abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158203867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:06 schreef ratatat het volgende:

[..]
Hoelaat pak je de trein 's ochtends en ga je ook in je stinkende kloffie in de trein terug?
Eerste trein vanuit Amsterdam vanmorgen richting Maastricht.
En daarvoor 2e trein vanuit Assendelft (6:17)

En plofte om iets voor 6u weer in trein richting huis.
Lekker muziekje aan en onderuit hangen :)
Neem gewoon kleding mee, lekker makkelijk icm kluisje op station.
pi_158204105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:36 schreef ddx het volgende:

[..]

Eerste trein vanuit Amsterdam vanmorgen richting Maastricht.
En daarvoor 2e trein vanuit Assendelft (6:17)

En plofte om iets voor 6u weer in trein richting huis.
Lekker muziekje aan en onderuit hangen :)
Neem gewoon kleding mee, lekker makkelijk icm kluisje op station.
Ik wist niet dat ze kluisjes hadden, klinkt wel vrij handig :) Binnenkort ook maar eens die kant op voordat m'n ns dagkaart verloopt.
pi_158204592
Opzich is dat zo gek nog niet. Wel een kwestie van vroeg uit je bed willen gaan.
  FOK!Fotograaf zaterdag 12 december 2015 @ 23:43:46 #129
73911 ultra_ivo
pi_158205378
De trein is ook heel handig als je een dagje met de wind in de rug wil rijden. Hetzij tegen de wind in 's ochtends de trein nemen en terugfietsen of thuis vertrekken, met de wind mee rijden en dan met de trein terug. Ik doe dit vrij vaak. Kun je met een kilometer of 150 toch aardig wat verschillende landschappen zien.
  zondag 13 december 2015 @ 00:33:55 #130
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158206630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
De trein is ook heel handig als je een dagje met de wind in de rug wil rijden. Hetzij tegen de wind in 's ochtends de trein nemen en terugfietsen of thuis vertrekken, met de wind mee rijden en dan met de trein terug. Ik doe dit vrij vaak. Kun je met een kilometer of 150 toch aardig wat verschillende landschappen zien.
Met zo'n opmerking kreeg ik ooit de hoon over mij heen en werd met pek en veren het forum uitgebonjourd.

Het was een mooi oosten windje en ik moest op zaterdag bij Rose in Bocholt zijn. Met de auto heen laten rijden, inkopen gedaan en met twee vingers in de neus 110 km linea recta westwaarts naar huis. Perfect. Naar mijn ouders in Zeeland rij ik ook alleen maar met noord oosten wind, maar dat hebben we helaas niet zo vaak en dan meestal geen best weer. Bedtijd nu want Francorchamps staat morgen op de rol.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_158209389
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Alsof jij ooit bloemen gehad hebt :')

Fancrowd :')

Wie ving 'm? Je liefje of beppe?
Dacht dat je wel wat zelfspot uit mijn post kon halen :') allemaal niet te serieus nemen ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Patroon op 13-12-2015 04:18:08 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_158209417
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat no-p de overtreffende trap van patroon is.
Verschil is volgens mij wel dat ik uiteindelijk wat probeer en no-p vooral erover praat, zover ik weet.
  zondag 13 december 2015 @ 07:50:37 #133
545 dop
:copyright: dop
pi_158209983
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef ratatat het volgende:

[..]

Nogal logisch wat daar staat. Als je beperkt bent door tijd dan kan je niet genoeg trainen op lage intensiteit om er echt veel effect uit te halen en kan je beter wat meer intensiteit in je trainingen stoppen om zo meer respons uit je training te halen. Maar dat maakt base training niet per definitie nutteloos.
zo logisch is dat niet voor sommige , er word hier heel vaak en makkelijk geroepen dat 80% van je training in d1 moet.
en dat is dus een fabel, zoals je ook kan opmaken uit dat stuk
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 13 december 2015 @ 07:54:33 #134
545 dop
pi_158209993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Het is niet normaal ddx en Ivo en ook die (vooral die) 35+ Frank! Jullie motten een wijf vinden, liefst een beetje een mollige, die goed voor jullie kookt, en die dan binnen een jaar zwanger is, en dan heb je niet meer zoveel tijd voor fietsen en worden jullie zelf ook mollig en dan fiets je nog maar 3000 per jaar zoals Buzz ofzo.

