Nee hoor, dat kan echtquote:Op maandag 14 december 2015 16:25 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Had ik ook, maar er zit een heel thema in de hele vraag. Veel te toevallig dat op alle 3 een perfect antwoord bestaat.
Zit ik goed (zie mijn posts boven) of niet?quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
Als jullie nog een hint willen hebben voor vraag 11 zeg het maar
Jaa,quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
Als jullie nog een hint willen hebben voor vraag 11 zeg het maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op maandag 14 december 2015 16:28 schreef MBerend het volgende:
[..]
Jaa,Dat maakt het wel heel makkelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reeks is inherent aan de sportquote:Op maandag 14 december 2015 16:29 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Dus jij denk dat gewoon de reeks moet volgen ipv de sporten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
Eens, maar zie vele gewoon de meest logische optie kiezen. De reeks completeren met het meest logische opvolgende antwoord, bijvoorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wilt puzzelen moet je niet de spoilers openenquote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef CarloV het volgende:
Ik vind niet dat we hints veel te makkelijk moeten gaan maken nu hoor, moet nog wel wat te puzzelen zijn
Maar het zijn beide eindige reeksenquote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef Vinnow het volgende:
Eens, maar zie vele gewoon de meest logische optie kiezen. De reeks completeren met het meest logische opvolgende antwoord, bijvoorbeeld
quote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Eens, maar zie vele gewoon de meest logische optie kiezen. De reeks completeren met het meest logische opvolgende antwoord, bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef janpieterszooncoen2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar het is niet heel eerlijk tegenover iedereen die wel zijn best doet om een antwoord te krijgenquote:Op maandag 14 december 2015 16:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als je wilt puzzelen moet je niet de spoilers openen
quote:Op maandag 14 december 2015 16:14 schreef 2groody het volgende:
hint voor opgave 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten ze niet hier kijkenquote:Op maandag 14 december 2015 16:36 schreef CarloV het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet heel eerlijk tegenover iedereen die wel zijn best doet om een antwoord te krijgen
Ja maar goed, vorig jaar ergerde ik me er nogal aan dat ik dagen deed om een antwoord te krijgen op een probleem en vervolgens iemand hetzelfde antwoord bijna letterlijk hier poste, omdat goede hints geven blijkbaar moeilijk kan zijn. Maar goed, dat ben ik dan weerquote:
Eens, hints geven moet het wel lastig houdenquote:Op maandag 14 december 2015 16:41 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja maar goed, vorig jaar ergerde ik me er nogal aan dat ik dagen deed om een antwoord te krijgen op een probleem en vervolgens iemand hetzelfde antwoord bijna letterlijk hier poste, omdat goede hints geven blijkbaar moeilijk kan zijn. Maar goed, dat ben ik dan weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |