Moet ik niet doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Naveltruitje![]()
Maar goed, ze kan het hebben.
En liep de deur uitquote:
Jammer, heb mijn blokschoenen niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
De nineties komen dan ook weer in
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Strak strak in m'n trainingpak pakquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer, heb mijn blokschoenen niet meer.
Ik ben zo blij dat ik niet allerlei dingen heb gekocht die ik in de 80s wilde hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebben
Ik bedoel dat dit reclame is, met die lampen..quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eerst nog een nietzeggende tussenstand
Náh!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:12 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor dat vak
Ik ga niet
Sanne en Martijn... U zwengelt geruchten aanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:10 schreef DKUp het volgende:
De sfeer tussen Sanne en Martijn was ook lekker
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nogquote:
je hebt wel 2 bagger adoptiekandidaten zeg..quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopppaaaaa, mijn twee adoptiekandidaten zijn safe
Ohja staan.. gadver.. niet doen iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nog). Toen was het al kut, laat staan de hele show staan
Krijgt vast nog wel een staartjequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sanne en Martijn... U zwengelt geruchten aan
I don't care. Nederland gaat voor bagger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt wel 2 bagger adoptiekandidaten zeg..
waarom ga ja daar in godsnaam heenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Seizoen 2 in het publiek gezeten (direct achter Angela toen nog). Toen was het al kut, laat staan de hele show staan
Oeh vertelquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schoenen gekocht die ik in de nineties wilde hebben
King EIvanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heb ik nog een adoptiekandidaat in de liveshow.. de neger met het vieze baardje
Ik heb 1 keer spacecake zitten eten bij de voice met die Engelsman, die drukke krullenbol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een flinke borrel nodig met deze optredens.. Moet straks nog rijden
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
beoordeel de kandidaten.. ik zag de keuzes:
wereldster
fantastisch
oke
goed
geen knop waar je kan aangeven dat het tyfus aids was?
The Voice is een positief programmaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
dus dat hequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
Ik ken iemand die bij Talpa werktquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga ja daar in godsnaam heen![]()
De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wereldster
fantastisch
oke
goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |