Aggut, een moslimpie met een mening?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dit is al verboden. Alleen is de westerse samenleving zover gecorrumpeert dat ze haar eigen perverse wetten heeft verzonnen en tot norm heeft verheven.
Denken dat ik moslim benquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aggut, een moslimpie met een mening?
Wel lekker gebruik maken van alle lusten en voordelen van het westen zeker?
We hebben meer mensen nodig die 'gek' zijn zodat we beter weten wat 'normaal' is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit moet je gewoon verbieden bij de wet, dit gaat namelijk alle moraliteit van de mens tegen.
geloven in jesus of denken dat je een 3 jarig meisje bent, daar zit weinig verschil in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:41 schreef Manke het volgende:
Zulke mensen hebben nou Jezus nodig die hen kan helpen. Genoeg dergelijke getuigenissen op internet en youtube.
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef pokkerdepok het volgende:
ik begrijp uit dit filmpje dat zn vrouw hem eruit heeft gekickt. en dat ie zn hele huwelijk al crossdresser was, maar dat ze het op gegeven moment niet meer kon hebben. en nu mag hij zn kids niet meer zien.
dus niet dat hij is vertrokken om lekker pervers te kunnen doen en iedereen in de steek heeft gelaten..
Dit. Ik moet me inhouden om geen dingen te zeggen waar ik gezeik mee krijg, maar ik sluit mij aan bij die laatste zin: Wat een stuk uitschot.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:23 schreef George_Zina het volgende:
Wel eerst even 7 kinderen verwekken? Waar is dan het verantwoordelijkheidsgevoel van die man? Je kunt toch niet 7 kids bij elkaar laten baren door een dame en haar dan achterlaten met die enorme hoeveelheid kroost om een 6-jarig meisje te gaan spelen. Wat een stuk uitschot.
Ik denk dat de meesten niet zozeer iets hebben tegen de hobby van deze man. Het gaat meer om dat hij niet kan kiezen tussen een vader voor zijn gezin zijn of een zesjarig meisje spelen.quote:Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.
Ongelofelijk wat een commentaar hier.
Wat een debiele 'conclusie' .quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die vent is knettergek. Maar in de huidige samenleving worden dit soort freaks op een voetstuk geplaatst.
Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden.
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.quote:
tja... ze binden hem nog net niet achter een auto..quote:Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij bent de 1% van dit topic die pas oordeelt na de inhoud te kennen.
Ongelofelijk wat een commentaar hier.
misschien moet je zelf moslim worden.quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die vent is knettergek. Maar in de huidige samenleving worden dit soort freaks op een voetstuk geplaatst.
Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden.
Ten eerste wordt hij niet op een voetstuk geplaatst volgens mij. Ten tweede ging het mij over "Misschien verdienen we het wel om door de Islam onder de voet gelopen te worden."quote:Op maandag 14 december 2015 08:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.
Als je dan nagaat dat soortgelijke 'acties' in het verleden al snel navolging kregen, hoeven we, denk ik, niet zo heel lang te wachten op nog meer pappies die opeens als een Shirley Temple verder willen leven.
Ik kwam er net nog een boel tegen onderweg ja.quote:Op maandag 14 december 2015 08:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet echt. Kan me zo'n reactie wel voorstellen. Ik bedoel maar, vader van 7 kinderen besluit opeens door het leven te gaan als zesjarig meisje. En die lul loopt dus echt met een rose strikje in zijn haar. En heeft zich laten adopteren door een gezin waar hij zijn tijd besteed aan kleurboekies volkliederen enz.
Als je dan nagaat dat soortgelijke 'acties' in het verleden al snel navolging kregen, hoeven we, denk ik, niet zo heel lang te wachten op nog meer pappies die opeens als een Shirley Temple verder willen leven.
Groepen volwassen 6 jarigen? Of de eerste Shirley Temple 's?quote:Op maandag 14 december 2015 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kwam er net nog een boel tegen onderweg ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |