het is altijd al een meisje van 6 geweest!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wie is er nou gekker? Dat adoptiegezin of die kerel?
Verder raar dat de Telegraaf steeds de term "ze" gebruikt. Het is gewoon een "hij" in vrouwenkinderkleding.
Van wat ik begrijp is het speltherapie. Een behandeling tegen zijn suïcidale gevoelens.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit moet je gewoon verbieden bij de wet, dit gaat namelijk alle moraliteit van de mens tegen.
Dit is al verboden. Alleen is de westerse samenleving zover gecorrumpeert dat ze haar eigen perverse wetten heeft verzonnen en tot norm heeft verheven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit moet je gewoon verbieden bij de wet, dit gaat namelijk alle moraliteit van de mens tegen.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Waarom heeft hij dan borsten en draagt hij hakken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is altijd al een meisje van 6 geweest!!
Zijn 'pleegouders' zijn ook niet goed in hun bovenkamer. Aan zo'n rariteit laat je jouw eigen kind toch niet dagelijks blootstellen? De man is duidelijk psychisch ziek en gestoord. Kwestie van adopteer een psychiatrische patiënt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef Perrin het volgende:
Helemaal fris in de bovenkamer issie natuurlijk niet, maar als hij en zijn 'pleegouders' er gelukkig van worden..
Sneu voor zijn eigen kinderen, vooral.
Nee. Als twintiger nooit die behoefte gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:16 schreef Jaroon het volgende:
Laten we eerlijk zijn. We hebben allemaal wel eens zo'n periode gehad dat je dat wil zijn. Maar het daadwerkelijk het gaan spelen gaat wat ver.
Dat komt misschien nog. Niet iedereen heeft het blijkbaar. Het is meestal op vervelende momenten dat je denkt "was ik nu maar een 6 jarig meisje.......dan kreeg ik geen problemen".quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:26 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee. Als twintiger nooit die behoefte gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |