7a wel dan?quote:Op maandag 14 december 2015 14:48 schreef Qurky het volgende:
Is 7b net zo makkelijk als 7a? Want ik zie 7b nog niet
Jij denkt bij je laatste spoiler helemaal in de goede richting.quote:Op maandag 14 december 2015 14:49 schreef Vinnow het volgende:
Ik zowel 7a als 7b niet, welke richting denken we?
Kom alleen nog helemaal niet erachter in welke sector of gedeelte ik moet denken hahaquote:Op maandag 14 december 2015 14:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij denkt bij je laatste spoiler helemaal in de goede richting.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:13 schreef MrBootyInspector het volgende:
[..]edit: te onthullendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Perrin op 17-12-2015 19:55:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:59 schreef Flitskikker het volgende:
Snapt iemand 2A al?Check de eerste paar pagina's in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de hint van ZeGrandeMousey snap ik er nog steeds niks van.quote:Op maandag 14 december 2015 15:00 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Check de eerste paar pagina's in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met de hint van ZeGrandeMousey snap ik er nog steeds niks van.Ik zie het er ook niet echt in moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar meerdere kwamen tot hetzelfde antwoord met die methode.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:02 schreef bamibij het volgende:
Ik denk volgens mij veel en veel te simpel bij 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:12 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op maandag 14 december 2015 15:17 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Vinnow het volgende:
[..]Ik ga stoppen met hier de spoilers te lezen, zelf hieruit komen is veel leuker en dat had toch wel moeten lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verzamel wel wat vrienden en ga daarmee puzzelen
Succes allemaal!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 15:23:55 ]
quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Vinnow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
[..]En de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op maandag 14 december 2015 15:17 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ook geen spoilers over vragen die ik zelf nog niet heb beantwoord, maar vind het wel leuk hier mijn ervaringen te delen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met hier de spoilers te lezen, zelf hieruit komen is veel leuker en dat had toch wel moeten lukken
verzamel wel wat vrienden en ga daarmee puzzelen
Succes allemaal!!!
quote:Op maandag 14 december 2015 15:27 schreef CarloV het volgende:
[..]Het kwartje is hier ook gevallen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, 11c snapte ik juist direct, a en b kan ik de juiste link niet leggen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:30 schreef Vinnow het volgende:
Thanks beide, alleen dan nog is het antwoord wel lastig. Bij 1 is het vrij logisch, maar bij 3 bijvoorbeeld.
A ben ik ook uit, nu B nog, kan hem nog even niet plaatsenquote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef nanogoud het volgende:
[..]
Huh, 11c snapte ik juist direct, a en b kan ik de juiste link niet leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |