Wat zal het volgend jaar lekker ruiken in je huiskamer met al die bossen bloemenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Patroon het volgende:
Ging vandaag door de 12k year to date
Die slinger ik altijd rechtstreeks de fancrowd inquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat zal het volgend jaar lekker ruiken in je huiskamer met al die bossen bloemen
Voorlopig niet. Heb ultegra groep gehaald.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Scherp hoor ouwe academicus
Jij had ook maar 1 aangeschoten proefrit van 20 m op een knollenveld nodig om overtuigd te raken van SRAM, dus misschien ziet No-P ook nog wel een keer het licht
Overal. Zijn er altijd wel in 2,5 of 3 mm te krijgenquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar ik spacers kleiner dan 5mm kan krijgen?
Ga je nu niet veel te ver? 2mm lager zitten merk je vooral tussen je oren m.i.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar ik spacers kleiner dan 5mm kan krijgen?
Denk dat ie een spacertje boven zijn stuurpen wil, want Andy is nogal van het stemslammen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga je nu niet veel te ver? 2mm lager zitten merk je vooral tussen je oren m.i.
Zoals wat Gerwinner zegt heb ik 'm al geslammed. Heb laatst een langere stuurpen erop gezet die toevallig net iets hoger is. Met een lager spacertje erboven vind ik 'm net iets mooierquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga je nu niet veel te ver? 2mm lager zitten merk je vooral tussen je oren m.i.
Dank wederom voor het helpen, ik laat het nu maar even voor wat het is. Ik ga eerst een fietsmeting doen heb ik besloten, vanaf dat referentiepunt kan ik goed bepalen wat voor soort frame het beste bij mij past.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:56 schreef dop het volgende:
[..]
[..]
Nee kan echt niet , ultimate in 2xl is voor iemand van 1,97 ook echt race geometrie en bepaald niet kort.
Hij heeft in verhouding tot zijn benen echt een heel kort boven lichaam.
Ik ken hem niet en ga er wel van uit dat hij een normaal hoofd en nek heeft
Zijn bbl hoort bij iemand van mijn lengte (1,97) als je daar van uit gaat, is zijn boven lichaam een cm of 10 korter dan het mijne, haast onmogelijk dat hij dan op dezelfde geo past.
Op de reach van het stuur win je misschien 1 tot 1,5 cm.
Ik denk dat Ultimate XL voor z'n kort bovenlichaam al te lang zal zijn zelf met korte pen.
Mijn gok is dat hij past op een endurace in XL met kortere stuurpen (90mm).
Helaas vind je in XL weinig in de uitverkoop bij canyon.
Bij Canyon krijg ik inderdaad al jaren errors in het systeem. Fietsenmaker welke, bijna, elke geometrie van alle mountainbike en racefietsen in een database heeft staan kon mijn maten ook niet goed invoeren in zijn systeem. Gaf een foutmelding.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
188 en een bbl van 95? Dat is wel een hele rare verhouding, ik kom met 188 echt niet verder dan een bbl van 89 en dan heb ik alles toch heel goed opzij geschoven hoor. Maar met zo'n verhouding lijkt me een 56 cm bovenbuis echt de max. om een beetje lekker te zitten. En dan wordt het weer zoeken naar een frame met een relatief lang balhoofd zoals Specialized Roubaix of een afzichtelijke spacertoren. Ik heb wel eens gehoord van mensen met moeilijke voeten, maar deze maat verhouding is er ook eentje hoor.
Helderquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:40 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Denk dat ie een spacertje boven zijn stuurpen wil, want Andy is nogal van het stemslammen.
Neen.quote:
Helemaal niet dusquote:
Alsof jij ooit bloemen gehad hebtquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die slinger ik altijd rechtstreeks de fancrowd in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |