quote:Op zondag 13 december 2015 22:42 schreef Glisk het volgende:
[..]Ja, ok. Dat bedoelde ik ook en dat viel me ook wel op. Maar dan is hetgeen je noemt toch niet het antwoord? Dat zou té simpel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
quote:Op zondag 13 december 2015 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet eens precies. Welk getal bedoelen ze dan? En waarom complementeert? Ik zie dat alle woorden uit zes letters bestaan, maar als ik bijvoorbeeld de letters omreken naar hun alfanumerieke waarde, dan lijkt het in het begin op een reeks, maar na woord 5 al niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet direct het antwoord.quote:Op zondag 13 december 2015 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ok. Dat bedoelde ik ook en dat viel me ook wel op. Maar dan is hetgeen je noemt toch niet het antwoord? Dat zou té simpel zijn.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef twist02 het volgende:
[..]Ok. Na deze hint in 1 seconde, zonder papier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Zo simpel kan het zijnquote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Na deze hint in 1 seconde, zonder papier!
quote:Op zondag 13 december 2015 22:18 schreef Glisk het volgende:
[..]
Niet deze spoiler openen als je niet wil zien wat mijn gok is op een deel van het antwoord van de kerstboom!!!!!Nou - wel ongeveer, maar daar kom ik dus net niet helemaal uit met de lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:48 schreef EllaBella het volgende:
[..]
Nou - wel ongeveer, maar daar kom ik dus net niet helemaal uit met de lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:53 schreef Stranger het volgende:
[..]Thanks! Ga er nog even mee verder puzzelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ondertussen bezig met vraag 5 - er valt me iets op, maar vraag me af of ik op de goede weg ben. Mocht iemand de oplossing weten - mijn vraag in spoilertags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 23:07 schreef EllaBella het volgende:
[..]
Thanks! Ga er nog even mee verder puzzelen!
Was ondertussen bezig met vraag 5 - er valt me iets op, maar vraag me af of ik op de goede weg ben. Mocht iemand de oplossing weten - mijn vraag in spoilertags:Ik weet de oplossing niet, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Vinnow het volgende:
1B zie ik nog niet zo gauw moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?The End Times are wild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder dan dat kom ik ook nog niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu? Er zijn honderden woorden die aan deze voorwaarde voldoen. Het laatste deel is overigens ook iedere keer een woord.The End Times are wild
quote:Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef LXIV het volgende:
1BHier haalt hij de spaties weg, maar het gaat dus om het woord dat middeninstaat, als je het niet ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu? Er zijn honderden woorden die aan deze voorwaarde voldoen. Het laatste deel is overigens ook iedere keer een woord.The End Times are wild
Bij mij is het nu 5,5 cent. Heb je nog iets gezien wat ik over het hoofd zag?quote:Op zondag 13 december 2015 23:29 schreef JeffreyC25 het volgende:
Bij 1B ben ik goed op weg maar het kwartje valt nog niet....
quote:Op zondag 13 december 2015 23:33 schreef Inaithnir het volgende:
Bedenk bij 1B datZou het dan niet te gemakkelijk zijn? Wat is volgens jou dan de voorwaarde voor het woord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |