Mooi gebaar, zegt veel meer dan wat afstand nemen van iets dan waar je oorspronkelijk al weinig mee te maken hebt.quote:Een groep Amerikaanse moslims heeft ruim 170.000 dollar (156.000 euro) ingezameld voor de nabestaanden van de slachtoffers van de schietpartij in San Bernardino. De actie was oorspronkelijk bedoeld als gebaar van naastenliefde, zoals de Koran dat voorschrijft. Maar toen bleek dat de daders van het bloedbad jihadistische motieven hadden, veranderde de inzameling in een steunverklaring van de moslims aan de slachtoffers.
De inzameling ging met duizelingwekkende snelheid in de dagen na de aanslag, die aan veertien mensen het leven kostte. Ieder uur kwam er 1000 dollar binnen, berekende The Washington Post donderdag.
"We willen het kwaad beantwoorden met het goede, zoals ons geloof ons voorschrijft, en een krachtig gebaar van medeleven maken", luidt de verklaring van de organisatie.
Het is ook nooit goed hè. Moslims zullen altijd kwaadaardig blijven, ongeacht wat ze doen?quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:56 schreef Charleville het volgende:
Waarom doen moslims in Europa dit niet?
Net zoals in Molenbeek, een herdenking voor de slachtoffers die gevallen zijn in Parijs, vervolgens stonden er alleen maar autochtonen terwijl 90% van die wijk uit allochtonen en moslims bestaat....
Omdat liefdadigheid en dergelijke in de VS wat anders gaan dan hier.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:56 schreef Charleville het volgende:
Net zoals in Molenbeek, een herdenking voor de slachtoffers die gevallen zijn in Parijs, vervolgens stonden er alleen maar autochtonen terwijl 90% van die wijk uit allochtonen en moslims bestaat....
Zo laten ze zien dat het grote merendeel, het afkeurt. Maar in Europa zijn er zelfs nog types van islamitische komaf die de minuut stilte verstorenquote:
Waarom zou je dat moeten willen laten zien? Ieder organisme met 1 hersencel weet dit toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Zo laten ze zien dat het grote merendeel, het afkeurt. Maar in Europa zijn er zelfs nog types van islamitische komaf die de minuut stilte verstoren
Nou nee, er zijn halve wijken vertrokken in Brussel en Antwerpen richting Syrië.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten willen laten zien? Ieder organisme met 1 hersencel weet dit toch?
Gaan blanke Nederlanders zich dan ook excuseren voor de waanzin oorlog in Irak? Of Afghanistan?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Zo laten ze zien dat het grote merendeel, het afkeurt. Maar in Europa zijn er zelfs nog types van islamitische komaf die de minuut stilte verstoren
Wat doe je er tegen? Ik neem aan dat je met je wapen voor je voordeur staat dan namelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Charleville het volgende:
[..]
Nou nee, er zijn halve wijken vertrokken in Brussel en Antwerpen richting Syrië.
Op facebook plaatsen ze plaatjes, met de Palestijnse vlag Ipv franse vlag, mijn idee is dat de meeste moslims hier in Europa ons willen uitmoorden voor de jihad, of iig dit zouden gedogen
Moslims doen zulke dingen vaak genoeg, alleen weinig aandacht aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:56 schreef Charleville het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef zeer het volgende:
Fijn dat die Amerikanen van dat geld wapens kunnen kopen om zichzelf te verdedigen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef zeer het volgende:
Fijn dat die Amerikanen van dat geld wapens kunnen kopen om zichzelf te verdedigen.
Ik zorg dat ik niet op plekken kom waar terrorisme kan plaatsvinden, en heb een knuppel in de paraplu bak bij de voordeur.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat doe je er tegen? Ik neem aan dat je met je wapen voor je voordeur staat dan namelijk.
Ik denk dat de mensen die deze aanslagen plegen beter op de hoogte zijn van de inhoud van de koran en de overige heilige geschriften dan deze feelgoodmoslims.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Geld geven is een nogal gemakkelijk gebaar, zeker voor een rijke Amerikaan.
Ik zou liever hebben dat ze een onderzoek starten naar hoe het toch mogelijk is dat hun geloof steeds maar weer inspireert tot waanzinnige moordpartijen.
Nooit meer naar het restaurant, concert, sportwedstrijd, dancefeest, festival, bioscoop, openbaar vervoer, op vakantie met het vliegtuig, dat soort dingen ?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik niet op plekken kom waar terrorisme kan plaatsvinden, en heb een knuppel in de paraplu bak bij de voordeur.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die deze aanslagen plegen beter op de hoogte zijn van de inhoud van de koran en de overige heilige geschriften dan deze feelgoodmoslims.
Kunnen ze toch ook aan de tientallen deskundigen hier op Fok vragen?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik zou liever hebben dat ze een onderzoek starten naar hoe het toch mogelijk is dat hun geloof steeds maar weer inspireert tot waanzinnige moordpartijen.
Zo weet ik er ook nog eenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moslims doen zulke dingen vaak genoeg, alleen weinig aandacht aan.
Moslims zamelen vlees in voor Voedselbanken
Moslims zamelen geld in voor verbrande kerken
Moslims van Aarlen zamelen geld in voor heropbouw lokale synagoge
Moslims in Drunen ruimen vuurwerkresten op na jaarwisseling
“Moslimjongeren organiseren kerstdiner voor 600 daklozen”
Opblazende moslim gewoon veel interessanter.
Dus, je punt is?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:26 schreef Charleville het volgende:
[..]
Zo weet ik er ook nog een
http://www.dichtbij.nl/ro(...)urwerk-opruimen.aspx
(moslims ruimen vuurwerk op in Rotterdam).
Vakanties naar Curacao (wonen geen moslims).quote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit meer naar het restaurant, concert, sportwedstrijd, dancefeest, festival, bioscoop, openbaar vervoer, op vakantie met het vliegtuig, dat soort dingen ?
Omdat deze IS'ers letterlijk heilige teksten gebruiken als ze weer iemand onthoofden of een homo van het dak gooien.quote:
Vliegtuig, er wonen nogmaals geen moslims daar, dus de kans dat ze daar een bom het laadruim in kieperen is nihil.quote:
Oke, en hoeveel voorbeelden wil je van die 'feelgoodmoslims' zoals jij ze benoemd die hetzelfde doen wanneer ze betrokken zijn met liefdadigheid?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat deze IS'ers letterlijk heilige teksten gebruiken als ze weer iemand onthoofden of een homo van het dak gooien.
En moslims kunnen niet reizen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef Charleville het volgende:
[..]
Vliegtuig, er wonen nogmaals geen moslims daar, dus de kans dat ze daar een bom het laadruim in kieperen is nihil.
De koran en hadith staan nu eenmaal bomvol haatzaaiende teksten.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, en hoeveel voorbeelden wil je van die 'feelgoodmoslims' zoals jij ze benoemd die hetzelfde doen wanneer ze betrokken zijn met liefdadigheid?
De Koran en Hadith staat ook vol met vredelievende teksten, waarom zou uitgerekend de extremist het beter weten?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De koran en hadith staan nu eenmaal bomvol haatzaaiende teksten.
Verdiep je er eens in. Dat valt heel erg tegen, plaats hier eens twee vredelievende teksten bijv.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Koran en Hadith staat ook vol met vredelievende teksten, waarom zou uitgerekend de extremist het beter weten?
Je zegt tegen mij dat ik mij er in zou moeten verdiepen, serieus?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Dat valt heel erg tegen, plaats hier eens twee vredelievende teksten bijv.
Nooduitgangen als eerste bekijken en je opstelling daarop bepalen bij een concert/eetgelegenheid/ super drukke kroeg is sowieso erg slim, niet alleen voor terrorisme, maar ook voor brand of andere zaken waardoor mensenmassa's in paniek kunnen raken.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:31 schreef Charleville het volgende:
[..]
Vakanties naar Curacao (wonen geen moslims).
Concerten alleen in de kleinere steden.
Dancefeesten ga ik alleen heen als er gefouilleerd word, dus wel het bevrijdingsfestival.
Kerstmarkten doe ik voor het eerst dit jaar niet. (vroeger naar Dusseldorf of Münster).
Frankrijk (Toullon, Cannes,) met de auto, niet naar de bekende stranden, en Marseille vermeiden.
Andalusië met de auto, en ook weer drukke plaatsen mijden.
Verder altijd de nooduitgang altijd als eerste bekijken, zelfs in een simpele KFC of Burger King, alles wat Amerikaans is, moet je sowieso oppassen.
Ja. Al gedaan dus? Gezien je verbazing. Dan mag jij twee vredelievende teksten plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij dat ik mij er in zou moeten verdiepen, serieus?
Ik dacht al, hoe lang zou het duren voordat deze langs komt? Als fipo dus, knapquote:
Wil je niet nog banger maken dan je al bent, maar daar wonen wel moslims.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef Charleville het volgende:
[..]
Vliegtuig, er wonen nogmaals geen moslims daar, dus de kans dat ze daar een bom het laadruim in kieperen is nihil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |