Ik wil er niet de Levi's boy van bespringen nee.quote:
WOWZERSquote:
Dit zingt die Jared ook, van die showmeuk. Buh.quote:
kan ze dat welquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef MissJ het volgende:
gvd kap toch eens met de geschreeuw mens. Volgende keer graag een heel rustig nummer zonder enig geschreeuw.
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
ze brengt totaal niet over waar dit nummer over gaat, ze laat alleen maar zien dat ze hard kan krijsen
Ik snap het probleem niet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.
ik denk van niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
ze brengt totaal niet over waar dit nummer over gaat, ze laat alleen maar zien dat ze hard kan krijsen
Mensen staan dan ook niet voor niks jaren in het achtergrondkoor, ondanks twee eigen albums.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:45 schreef Peter het volgende:
Stevie-wiebel die niet aankomt. Ze kan wel zingen, maar ik zie wel een Leona-navolgster. Technisch prima, goed zingen, ervaren, zuiver, maar geen eigen herkenbaar radiogeluid.
Nou dit is teleurgesteld naar huis.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is niet 'making love to you' dit is 'fucking your brains out.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Die broek... Het lijkt de Christmas edition van een Tena Lady
38 dacht ikquote:
Ok, 16 anderen die het zeggen maar mij quote je. Go fuck yourself.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Echt niet, met haar zielige 'awesome' Bah bah bah!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:49 schreef Studiotje het volgende:
Hahaha maan schiet helemaal vol. Volle maan
hahahaha nee was ik nietquote:
Je hebt blijkbaar dezelfde stijl als Anouk, bah.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, 16 anderen die het zeggen maar mij quote je. Go fuck yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |