Ze zei ik vroeg nog aan Wendy mag ik nog iets zeggen over Jared maar de camera werd al weggedraaidquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:38 schreef Studiotje het volgende:
Ik moet dus straks 10 reclames op rtlxl bekijken zodat ik Anouks sneer naar Wendy kan zien?ik miste 'm
Om eerlijk te zijn... Ik zat naar mijn laptopscherm te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij vond dit alleen goed omdat het fap materiaal is
quote:
Is dat de nieuwe puntige knieën?quote:
Je kunt nu nog inhakenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ja daar baal ik wel een beetje van
live is altijd leuker
Blijkbaar niet. Moet ook niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt, mannelijk behaard. Is er nou niemand die daar denkt van goh, laten we dat even harsen?
Ik zit te bewegen op de bank van het lachenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:41 schreef vencodark het volgende:
Durf te wedden dat Ali minder behaard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
En nog matig ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
marco hoopt dat ze volgende week zijn cadeautje uitpaktmy dick in a box giiiirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je morgen je hoogtepunt in je eentje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus al een oaar hoogtepunten gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |