quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef MichielTimmermans1972 het volgende:
[..]
Moet het anagram in dit geval ook steeds uit 1 woord bestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik het lees wel.quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef MichielTimmermans1972 het volgende:
[..]
Moet het anagram in dit geval ook steeds uit 1 woord bestaan?
quote:Op maandag 14 december 2015 15:42 schreef Qurky het volgende:
Zijn er ideeën over vraag 6? Zit er al een tijd lang naar te staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:42 schreef Qurky het volgende:
Zijn er ideeën over vraag 6? Zit er al een tijd lang naar te staren.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:45 schreef Vinnow het volgende:
[..]Die had ik ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:52 schreef MBerend het volgende:
[..]
[..]
Die had ik ook gezien![]()
VerderWeet B en C ook nog echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:10 schreef Stripedown het volgende:
17. is nog WIP maar ik heb door hoe hij werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe lost je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is alsnog veel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
no 12 en 20 snel gedaan; begrijp eigenlijk niet waarom die zoveel punten opleveren
13a was ook wel geestig
maar bij de monsterpuzzel (26) zit ik vast: loop tegen een tegenstrijdigheid aan in het kruisgetalraadsel. V7 (som van twee priemgetallen) moet dus even zijn, maar H21 kan alleen maar op 1 eindigen en dat is NIET even!![]()
Ik ben nog niet zo ver met die puzzel, maar officieel is 2 ook een priemgetal, dus dan zou dit wel kunnenquote:Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef 2groody het volgende:
no 12 en 20 snel gedaan; begrijp eigenlijk niet waarom die zoveel punten opleveren
13a was ook wel geestig
maar bij de monsterpuzzel (26) zit ik vast: loop tegen een tegenstrijdigheid aan in het kruisgetalraadsel. V7 (som van twee priemgetallen) moet dus even zijn, maar H21 kan alleen maar op 1 eindigen en dat is NIET even!![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 15:56 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Weet B en C ook nog echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poeh, ik weet alleen antwoord op de eerste vraagmaar volgens mij hoef ik me nog niet meteen heel dom te voelen.
![]()
![]()
hint voor opgave 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef 2groody het volgende:
13a was ook wel geestig
maar bij de monsterpuzzel (26) zit ik vast: loop tegen een tegenstrijdigheid aan in het kruisgetalraadsel. V7 (som van twee priemgetallen) moet dus even zijn, maar H21 kan alleen maar op 1 eindigen en dat is NIET even!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat om de som van twee opvolgende priemgetallen: 2+3=5 en je hebt een getal van vier cijfers nodigquote:Op maandag 14 december 2015 16:07 schreef rarejoop het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver met die puzzel, maar officieel is 2 ook een priemgetal, dus dan zou dit wel kunnen![]()
Hmm, wij hadden:quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Populaire sport in Amerika, kan je in Nederland ook doen, maar dan vooral recreatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij B:quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Vinnow het volgende:
[..]
A ben ik ook uit, nu B nog, kan hem nog even niet plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 16:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm, wij hadden:Dat dacht ik eerst ook, maar dat lijkt me veel te simpel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hoeft toch niet altijd zo moeilijk te zijn?quote:Op maandag 14 december 2015 16:23 schreef harry90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat lijkt me veel te simpel...
Toch...?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij B:Daar lijkt het wel op, maar is dat ook het einde van de serie? Want je moet het volgende en het laatste getal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het heeft blijkbaar met een sport te maken die populair is in Amerika, maar ik zie het nog niet.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd zo moeilijk te zijn?
Toch...?![]()
Klopt ook niet als je de puntentelling kent.quote:Op maandag 14 december 2015 16:23 schreef harry90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat lijkt me veel te simpel...
En in principe is het een eindige reeks die nog iets verder doorlooptWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Had ik ook, maar er zit een heel thema in de hele vraag. Veel te toevallig dat op alle 3 een perfect antwoord bestaat.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef nanogoud het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, maar is dat ook het einde van de serie? Want je moet het volgende en het laatste getal geven.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 16:25 schreef harry90 het volgende:
[..]
Het heeft blijkbaar met een sport te maken die populair is in Amerika, maar ik zie het nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: