quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:33 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Stefonknee (spreek uit: Stephanie)
Wel een leuke pony laten knippenquote:
Wie is er nou gekker? Dat adoptiegezin of die kerel?quote:Nu leeft ze bij een adoptiegezin
Shit happens ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:44 schreef Cockwhale het volgende:
Hij werkt nog steeds, functioneert verder naar behoeve van de maatschappij, dus zie geen enkele reden om te oordelen over wat deze dude doet als ie thuiskomt. Lullig voor de kinderen wellicht, maar goed, shit happens.
Als hij 6 jaar oud "is", dan zal ie het toch zelf wel kunnen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Shit happens ja.
Zou hij zijn eigen kont afvegen na het scheiten of zal hij zijn adoptiemoeder roepen voor hulp?
Idk. Dit ligt wat anders. Vind dat 6-jarig voelen/zijn zo raar. Geen idee of dat serieus kan hoor.quote:
Doktertje spelen....quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:23 schreef ems. het volgende:
En nu zeker verliefd worden op 6 jarige jongetjes
Zit je hier nu ook nog polygamie te bepleiten?!quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:23 schreef ems. het volgende:
En nu zeker verliefd worden op 6 jarige jongetjes
Hij kan er niets aan doen !!1quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit je hier nu ook nog polygamie te bepleiten?!
het is altijd al een meisje van 6 geweest!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wie is er nou gekker? Dat adoptiegezin of die kerel?
Verder raar dat de Telegraaf steeds de term "ze" gebruikt. Het is gewoon een "hij" in vrouwenkinderkleding.
Van wat ik begrijp is het speltherapie. Een behandeling tegen zijn suïcidale gevoelens.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit moet je gewoon verbieden bij de wet, dit gaat namelijk alle moraliteit van de mens tegen.
Dit is al verboden. Alleen is de westerse samenleving zover gecorrumpeert dat ze haar eigen perverse wetten heeft verzonnen en tot norm heeft verheven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit moet je gewoon verbieden bij de wet, dit gaat namelijk alle moraliteit van de mens tegen.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Waarom heeft hij dan borsten en draagt hij hakken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is altijd al een meisje van 6 geweest!!
Zijn 'pleegouders' zijn ook niet goed in hun bovenkamer. Aan zo'n rariteit laat je jouw eigen kind toch niet dagelijks blootstellen? De man is duidelijk psychisch ziek en gestoord. Kwestie van adopteer een psychiatrische patiënt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef Perrin het volgende:
Helemaal fris in de bovenkamer issie natuurlijk niet, maar als hij en zijn 'pleegouders' er gelukkig van worden..
Sneu voor zijn eigen kinderen, vooral.
Nee. Als twintiger nooit die behoefte gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:16 schreef Jaroon het volgende:
Laten we eerlijk zijn. We hebben allemaal wel eens zo'n periode gehad dat je dat wil zijn. Maar het daadwerkelijk het gaan spelen gaat wat ver.
Dat komt misschien nog. Niet iedereen heeft het blijkbaar. Het is meestal op vervelende momenten dat je denkt "was ik nu maar een 6 jarig meisje.......dan kreeg ik geen problemen".quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:26 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee. Als twintiger nooit die behoefte gehad.
Aggut, een moslimpie met een mening?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dit is al verboden. Alleen is de westerse samenleving zover gecorrumpeert dat ze haar eigen perverse wetten heeft verzonnen en tot norm heeft verheven.
Denken dat ik moslim benquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aggut, een moslimpie met een mening?
Wel lekker gebruik maken van alle lusten en voordelen van het westen zeker?
We hebben meer mensen nodig die 'gek' zijn zodat we beter weten wat 'normaal' is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
geloven in jesus of denken dat je een 3 jarig meisje bent, daar zit weinig verschil in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:41 schreef Manke het volgende:
Zulke mensen hebben nou Jezus nodig die hen kan helpen. Genoeg dergelijke getuigenissen op internet en youtube.
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef pokkerdepok het volgende:
ik begrijp uit dit filmpje dat zn vrouw hem eruit heeft gekickt. en dat ie zn hele huwelijk al crossdresser was, maar dat ze het op gegeven moment niet meer kon hebben. en nu mag hij zn kids niet meer zien.
dus niet dat hij is vertrokken om lekker pervers te kunnen doen en iedereen in de steek heeft gelaten..
Dit. Ik moet me inhouden om geen dingen te zeggen waar ik gezeik mee krijg, maar ik sluit mij aan bij die laatste zin: Wat een stuk uitschot.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:23 schreef George_Zina het volgende:
Wel eerst even 7 kinderen verwekken? Waar is dan het verantwoordelijkheidsgevoel van die man? Je kunt toch niet 7 kids bij elkaar laten baren door een dame en haar dan achterlaten met die enorme hoeveelheid kroost om een 6-jarig meisje te gaan spelen. Wat een stuk uitschot.
Ik denk dat de meesten niet zozeer iets hebben tegen de hobby van deze man. Het gaat meer om dat hij niet kan kiezen tussen een vader voor zijn gezin zijn of een zesjarig meisje spelen.quote:Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.
Ongelofelijk wat een commentaar hier.
Wat een debiele 'conclusie' .quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die vent is knettergek. Maar in de huidige samenleving worden dit soort freaks op een voetstuk geplaatst.
Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden.
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.quote:
tja... ze binden hem nog net niet achter een auto..quote:Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.
Ongelofelijk wat een commentaar hier.
misschien moet je zelf moslim worden.quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die vent is knettergek. Maar in de huidige samenleving worden dit soort freaks op een voetstuk geplaatst.
Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden.
Ten eerste wordt hij niet op een voetstuk geplaatst volgens mij. Ten tweede ging het mij over "Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden."quote:Op maandag 14 december 2015 08:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.
Als je dan nagaat dat soortgelijke 'acties' in het verleden al snel navolging kregen, hoeven we, denk ik, niet zo heel lang te wachten op nog meer pappies die opeens als een Shirley Temple verder willen leven.
Ik kwam er net nog een boel tegen onderweg ja.quote:Op maandag 14 december 2015 08:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.
Als je dan nagaat dat soortgelijke 'acties' in het verleden al snel navolging kregen, hoeven we, denk ik, niet zo heel lang te wachten op nog meer pappies die opeens als een Shirley Temple verder willen leven.
Groepen volwassen 6 jarigen? Of de eerste Shirley Temple 's?quote:Op maandag 14 december 2015 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kwam er net nog een boel tegen onderweg ja.
Ik bedoelde natuurlijk:quote:Op maandag 14 december 2015 09:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Groepen volwassen 6 jarigen? Of de eerste Shirley Temple 's?
Ikvraag mij af welke eerdere acties Hiddendoe bedoelt?
quote:pappies die opeens als een Shirley Temple verder willen leven
Leuk? Vertederend? Opwindend? Ik weet het niet. Ook niet wat ik zou doen met iemand in de familie die ineens een 6 jarige wil zijn/spelen.quote:
Robbie Williamsquote:Op maandag 14 december 2015 09:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die middelste lijkt Kurt Cobain wel?
Een nogal vreemde en vergaande therapie. Ik heb alleen dit artikel gelezen. Zijn er werkelijk psychiaters die dit zo aanraden?quote:Op maandag 14 december 2015 10:28 schreef tailfox het volgende:
Mensen het is een therapie.
Al nooit begrepen waarom mensen die echt dood willen niet die optie geven inplaats van vol stuwen met medicatie en rare therapie
nee alleen maar spelenquote:Op maandag 14 december 2015 11:09 schreef Jaroon het volgende:
Als je dit serieus doortrekt moet hij ook naar school dus?
Eigenlijk bedoelde ik die freaks die zich van onder tot boven laten tatoueren en volspijkereren.quote:Op maandag 14 december 2015 09:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Groepen volwassen 6 jarigen? Of de eerste Shirley Temple 's?
Ikvraag mij af welke eerdere acties Hiddendoe bedoelt?
Maar dat doe je wél en nu ben je geil.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moet er ook niet te veel over nadenken.
bron?quote:Op dinsdag 15 december 2015 04:36 schreef schvvmert het volgende:
Soms zijn 6 jarige slimmer dan volwassenen.
De genen van de moeder zeker?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 04:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De genen van de moeder zeker?
Wat moet je met twee druppels water?quote:Op dinsdag 15 december 2015 04:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een zoon en 2 druppels water.
Zonder water zou een mens niet bestaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat moet je met twee druppels water?
Maar twee druppels is ook zoiets......als je twee kinderen hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zonder water zou een mens niet bestaan.
Da's 2x lachen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar twee druppels is ook zoiets......als je twee kinderen hebt.
Bij ons wordt je daar alleen toegelaten met rolstoel of looprek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:49 schreef schvvmert het volgende:
*btw morgen ga ik weer koffie drinken op bankje bij AH XL gezellig met mijn multiculturele buurmannen.
Heb een goede band daarmee en die AH gaat ons niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij ons wordt je daar alleen toegelaten met rolstoel of looprek.
Je hoort al bij zo'n gang? Hier moet je eerst een hele initiatie door.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb een goede band daarmee en die AH gaat ons niet tegenhouden.
Er komt nog hele generatie hangouderen aan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hoort al bij zo'n gang? Hier moet je eerst een hele initiatie door.
Er zijn soms nu al klachten over in bepaalde buurten. Als dit het begin is......quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Er komt nog hele generatie hangouderen aan.
Benidorm Bastards.quote:Op dinsdag 15 december 2015 05:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn soms nu al klachten over in bepaalde buurten. Als dit het begin is......
Mijn broer is 8 jaar jonger en hopeloze prutser, mijn zus heb ik weinig meequote:Op dinsdag 15 december 2015 06:00 schreef Jaroon het volgende:
Maar hoe zou jij reageren op topic verhaal als een broer of zus er zo voor zou gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |