SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door janpieterszooncoen2 op 14-12-2015 00:23:16 ]Yo yo
quote:Op maandag 14 december 2015 00:12 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
Ik denk 2b te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 14 december 2015 00:12 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
Ik denk 1b te wetenNu je het zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets ja. Maar dan in een puzzel.quote:Op zondag 13 december 2015 23:59 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Is dat de kerstversie van uit de kast komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou het dan niet te gemakkelijk zijn? Wat is volgens jou dan de voorwaarde voor het woord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 23:39 schreef twist02 het volgende:
1bIk heb wel een woord gevonden dat daaraan allemaal voldoet en nog een rechtstreekse connectie heeft met Kerst, maar ik weet niet hoe moeilijk ik de hint moet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ik denk 1b te wetenIk vind het een mooie poging, maar het klopt niet precies, 19 is dubbel 38 en het dit eindigt niet op een woord van vier letters wat de anderen wel allemaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de eerste helft ben ik het niet eens! NEN is geen woord.quote:Op zondag 13 december 2015 23:20 schreef LXIV het volgende:
Dus de laatste 3 letters, en de laatste 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef DieuwkeL het volgende:
Als hint bij vraag 7Bedankt, heb ze beide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Was ondertussen bezig met vraag 5 - er valt me iets op, maar vraag me af of ik op de goede weg ben. Mocht iemand de oplossing weten - mijn vraag in spoilertags:Ik heb 5 af en je bent in de juiste richting aan het denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:55 schreef lvvtje het volgende:
Zou 1b niet het volgende kunnen zijn?Megaspoiler 1b. Niet openen als je het zelf wilt uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: te onthullend
[ Bericht 10% gewijzigd door Perrin op 17-12-2015 19:55:04 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |