abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158196589
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, dat was een typo, inmiddels verbeterd, maar verder niet relevant voor het punt dat ik maak.

Die schijn heeft ze gewoon tegen zich, en dan is haar integriteit toch in het geding?
Ja. En dat heeft betrekking op haar functioneren als Kamervoorzitter. Vandaar dat ze aftreedt als Kamervoorzitter.
pi_158196604
Even een reminder. Degene die de staatsveiligheid in geding heeft gebracht door te lekken uit de commissie stiekem naar zijn NRC vriendjes * Diederik Samsom* kuch proest.. Loopt nog steeds vrij en vrolijk rond.
pi_158196613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die kans is groot.... Nou maar hopen dat ze de shredder uit het gemeentehuis verwijderen voor ze geïnstalleerd wordt.
Meestal valt er nog meer te vershredderen in middelgrote gemeenten...
I´m back.
pi_158196621
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:29 schreef Nintex het volgende:
Even een reminder. Degene die de staatsveiligheid in geding heeft gebracht door te lekken uit de commissie stiekem naar zijn NRC vriendjes * Diederik Samsom* kuch proest.. Loopt nog steeds vrij en vrolijk rond.
Andere kwestie.
I´m back.
pi_158196631
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja. En dat heeft betrekking op haar functioneren als Kamervoorzitter. Vandaar dat ze aftreedt als Kamervoorzitter.
Als je integriteit als kamervoorzitter ter discussie staat, dan ben je ineens wel te vertrouwen als kamerlid :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158196636
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Andere kwestie.
Het wisselen van de kamervoorzitter zal dat onderzoek vast niet vertragen. :')
pi_158196639
quote:
Tegen de tijd dat dat 'onderzoek' is afgerond is iedereen het al weer vergeten. En zo gaat dit huidige kabinet weer vrolijk door.
pi_158196672
quote:
Ten eerste: bewijs je aantijging maar eens. Het originele NRC-artikel spreekt over "bronnen vanuit de oppositie". Aan dat kenmerk voldoet Samsom niet.
  zaterdag 12 december 2015 @ 17:33:06 #134
192592 SureD1
------------------------------
pi_158196674
Zo opgeruimd staat netjes... Nu het Kabinet nog. Komt dat debat komende week nog (over het rapport Oosting, of is dat vorige week al geweest?)
pi_158196695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:33 schreef SureD1 het volgende:
Zo opgeruimd staat netjes... Nu het Kabinet nog. Komt dat debat komende week nog (over het rapport Oosting, of is dat vorige week al geweest?)
Uiteraard komt dat debat. Allemaal verontwaardigd naar de interruptie microfoon. Wilders die een motie van wantrouwen doet, misschien een staatssecretaris die sneuvelt.
  zaterdag 12 december 2015 @ 17:35:38 #136
192592 SureD1
------------------------------
pi_158196714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Uiteraard komt dat debat. Allemaal verontwaardigd naar de interruptie microfoon. Wilders die een motie van wantrouwen doet, misschien een staatssecretaris die sneuvelt.
Ik weet het... IJdele hoop van mij... De PvdA en de VVD houden elkaar tot het bittere einde omhoog, eerst miljarden gaan uitdelen, dan weer verkiezingen :N
pi_158196738
quote:
Gaat niet gebeuren. VVD denkt dat ze hun straf hebben gehad, nu ook met aftreden nog van Van Miltenburg, en farizeeërclub PvdA is als de doods dat binnenkort verkiezingen gehouden moeten worden.
I´m back.
pi_158196740
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:35 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik weet het... IJdele hoop van mij... De PvdA en de VVD houden elkaar tot het bittere einde omhoog, eerst miljarden gaan uitdelen, dan weer verkiezingen :N
Eerst het zuur en dan het zoet
Zo was het toch ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_158196749
jwnavis twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 17:11:17 Mogelijk wordt @Martinbosma_pvv nu waarnemend voorzitter. Hij is de beste debatleider in de Kamer op dit moment en is al ondervoorzitter. reageer retweet
pi_158196762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Eerst het zuur en dan het zoet
Zo was het toch ?
Weet je wat het is als in 2017 weer verkiezingen komen, gaat men weer even hard op VVD en PvdA stemmen wrs.
I´m back.
pi_158196769
quote:
Nederland is per 1 januari voorzitter van de EU die stappen nu echt niet op hoor. Ze zitten de rit uit tot de volgende verkiezingen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158196796
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
jwnavis twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 17:11:17 Mogelijk wordt @Martinbosma_pvv nu waarnemend voorzitter. Hij is de beste debatleider in de Kamer op dit moment en is al ondervoorzitter. reageer retweet
bosma is goede voorzitter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158196814
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

bosma is goede voorzitter
Eens. Alleen heb ik zo'n gevoel dat ze liever geen PVV'er als voorzitter hebben en dus zullen kiezen voor een VVD'er of PvdA'er.
pi_158196823
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weet je wat het is als in 2017 weer verkiezingen komen, gaat men weer even hard op VVD en PvdA stemmen wrs.
Ja inderdaad dat is precies Holland.
Ik zie de CDA ook al weer groeien men is al weer vergeten wat ze geflikt hebben
pi_158197005
Wat mij betreft krijgt ze een taakstraf van 4000 uur in een tehuis voor daklozen of gehandicapten :9
pi_158197010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Infection het volgende:
Bosma is tweede ondervoorzitter. Arib is eerste ondervoorzitter. Arib is dus ook de eerst aangewezen persoon om de komende debatten te leiden, zoals de regeling van werkzaamheden en het vragenuurtje, komende dinsdag.

Uiteraard zal de Tweede Kamer snel een nieuwe voorzitter kiezen.
pi_158197019
Mooi, wat een wanvertoon dit gehele gedoe met die anonieme brief. Schrijnend is ook de incongruentie in de beantwoording van vragen naar aanleiding van het rapport onderzoekscommissie ontnemingsschikking. Zie http://www.tweedekamer.nl(...)nemingsschikking.pdf

Het heeft er alle schijn van dat de VVD aan damage control heeft willen doen en dit zoveel mogelijk in de kiem heeft proberen te smoren. Verloedering van de parlementaire democratie dit hele gebeuren.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_158197101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bosma is tweede ondervoorzitter. Arib is eerste ondervoorzitter. Arib is dus ook de eerst aangewezen persoon om de komende debatten te leiden, zoals de regeling van werkzaamheden en het vragenuurtje, komende dinsdag.

Uiteraard zal de Tweede Kamer snel een nieuwe voorzitter kiezen.
Ja, na het kerstreces iig, en er zal ook eerst een periode van kandidaatstelling komen, mijn inschatting pas rond februari. VVD geniet nog steeds de voorkeur, want grootste fractie, echter 2017 uiterlijk nieuwe verkiezingen dus dan weer nieuwe verkiezingen voor vzschap. Kan best zo zijn dat ze Arib aanhouden dan tot 2017 en dan Bosma 1ste ondervz wordt.

Als PVV in 2017 grootste fractie is kunnen ze Bosma benoemen wrs.
I´m back.
pi_158197136
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:48 schreef primakov het volgende:
Mooi, wat een wanvertoon dit gehele gedoe met die anonieme brief. Schrijnend is ook de incongruentie in de beantwoording van vragen naar aanleiding van het rapport onderzoekscommissie ontnemingsschikking. Zie http://www.tweedekamer.nl(...)nemingsschikking.pdf

Het heeft er alle schijn van dat de VVD aan damage control heeft willen doen en dit zoveel mogelijk in de kiem heeft proberen te smoren. Verloedering van de parlementaire democratie dit hele gebeuren.
Can of worms. Ben echt benieuwd wat het debat met de MP gaat opleveren woensdag.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')