:P
_O-
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  zondag 13 december 2015 @ 08:02:54 #135
545 dop
pi_158210016
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 04:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verschil is volgens mij wel dat ik uiteindelijk wat probeer en no-p vooral erover praat, zover ik weet.
om de arrogantie even de kop in te drukken:
Ik heb meer het gevoel dat No-P het boek ook heeft gelezen, en bij jou heb ik vaak het gevoel dat je van het boek hebt gehoord.
  zondag 13 december 2015 @ 08:38:57 #136
438879 Carb
The Fuck Up
pi_158210112
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 08:02 schreef dop het volgende:

[..]

Ik heb meer het gevoel dat No-P het boek ook heeft gelezen, en bij jou heb ik vaak het gevoel dat je van het boek hebt gehoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 december 2015 @ 08:56:01 #137
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_158210158
quote:

[..]

Het is niet normaal ddx en Ivo en ook die (vooral die) 35+ Frank! Jullie motten een wijf vinden, liefst een beetje een mollige, die goed voor jullie kookt, en die dan binnen een jaar zwanger is, en dan heb je niet meer zoveel tijd voor fietsen en worden jullie zelf ook mollig en dan fiets je nog maar 3000 per jaar zoals Buzz ofzo.

_O-

Wat een idioten *O* Wonen zeker ook nog bij moeders thuis? _O-
.
pi_158210209
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 04:11 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dacht dat je wel wat zelfspot uit mijn post kon halen :') allemaal niet te serieus nemen ;)
hahaha ik zat ook gewoon te trollen kerel. zie PI.

Ik sta nooit op een podium :'(

Ja, in een muffe karaoketent in een smoezelig achrerafsteegje.

[ Bericht 3% gewijzigd door muzas op 13-12-2015 09:18:08 ]
pi_158210252
Leuk feestje gehad Patty? :D
pi_158210264
quote:

[..]

:D

Nou ja eerlijk is eerlijk; Ik zou graag ook zo hard en zo ver kunnen rijden. Wat dat betreft vind ik het wel knap.

[ Bericht 1% gewijzigd door muzas op 13-12-2015 10:56:08 ]
pi_158210467
Die trainingsperspectieven zijn interessant om te lezen... Maar een lang rondje in D1 kan ook gewoon leuk en lekker zijn, in plaats van een must of juist overbodig, etc.

Beetje rondkijken, appeltaartje, fotootje maken.
pi_158212416
quote:

[..]

Dat heb je ook helemaal goed. Ik ben ook meer van de praktische uitvoerende kant. Lees wel, maar ga niet alles door. Enige boek die ik volledig heb gelezen is training and racing with a powermeter en nog een NL versie ervan. En nog veel online artikelen. En dat is ook precies, zonder arrogantie, wat ik bedoelde te zeggen: No-p vooral er over praten/lezen etc (zover ik weet he) en ik deels lezen en praktisch uitvoeren.
pi_158212442
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 08:38 schreef Carb het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappige is dat jij na veel posts over training bij mij in de DM duikt om nog wat nadere informatie te krijgen. Wat voor plaatje hoort daarbij? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 13-12-2015 12:51:58 ]
pi_158212538
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 09:22 schreef Tommeke het volgende:
Leuk feestje gehad Patty? :D
Gvd kapot jung.
  zondag 13 december 2015 @ 13:47:24 #145
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_158213852
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 12:45 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat heb je ook helemaal goed. Ik ben ook meer van de praktische uitvoerende kant. Lees wel, maar ga niet alles door. Enige boek die ik volledig heb gelezen is training and racing with a powermeter en nog een NL versie ervan. En nog veel online artikelen. En dat is ook precies, zonder arrogantie, wat ik bedoelde te zeggen: No-p vooral er over praten/lezen etc (zover ik weet he) en ik deels lezen en praktisch uitvoeren.
Ik heb een tijdje redelijk doelgericht getraind, en daarbij veel gelezen. Eerst voornamelijk met trainingsschema's van mijn trainers. Toen tijdens stage periodes voornamelijk zelf geplant en gefinetuned door trainers via trainingpeaks. Met alle elementen, opbouwende trainingsblokken, periodisering, etc. volgens het de Friel methode (trainingsbible ^O^ ). Later toen ik minder tijd kreeg, meer interesse gekregen in kort en intensief werk en daar het een en ander over gelezn. Met lopen heb ik op een redelijk niveau gezeten en kon ik mee met de top van eerste divisie/ middenmoot eredivisie; fietsen is nooit goed geweest. Nu ik 50+ uur per week werk, fiets ik voornamelijk nog als sociale bezigheid, gecombineerd met wat intensieve training omdat het gewoon leuk is.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zondag 13 december 2015 @ 13:49:57 #146
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_158213912
quote:

[..]

Op het begin was het van het niveau "ik heb gehoord van een elite waarmee ik heb gefietst dat d1 in lagere hartslag moet, dus dan doe ik dat ook", maar inmiddels heeft patroon een redelijk evolutie doorgemaakt en weet hij wel waar hij mee bezig is, denk ik.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_158214463
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:47 schreef No-P het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje redelijk doelgericht getraind, en daarbij veel gelezen. Eerst voornamelijk met trainingsschema's van mijn trainers. Toen tijdens stage periodes voornamelijk zelf geplant en gefinetuned door trainers via trainingpeaks. Met alle elementen, opbouwende trainingsblokken, periodisering, etc. volgens het de Friel methode (trainingsbible ^O^ ). Later toen ik minder tijd kreeg, meer interesse gekregen in kort en intensief werk en daar het een en ander over gelezn. Met lopen heb ik op een redelijk niveau gezeten en kon ik mee met de top van eerste divisie/ middenmoot eredivisie; fietsen is nooit goed geweest. Nu ik 50+ uur per week werk, fiets ik voornamelijk nog als sociale bezigheid, gecombineerd met wat intensieve training omdat het gewoon leuk is.
Leuk en bedankt voor het delen van je kennis! Interessant!
pi_158214502
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:49 schreef No-P het volgende:

[..]

Op het begin was het van het niveau "ik heb gehoord van een elite waarmee ik heb gefietst dat d1 in lagere hartslag moet, dus dan doe ik dat ook", maar inmiddels heeft patroon een redelijk evolutie doorgemaakt en weet hij wel waar hij mee bezig is, denk ik.
Dat komt ook voornamelijk doordat iemand tegen mij zegt wanneer en wat ik moet doen. Maar dat is ook stukje luiheid dat ik dat niet zelf doe en geeft rust, doordat ik er vertrouwen in heb dat het goed is. Dat ik er nu wat meer van weet dan eerst komt vooral doordat ik wel graag weet waarom ik iets moet doen of laten.
pi_158214863
Uhm, Yankee. Kan het zijn dat ik jou zag hardlopen?
pi_158215129
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:50 schreef dop het volgende:

[..]

zo logisch is dat niet voor sommige , er word hier heel vaak en makkelijk geroepen dat 80% van je training in d1 moet.
en dat is dus een fabel, zoals je ook kan opmaken uit dat stuk
Zo kort het door de bocht is om altijd 80% in D1 te doen, zo kort door de bocht is het om de 80% regel als fabel te bestempelen. Ik heb mijn trainer gevraagd om zijn reactie op dat artikel. Hij zegt "Is leuk om je vorm tegen je bestaande plafond te pushen maar je verhoogt het plafond niet."

Er zijn meer wegen naar Rome. Pik er 1 route uit en heb daar vertrouwen in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')