Maar hij slaat de plank er wel mee mis. Boe-geroep vanuit de zaal. Bush wint gewoon op argumenten en overtuigt zowaar een beetje. Ik val wat dat betreft nog net niet van m'n stoel.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:03 schreef rubbereend het volgende:
Trump reageert gewoon niet maar brandt Bush af
verkiezingen 8 november, inauguratie in januari als ik me niet vergisquote:Op woensdag 16 december 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Wanneer moet Obama eik precies optiefen?
True maar gelet op wat voor figuren er in het verleden tot president zijn verkozen is dat lang niet altijd een belangrijk punt gebleken.quote:
zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar hij slaat de plank er wel mee mis. Boe-geroep vanuit de zaal. Bush wint gewoon op argumenten en overtuigt zowaar een beetje. Ik val wat dat betreft nog net niet van m'n stoel.
Net Reagan al.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:07 schreef Baszh het volgende:
Daar was FDR, zal niet lang duren voordat Lincoln of een ander voorbij komt
Lijkt mij wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:08 schreef rubbereend het volgende:
Mocht Trump het halen, zou Cruz runningmate kunnen worden?
Ik weet het niet.... volgens mij zou Trump er in dat geval beter aan doen om een wat gematigde kandidaat te nemen als running mate. Kasich of Rubio misschien.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:08 schreef rubbereend het volgende:
Mocht Trump het halen, zou Cruz runningmate kunnen worden?
zou Trump zelf wel een gematigde kandidaat willen?quote:Op woensdag 16 december 2015 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... volgens mij zou Trump er in dat geval beter aan doen om een wat gematigde kandidaat te nemen als running mate. Kasich of Rubio misschien.
Ja, maar Trump ligt ook niet zó goed bij de evangelicals. Is Cruz eigenlijk katholiek of protestant?quote:Op woensdag 16 december 2015 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... volgens mij zou Trump er in dat geval beter aan doen om een wat gematigde kandidaat te nemen als running mate. Kasich of Rubio misschien.
Southern Baptistquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |