Moet ik niet doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Naveltruitje![]()
Maar goed, ze kan het hebben.
En liep de deur uitquote:
Jammer, heb mijn blokschoenen niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
De nineties komen dan ook weer in
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Strak strak in m'n trainingpak pakquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer, heb mijn blokschoenen niet meer.
Ik ben zo blij dat ik niet allerlei dingen heb gekocht die ik in de 80s wilde hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebben
Ik bedoel dat dit reclame is, met die lampen..quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eerst nog een nietzeggende tussenstand
Náh!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:12 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor dat vak
Ik ga niet
Sanne en Martijn... U zwengelt geruchten aanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:10 schreef DKUp het volgende:
De sfeer tussen Sanne en Martijn was ook lekker
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nogquote:
je hebt wel 2 bagger adoptiekandidaten zeg..quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopppaaaaa, mijn twee adoptiekandidaten zijn safe
Ohja staan.. gadver.. niet doen iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nog). Toen was het al kut, laat staan de hele show staan
Krijgt vast nog wel een staartjequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sanne en Martijn... U zwengelt geruchten aan
I don't care. Nederland gaat voor bagger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt wel 2 bagger adoptiekandidaten zeg..
waarom ga ja daar in godsnaam heenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nog). Toen was het al kut, laat staan de hele show staan
Oeh vertelquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebben
King EIvanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heb ik nog een adoptiekandidaat in de liveshow.. de neger met het vieze baardje
Ik heb 1 keer spacecake zitten eten bij de voice met die Engelsman, die drukke krullenbol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een flinke borrel nodig met deze optredens.. Moet straks nog rijden
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
beoordeel de kandidaten.. ik zag de keuzes:
wereldster
fantastisch
oke
goed
geen knop waar je kan aangeven dat het tyfus aids was?
The Voice is een positief programmaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
dus dat hequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
Ik ken iemand die bij Talpa werktquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga ja daar in godsnaam heen![]()
De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
Dit jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
Waarom doet hij alleen maar nummers die hij goed kan imiteren en moet de rest van die kutnummers doen in rare versies?
Ik draag ze ook he!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet allerlei dingen heb gekocht die ik in de 80s wilde hebben
Ze zien goud is hem dus hij krijgt betere kansen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
Waarom doet hij alleen maar nummers die hij goed kan imiteren en moet de rest van die kutnummers doen in rare versies?
Ditquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
zijn schoenen hebben dezelfde kleur als mijn poep wanneer ik aan de racekak ben
Scherp!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
precies ditquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef Peter het volgende:
MJ doen is net zoals Adele zingen. Je redt het nooit.
MJ is een overgewaardeerde pedofielquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef Peter het volgende:
Volgende week Stevie Wonder ofzo.quote:
omg echt hequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef vencodark het volgende:
Gebruikt hij dat glansspul uit Coming to America voor zijn haar?
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
MJ is een overgewaardeerde pedofiel
Ditquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie hem ook eens graag een ander genre liedje doen
Het was dan ook niet zo heel erg goed, deze keer.quote:
Hahhahahhahahahhahaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef vencodark het volgende:
Gebruikt hij dat glansspul uit Coming to America voor zijn haar?
Gewoon Rage against the machine volgende week, omdat het kan.quote:
ADELEquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef Peter het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit soort dingen: https://www.zalando.nl/to(...)k-tp711b00t-q11.html
ja heel erg 25+quote:
Ik ben de hele week vrijquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
door de muziek discussie krijg ik plots zin in de top 2000
Waar heel vaak Adele in staatquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
door de muziek discussie krijg ik plots zin in de top 2000
Gaarne. Ik vind het ook een ranzig vies geval wat daar onder zijn kin hangt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand ajb een schaar in dat vieze vlasbaardje zetten
Ik heb kaartjes.quote:
Normale versie toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zo'n versnelde feesttentversie
Heb wel een paar dingen gepland, maar ik ben er veeeeeeelquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit soort dingen: https://www.zalando.nl/to(...)k-tp711b00t-q11.html
Ja? Het klinkt zo haastig!quote:
Valsig, vlassig. Ik zie overeenkomsten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:31 schreef Peter het volgende:
bibber, onvast, niet halen.. zonde. hij kan beter, veel beter.
Is dat achtergrond koor nu ook valsig?
Ik heb er zelf te hard doorheen gezongen om het goed te horen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
zong alleen ivan? heb alles gemist door fok
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Haha, Anouk d'r gezicht na dat commentaar van Sanne
4 anoukjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hopelijk volgend jaar alleen anouk
true , niet te missen , Anouk deed eenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Haha, Anouk d'r gezicht na dat commentaar van Sanne
Ik miste het van Anouk-Wendy?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Anouk-Wendy
Sanne-Martijn
Dit is een fantastische uitzending
eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die sik die hij heeft is overigens wel goor.
Die wil een stoere rrrrrockchic zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef Lkw het volgende:
Pfff, die Sanne met dat fokking fokking altijd, ze lijkt wel een debiel of zo.
Ook nog minderjarig... toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Maantje is fragiel, daar is Marco dol op
Smullenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Anouk-Wendy
Sanne-Martijn
Dit is een fantastische uitzending
En dan niet live meeposten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
goedenavond allen, afgaande op jullie posts is t waarschijnlijk een goed idee om deze show morgen terug te kijken
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
goedenavond allen, afgaande op jullie posts is t waarschijnlijk een goed idee om deze show morgen terug te kijken
Ze zei ik vroeg nog aan Wendy mag ik nog iets zeggen over Jared maar de camera werd al weggedraaidquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:38 schreef Studiotje het volgende:
Ik moet dus straks 10 reclames op rtlxl bekijken zodat ik Anouks sneer naar Wendy kan zien?ik miste 'm
Om eerlijk te zijn... Ik zat naar mijn laptopscherm te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij vond dit alleen goed omdat het fap materiaal is
quote:
Is dat de nieuwe puntige knieën?quote:
Je kunt nu nog inhakenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ja daar baal ik wel een beetje van
live is altijd leuker
Blijkbaar niet. Moet ook niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt, mannelijk behaard. Is er nou niemand die daar denkt van goh, laten we dat even harsen?
Ik zit te bewegen op de bank van het lachenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:41 schreef vencodark het volgende:
Durf te wedden dat Ali minder behaard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
En nog matig ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
marco hoopt dat ze volgende week zijn cadeautje uitpaktmy dick in a box giiiirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je morgen je hoogtepunt in je eentje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus al een oaar hoogtepunten gemist
Ik wil er niet de Levi's boy van bespringen nee.quote:
WOWZERSquote:
Dit zingt die Jared ook, van die showmeuk. Buh.quote:
kan ze dat welquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
gvd kap toch eens met de geschreeuw mens. Volgende keer graag een heel rustig nummer zonder enig geschreeuw.
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
ze brengt totaal niet over waar dit nummer over gaat, ze laat alleen maar zien dat ze hard kan krijsen
Ik snap het probleem niet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.
ik denk van niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
ze brengt totaal niet over waar dit nummer over gaat, ze laat alleen maar zien dat ze hard kan krijsen
Mensen staan dan ook niet voor niks jaren in het achtergrondkoor, ondanks twee eigen albums.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Peter het volgende:
Stevie-wiebel die niet aankomt. Ze kan wel zingen, maar ik zie wel een Leona-navolgster. Technisch prima, goed zingen, ervaren, zuiver, maar geen eigen herkenbaar radiogeluid.
Nou dit is teleurgesteld naar huis.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Die broek... Het lijkt de Christmas edition van een Tena Lady
38 dacht ikquote:
Ok, 16 anderen die het zeggen maar mij quote je. Go fuck yourself.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Echt niet, met haar zielige 'awesome' Bah bah bah!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:49 schreef Studiotje het volgende:
Hahaha maan schiet helemaal vol. Volle maan
hahahaha nee was ik nietquote:
Je hebt blijkbaar dezelfde stijl als Anouk, bah.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, 16 anderen die het zeggen maar mij quote je. Go fuck yourself.
Die opmerking was wel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat ze stoppen met willekeurige tweets binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |