abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158161119
Mooi doch leeg gebaar.
Conscience do cost.
  donderdag 10 december 2015 @ 21:50:14 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158161378
Gelijk met zo veel geld smijten, typisch proletengedrag :r, een bloemetje doet het ook altijd goed. :W
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_158161379
Heel mooi gebaar :Y O+
Tails tell tales
pi_158161535
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:50 schreef Ringo het volgende:
Gelijk met zo veel geld smijten, typisch proletengedrag :r, een bloemetje doet het ook altijd goed. :W
Tulpen zeker ?
pi_158161667
In de voetsporen van Mohammed treden _O_

quote:
"On the Day of Judgment, I will dispute with anyone who oppresses a person from among the People of the Covenant, or infringes upon his right, or puts a responsibility on him which is beyond his strength, or takes something from him against his will" (Abu Dawud).
  donderdag 10 december 2015 @ 22:47:20 #96
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158162546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:47 schreef hoas het volgende:
Schuld afkopen noemen ze dat.
_O-
graag op anoniem
pi_158163875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hè. Moslims zullen altijd kwaadaardig blijven, ongeacht wat ze doen? :') Mensen zoals jij. :r
Zoals iemand op twitter prima vertelde: zolang ze hun rug niet keren naar de jihad en de sharia, is dat prima. Plus het hele kaffir gedeelte. Dan zullen ze misschien niet meer met argwaan bekeken worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158166140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:56 schreef Charleville het volgende:
Waarom doen moslims in Europa dit niet?
Net zoals in Molenbeek, een herdenking voor de slachtoffers die gevallen zijn in Parijs, vervolgens stonden er alleen maar autochtonen terwijl 90% van die wijk uit allochtonen en moslims bestaat....
Ik heb het gevoel dat moslims in de VS over het algemeen beter geïntegreerd zijn. Het is al moeilijk om daar te kunnen wonen, helemaal als je moslim bent. Dus degene die wel binnenkomen zullen waarschijnlijk behoorlijk goed gecheckt zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158166162
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 05:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat moslims in de VS over het algemeen beter geïntegreerd zijn. Het is al moeilijk om daar te kunnen wonen, helemaal als je moslim bent. Dus degene die wel binnenkomen zullen waarschijnlijk behoorlijk goed gecheckt zijn.
Dat denk ik ook. En men heeft vaak (als men redelijk nieuw is) toch echt gekozen voor de US. Naast dat het misschien de wat beter opgeleide moslims zijn.
pi_158168235
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 05:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel, nou ja iets meer dan alleen een gevoel, dat de VS wat anders aankijkt tegen integratie als veel mensen hier. De eigenheid van subgroepen is daar groot en dat is gewoon ok.
Er is wel landsbinding, dat wel, maar erg veel ruimte voor het eigen zijn. Hier merk ik dat dat erg snel afbrokkelt, dat het geen roep om integratie is, maar om assimilatie, een roep het eigen zijn te veranderen. Een soort, je bent vrij, als je maar doet wat ik doe.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158168251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel, nou ja iets meer dan alleen een gevoel, dat de VS wat anders aankijkt tegen integratie als veel mensen hier. De eigenheid van subgroepen is daar groot en dat is gewoon ok.
Er is wel landsbinding, dat wel, maar erg veel ruimte voor het eigen zijn. Hier merk ik dat dat erg snel afbrokkelt, dat het geen roep om integratie is, maar om assimilatie, een roep het eigen zijn te veranderen. Een soort, je bent vrij, als je maar doet wat ik doe.

[ afbeelding ]
Volgens mij wordt de roep om normale integratie vaak afgedaan alsof het gaat om assimilatie eigenlijk.
pi_158168302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de roep om normale integratie vaak afgedaan alsof het gaat om assimilatie eigenlijk.
Wat is volgens jou dan normale integratie?

Voor mij is dat je eigen broek ophouden als je daartoe in staat bent, je aan de wetten houden en de mores van het betreffende land accepteren/tolereren.

Geloof loslaten of veranderen hoort daar naar mijn mening niet bij, dikke mik zijn met andere groepen in dat land ook niet. Cultuur die men meeneemt loslaten ook niet. Dat hoort naar mijn idee allemaal bij assimilatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158169887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor mij is dat je eigen broek ophouden als je daartoe in staat bent, je aan de wetten houden en de mores van het betreffende land accepteren/tolereren.

Geloof loslaten of veranderen hoort daar naar mijn mening niet bij, dikke mik zijn met andere groepen in dat land ook niet. Cultuur die men meeneemt loslaten ook niet. Dat hoort naar mijn idee allemaal bij assimilatie.
De taal goed leren spreken en voor de rest gewoon mee kunnen draaien in een maatschappij op een niveau die bij je past.
pi_158169928
quote:

[..]

Volgens mij roepen ook veel mensen dat laatste niet. De grootste irritatie is vaak het de taal niet of slecht spreken na tientallen jaren hier gewoond te hebben. Daardoor buiten werk en maatschappij vallen. Kinderen niet normaal opvoeden. etc. Geloof is het probleem niet echt zolang je anderen er niet mee lastig valt.
pi_158170345
quote:

[..]

Er wordt dan vaak gezegd: Kijk naar de Chinezen. Nou, als er 1 volk niet integreert zijn het de Chinezen wel. Mensen die graag willen dat er geintegreerd wordt liegen. We willen gewoon geen last van ze hebben.
pi_158170721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Er wordt dan vaak gezegd: Kijk naar de Chinezen. Nou, als er 1 volk niet integreert zijn het de Chinezen wel. Mensen die graag willen dat er geintegreerd wordt liegen. We willen gewoon geen last van ze hebben.
Eigenlijk hebben die mensen juist problemen met wel willen integreren idd. Want ze hebben problemen met de groepen die zich echt in hun midden willen bewegen en hun eigenheid willen behouden.
Ze willen dat er niet geintegreerd wordt (bv chinezen, doen hun ding, lekker onzichtbaar) of geassimileerd wordt (boots ons na, neem alles van ons over).
pi_158170801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Eigenlijk hebben die mensen juist problemen met wel willen integreren idd. Want ze hebben problemen met de groepen die zich echt in hun midden willen bewegen en hun eigenheid willen behouden.
Ze willen dat er niet geintegreerd wordt (bv chinezen, doen hun ding, lekker onzichtbaar) of geassimileerd wordt (boots ons na, neem alles van ons over).
Als mensen te dichtbij komen is het meestal de islam die te dichtbij komt en daardoor bedreigend. Heb ook veel moslims in mijn nabijheid, en als je gewoon aardig tegen ze doet, doen ze vriendelijk terug. Ze ontploffen niet :D

Hier verderop , zo'n 400 meter van mijn huis is een sporthal, waar ik van de week hoorde dat er al een paar keer een 72-uurs opvang van vluchtelingen is geweest. Helemaal niks van gemerkt :D We maken alleen onszelf en elkaar gek via social media en fora.
pi_158170847
Ik dacht dat moslims altijd zeiden niets met die aanslagen te maken hebben? Blijkbaar voelen ze zich wel verantwoordelijk als je geld in gaat zamelen.
pi_158170884
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:49 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat moslims altijd zeiden niets met die aanslagen te maken hebben? Blijkbaar voelen ze zich wel verantwoordelijk als je geld in gaat zamelen.
Hoe knap, je hebt een manier gevonden om linksom of rechtsom moslims in een kwaad daglicht te stellen _O_ Want doen ze niks, is het ook niet goed :D
pi_158170896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als mensen te dichtbij komen is het meestal de islam die te dichtbij komt en daardoor bedreigend. Heb ook veel moslims in mijn nabijheid, en als je gewoon aardig tegen ze doet, doen ze vriendelijk terug. Ze ontploffen niet :D

Hier verderop , zo'n 400 meter van mijn huis is een sporthal, waar ik van de week hoorde dat er al een paar keer een 72-uurs opvang van vluchtelingen is geweest. Helemaal niks van gemerkt :D We maken alleen onszelf en elkaar gek via social media en fora.
Yep, tussen mijn dorp en de plek waar mijn paarden staan staat een AZC, bos ligt daar tegenover, met een mooie parkeerplaats waar ik makkelijk mijn paarden uit de trailer kan laden (soms samen met wat anderen, soms alleen).
Elke keer kom ik daar asielzoekers tegen, nog geen een is ontploft, wel vriendelijke interesse in de paarden.
Verder merk je erg weinig van die opvang, ja, wat wandelende mensen met een niet autochtoon uiterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 11-12-2015 14:01:41 ]
pi_158170940
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoe knap, je hebt een manier gevonden om linksom of rechtsom moslims in een kwaad daglicht te stellen _O_ Want doen ze niks, is het ook niet goed :D
De Islam is sowieso een haatreligie, dus of ze nou iets 'goeds' of iets 'slechts' doen, mijn mening zal er niet door veranderen. Ze onderstrepen met dit nieuws nog maar eens hoe verantwoordelijk ze er zelf voor zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Infection op 11-12-2015 14:27:42 ]
pi_158170952
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:54 schreef Infection het volgende:

[..]

De Islam is sowieso een haatreligie, dus of ze nou iets 'goeds' of iets 'slechts' doen, mijn mening zal er niet door veranderen. Ze onderdrukken met dit nieuws nog maar eens hoe verantwoordelijk ze er zelf voor zijn.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158170954
Da's toch al gauw zes cent per moslim in de VS.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:57:43 #114
3542 Gia
User under construction
pi_158171026
quote:
17s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:43 schreef Triggershot het volgende:
Amerikaanse moslims zamelen 170.000 dollar in

[..]

Mooi gebaar, zegt veel meer dan wat afstand nemen van iets dan waar je oorspronkelijk al weinig mee te maken hebt.
Geweldig gebaar!

Ik denk dat we sowieso moeten voorkomen dat moslims en niet-moslims tegenover elkaar komen te staan.
Aan moslimzijde moet de opstandige jeugd beteugeld worden, aan de andere kant de aso nitwits, die op rellen uit zijn.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:59:10 #115
3542 Gia
User under construction
pi_158171058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:51 schreef erodome het volgende:

ACZ
Asiel Centrum Zoekers?
pi_158171117
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Asiel Centrum Zoekers?
Ach heden, een foutje... Wat een afschuw.
pi_158171127
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Geweldig gebaar!

Ik denk dat we sowieso moeten voorkomen dat moslims en niet-moslims tegenover elkaar komen te staan.
Aan moslimzijde moet de opstandige jeugd beteugeld worden, aan de andere kant de aso nitwits, die op rellen uit zijn.
_O-

Jij stemt zeker GroenLinks of SP?
pi_158171284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef SpecialK het volgende:
Mooi gebaar. En wat mij betreft dus zeker wel een vorm van verantwoordelijkheid nemen.
pi_158171414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat chinezen maatschappelijk niet integreren?

Natuurlijk wil je geen overlast hebben van de nieuwe Nederlander. Dat is toch een eerste vereiste van integratie? Je moet dan kijken naar criminaliteitscijfers, opleidingsniveau en de werkloosheid onder een bepaalde groep. Of ze Nederlands kunnen of willen spreken. Daar is nu ook de toenemende radicalisatie en islamisering binnen bepaalde groepen bijgekomen. Wat ook belangrijk is hoe integratie plaatsvind tussen opeenvolgende generaties geboren en getogen allochtonen in Nederland. Dan is het frappant te zien dat de overlast binnen sommige jonge generaties juist toeneemt. Dat zou je toch niet verwachten van een generatie die is opgegroeid in relatieve welvaart en waar voldoende kansen worden aangeboden? Natuurlijk moet je daar scherp naar blijven kijken en het vooral blijven benoemen.
pi_158171614
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:54 schreef Infection het volgende:

[..]

De Islam is sowieso een haatreligie, dus of ze nou iets 'goeds' of iets 'slechts' doen, mijn mening zal er niet door veranderen. Ze onderdrukken met dit nieuws nog maar eens hoe verantwoordelijk ze er zelf voor zijn.
Onderdrukken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')