou ik inderdaad voor die tweede gaan. Prima machine voor incidenteel gebruik.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ik draden lastig vind
Die zal vast sterker zijn om te boren, maar het voornaamste gaat toch schroeven zijn denk ik. Als ik hem al gebruik.![]()
De tweede van mijn links is de betere keus toch? Dat is ook wel een beetje het maximale wat ik uit wil geven op dit moment.
O dus met die 2de kan ik (mocht het nodig zijn) in de tegels boren voor die douchecabine te monteren?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad voor die tweede gaan. Prima machine voor incidenteel gebruik.
Om in tegels te boren moet je veel toeren maken een slagfunctie uitzetten. Die 2e kan idd meer toeren maken
Waarschijnlijk wel. Ligt er ook aan hoe hard je tegels zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
O dus met die 2de kan ik (mocht het nodig zijn) in de tegels boren voor die douchecabine te monteren?
Mooi.
Bedankt voor de info. Ik ga hem vanavond bestellen
Ik heb zon soortgelijke ferm, prima ding hoor, wel wat zwaar idd. En je merkt dat bv het boorvergrendelding niet soepel gaat oid, maar daar is de prijs ook naar. Sterk is ie wel, komt overal doorheen!quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Dankje. Helaas heeft de Lidl volgende week wel gereedschap, maar niet de boorhamer
. Ga het internet maar eens af om te kijken waar ze dit verkopen. Bij praxis hebben ze onderstaande Ferm, maar die lijkt me wat ... licht?
https://www.praxis.nl/ger(...)hdm1028-850w/5477892
Left Hand BV hier, dus hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ligt er ook aan hoe hard je tegels zijn
Ik zou dan zeker wel de klopfunctie uitzetten (nog zo'n open deur) en zorgen voor hele scherpe boortjes, want je wil niet dat er een tegel breektquote:Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
O dus met die 2de kan ik (mocht het nodig zijn) in de tegels boren voor die douchecabine te monteren?
Mooi.
Bedankt voor de info. Ik ga hem vanavond bestellen
Uhm daar kom je proefondervindelijk achter.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Left Hand BV hier, dus hoe moet ik dat nou weten?
Ooit eens een eigen merk Gamma boorhamer gekocht voor een paar tientjes. Gebruikt voor breekwerk van metselwerk en het boren van gaten in beton. Na een jaar of 5 af en toe fors misbruik, doet ie het nog prima. Zal ook nog wel even meegaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:00 schreef Chicolade het volgende:
Iemand tips voor een relatief betaalbare boorhamer die beton aankan?
Die is tegenwoordig 100 euro, dan is een Bosch Groen nog goedkoperquote:Op zondag 24 januari 2016 16:42 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ooit eens een eigen merk Gamma boorhamer gekocht voor een paar tientjes. Gebruikt voor breekwerk van metselwerk en het boren van gaten in beton. Na een jaar of 5 af en toe fors misbruik, doet ie het nog prima. Zal ook nog wel even meegaan.
Lijkt me meer een klopboor dan een boorhamer. Gaan ook normale boren in, ken geen enkele boorhamer waar geen SDS+ in gaat (SDS max uitgesloten, zal enkele gevatte personen maar voor zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 16:46 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig 100 euro, dan is een Bosch Groen nog goedkoper. Kom net bij de Gamma vandaan
.
Dit is misschien ook wel een optie (niet zwaar, maar wel levertijd van een paar dagen en geen idee wat voor boren hierin gaan):
http://www.bol.com/nl/p/s(...)er/9200000049697966/
Dat lijkt een klopboor en geen boorhamer. Is wel echt een ander soort apparaat.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:46 schreef Chicolade het volgende:
Dit is misschien ook wel een optie (niet zwaar, maar wel levertijd van een paar dagen en geen idee wat voor boren hierin gaan):
http://www.bol.com/nl/p/s(...)er/9200000049697966/
Toolstation verkoopt dezelfde (effe googlen op EAN nummer) dan is het ineens wel een klopboormachine.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:59 schreef derLudolf het volgende:
Lijkt me meer een klopboor dan een boorhamer. Gaan ook normale boren in, ken geen enkele boorhamer waar geen SDS+ in gaat
Bij jou is het niet nodig omdat je een professionele hebt.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:48 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb zelf een Bosch blauw hamerboor van bijna 25 jaar oud die iets van 2,5 kg weegt, en zo`n lompe chinees, ik weet wel welke ik pak voor een 6mm gaatje hoor![]()
Ga jij maar met 7kg op een ladder staan als het niet nodig is.
Ik heb niet eens een klopboorquote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef bluemoon23 het volgende:
¤100 dan, zo`n ding heb je altijd plezier van.
Als je het hebt dan ga je het ook vaker gebruiken en dan gooi je die gierende klopboormachine in de hoek.
Handzame en lichte machine die prima werkt in beton. Heb m zelf ook. Heb er zelf een boorkopadapter bij gekocht zodat ik als het nodig is er ook gewoon mee kan boren. Gehoorbeschermers zijn ook wel fijn trouwensquote:Op zondag 24 januari 2016 21:48 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een klopboor. Maar ik heb op marktplaats de Bosch Groen PBH 2100 RE (die jij ook al postte
) gevonden voor 60 euro, dus die ga ik morgen ophalen
.
Het is dat ik er al 2 heb.... Maar met zo'n lage prijs ga je er bijna nog een paar bij halenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:19 schreef SemPai het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een fijne, handzame schroevert tegen een zacht prijsje;
https://www.werkzeugstore(...)egeraet-AL-1115.html
ps Ik heb zelf geen enkele relatie met deze firma, maar kwam dit toevallig tegen bij een zoektocht naar een nieuwe GSR10.8. Bij mijn huidige heb ik nl de tandwielen gesloopt.
Ik vrees dat ik een keer de schakelaar tussen de versnellingen niet goed door geschoven heb, want hij pakt sindskort heel moeilijk de versnelling. Nu gebruik ik hem nog maar uitsluitend in de laagste versnelling maar heb zo het gevoel dat het niet lang meer goed gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Het is dat ik er al 2 heb.... Maar met zo'n lage prijs ga je er bijna nog een paar bij halen![]()
Ik vind het echt super fijne dingen om mee te werken![]()
Had je dezelfde die nu kapot is? Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Zijn toch best wel degelijke dingen, vind je niet?
Dank voor de tip, heb er net 2 besteld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:19 schreef SemPai het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een fijne, handzame schroevert tegen een zacht prijsje;
https://www.werkzeugstore(...)egeraet-AL-1115.html
ps Ik heb zelf geen enkele relatie met deze firma, maar kwam dit toevallig tegen bij een zoektocht naar een nieuwe GSR10.8. Bij mijn huidige heb ik nl de tandwielen gesloopt.
Hoppa, direct meer tweequote:Op zondag 31 januari 2016 00:41 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Dank voor de tip, heb er net 2 besteld.![]()
Als iedereen er zo enthousiast over is dan moet ik hem ook maar eens proberen, voor dit geld kan dat wel een keer.
Haha, eerlijk gezegd eentje voor het thuisfront erbij.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoppa, direct meer tweeWel mooie manier om met het 10,8V systeem te starten. 4 2,5Ah accu's en twee laders, kun je andere machines mooi zonder accu kopen.
Wordt echt tijd dat Bosch Fok! gaat sponsoren
Ja, dat moet Atmoz echt een keer aankaarten bij de volgende vergadering op het hoofdkantoorquote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig wordt er ook nog genoeg over andere merken gediscussieerdquote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
Er zit maar 1 accu bij hé;). Maar denk dat ik er ook maar een bestel ;Dquote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoppa, direct meer tweeWel mooie manier om met het 10,8V systeem te starten. 4 2,5Ah accu's en twee laders, kun je andere machines mooi zonder accu kopen.
M'n vader heeft laatst zo'n goedkoop ding gehaald. Ikzelf vind het niet heel degelijk aanvoelen eigenlijk. Getest hebben we hem nog niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:30 schreef Rtificial het volgende:
Heeft iemand nog advies voor een afwerk-tacker? Ik heb brads van 50mm en 64mm liggen, volgens mij recht, dus niet voor een schuin magazijn.
Ik heb nog geen compressor, de nagelpistolen die ik nu gebruik werken op gas, en dat is op zich wel zo gemakkelijk.
Naja, het gaat mij om het vastzetten van de deurlijsten rondom een stuk of 4 deuren, en misschien wat plinten vastzetten.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Volvoman het volgende:
[..]
M'n vader heeft laatst zo'n goedkoop ding gehaald. Ikzelf vind het niet heel degelijk aanvoelen eigenlijk. Getest hebben we hem nog niet.
Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Als ik jou was zou ik kijken welke tackers geschikt zijn voor de brads die je nu hebt. Eventueel 2e hands een optie? Die zijn meestal wel op lucht.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:04 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Naja, het gaat mij om het vastzetten van de deurlijsten rondom een stuk of 4 deuren, en misschien wat plinten vastzetten.
Geen idee of ik dan iets heel degelijks nodig heb.
Maar geen specifiek advies dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |