Ik ga nu mee doen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is prima, als je het maar wel bij kijken houdt.
Gudelj: 'Ik schiet 1 keer in de 10 wedstrijden de bal in de kruising en verder voer ik geen fuck uit. Doei.'quote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj: ''Voetbal is meer dan alleen balbezit''
Heb je dat interview gezien? Hij vindt het niet leuk als je over zijn voetballende capaciteiten begintquote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj: 'Ik schiet 1 keer in de 10 wedstrijden de bal in de kruising en verder voer ik geen fuck uit. Doei.'
Dat boeit mij geen flikker.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreemde TT.
Het zou namelijk best nuttig zijn als Ajax de coefficient wat opschroeft, anders kan Feyenoord binnenkort geen Europees voetbal meer spelen.
Hoi opperquote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat Ajax regelmatig in Europees verband zijn tegenstanders molde.
Jij geeft geen flikker om Europees voetbal?quote:
Oh god weer zo'n voetballer die niet tegen kritiek kan. Niet gelezen verder trouwens.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dat interview gezien? Hij vindt het niet leuk als je over zijn voetballende capaciteiten begint
Dag Stijn, hoe maakt u het? In Luxemburg was het hard werken, gisteren 7 uur in het OV gezetenquote:
Gezien = op TV.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oh god weer zo'n voetballer die niet tegen kritiek kan. Niet gelezen verder trouwens.
Ik hoop altijd dat Ajax verliest, ongeacht waar ze spelen. Of dat dan negatieve gevolgen heeft voor Feyenoord interesseert mij niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij geeft geen flikker om Europees voetbal?
Prima.
Het leven is hier fantastisch. Als je vandaag maar niet tussen Leiden en Den Haag in het OV hebt gezeten: iemand was weer eens levensziek.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag Stijn, hoe maakt u het? In Luxemburg was het hard werken, gisteren 7 uur in het OV gezeten
Zelden.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je vaker naar Kerstmarkten?
Ik pak de bingokaart er alvast bij.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is weer bijzonder slaapverwekkend.
Vandaag was ik weer eens een dagje op kantoor, dat komt niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leven is hier fantastisch. Als je vandaag maar niet tussen Leiden en Den Haag in het OV hebt gezeten: iemand was weer eens levensziek.
Het weer nodigde wel daartoe uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer eens een dagje op kantoor, dat komt niet zo vaak voor.
Waarom zou je ook als je Sassenheim hebtquote:Op donderdag 10 december 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit gewoon thuis in Sassenheim, geen Luxemburg of Keulen voor mij.
Oke.quote:
Zeker weten.quote:
Maar wel mooi zes wedstrijden gedomineerdquote:Op donderdag 10 december 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
En virtueel nog steeds op een derde plek staan.
Wel in de poule des doods.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
En virtueel nog steeds op een derde plek staan.
Hateboer > Dikstwitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 10-12-2015 om 19:15:25Grote kans Hateboer, maar hij schiet van 3 meter over #grobra https://t.co/uNOUSSKpAq reageer retweet
Nee Ajax gaat juist door als Celtic scoort.quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat juist door als Celtic scoort.
van Beek is toch van Feyenoord?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen, Bazoer en van Beek.
Geen misselijk middenveld en allemaal eigen jeugd.
Dat ligt eraan wat de stand is bij Fenerbahce - Celtic.quote:
Dan krijgen we leuke wedstrijden in de knok out fase op tv. Niemand zit op Ajax te wachten sorry pikquote:
Ik wil Appiequote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
Nouri ipv Klaassen en we're talking.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
Vind hem er nou niet echt verkoold uitzien.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
van de Beek ziet er nu uit alsof hij de jaarwisseling in Volendam heeft beleefd.
Van Beek kan er niets van.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
van Beek is toch van Feyenoord?
Zelfs Feyenoorders noemen ze al eigen jeugd in Amsterdam, moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan krijgen we leuke wedstrijden in de knok out fase op tv. Niemand zit op Ajax te wachten sorry pik
Sterker nog, bij een gelijkspel van Celtic en 2 doelpunten verschil is Ajax ook doorquote:Op donderdag 10 december 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat juist door als Celtic scoort.
Ik vond het er wel uit zien als een lelijke brandblaarquote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind hem er nou niet echt verkoold uitzien.
Oops.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef coronatus het volgende:
[..]
Sterker nog, bij een gelijkspel van Celtic en 2 doelpunten verschil is Ajax ook door.
POWERquote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Zat weer veel gif en strijd in dat schot
Je slaat onzin uitquote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef coronatus het volgende:
[..]
Sterker nog, bij een gelijkspel van Celtic en 2 doelpunten verschil is Ajax ook door.
Eng gezelschap.quote:
Alors zie ik nooit meer.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hestad, alors en DeLuna vinden dit leuk.
Dat gogme, bohhquote:Op donderdag 10 december 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde schrok vast ook van de uitstraling toen hij dat schitterende schot loste.
Jaquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Coco98 het volgende:
Moet Celtic sowieso winnen voor Ajax om door te gaan?
Ze moeten er nog steeds van bekomenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde schrok vast ook van de uitstraling toen hij dat schitterende schot loste.
zag d'r gisteren nog in het dwdd topic en het CL topic.quote:
Ja, onderling staan de Turken boven Ajax, dus gelijkspel is voor de Turken genoegquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Coco98 het volgende:
Moet Celtic sowieso winnen voor Ajax om door te gaan?
Groot fan. Vooral zijn scorend vermogen ben ik fan van.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:19 schreef Pascalus het volgende:
Ik lees dat Kopsterk fan is van Van Beek. Ik vind Kopsterk een geweldige user.
Ongeëvenaarde winnaarsmentaliteit. Alleen Rachid Bouaouzan maakte meer indruk op zijn tegenstander.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten er nog steeds van bekomen
Je zal er maar voor je plezier aan meedoen.quote:
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
Vooral zijn scorend vermogen ben ik fan van.
Dat was de beste kool die hij ooit gemaakt heeftquote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.
Tijd om die Kokmeijer klaar te stomen voor de rol van stormramquote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeëvenaarde winnaarsmentaliteit. Alleen Rachid Bouaouzan maakte meer indruk op zijn tegenstander.
Die van Veltman vond ik mooier.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.
Jij wel van Heracles.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Pascalus heeft nog nooit een kampioenschap meegemaakt van Feyenoord
Gewoon een kartonnen versie met het hoofd vastbinden aan de lat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd om die Kokmeijer klaar te stomen voor de rol van stormram
Nee, dat was die tegen ADO.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was de beste kool die hij ooit gemaakt heeft
Jij ook niet van Heraclesquote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Is Pascalus van dit millenium?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
uh, jawel.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Geschorstquote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt Tete niet? Ik kijk alleen voor Tete en Klaassen.
Tete heeft teveel geel gepakt.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt Tete niet? Ik kijk alleen voor Tete en Klaassen.
Kampioenschap van de JL, mooiste prijs ooit.quote:
Komt die ooit nog terug?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin je hier nu in GGMM-termen te spreken?
Wie?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kampioenschap is een kampioenschap.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kampioenschap van de JL, mooiste prijs ooit.
Ik zei het tochquote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand moet zijn rol overnemen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde kan best leuk counterenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Molde is echt jantje slecht, hoe kunnen Tjeltik en Fenerbatsje hier zoveel punten tegen verbrast hebben.
Omdat die net zo slecht zijnquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Molde is echt jantje slecht, hoe kunnen Tjeltik en Fenerbatsje hier zoveel punten tegen verbrast hebben.
Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We weten niet eens of hij nog leeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
28 december of iets dergelijks.
Schuld van Frank.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebben
Dat is een domme vraag.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebben
Haha jij beschouwt een kampioenschap in de Eerste divisie ook als een kampioenschapquote:
Davy heeft zich alweer ingedekt voor Roda thuis heb ik gehoordquote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
hafcfan was degene die het zei, dom varken.
Je voelt je wel aangesproken, schat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
hafcfan was degene die het zei, dom varken.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En of hij nog terug wil komen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten niet eens of hij nog leeft.
Nee, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd kan ik me nog goed herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Pascalus van dit millenium?
Hold this L.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken, schat.
Hij heeft zich opvallend lang weerhouden van een bericht op het andere forum of op Twitter.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten niet eens of hij nog leeft.
Waarom staat die eerste zo alleen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, echt bizar.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Davy heeft zich alweer ingedekt voor Roda thuis heb ik gehoord
Dom varken. Echt waar.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha jij beschouwt een kampioenschap in de Eerste divisie ook als een kampioenschap
Wat een waardeloze tweets.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zich opvallend lang weerhouden van een bericht op het andere forum of op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik denk dat jullie dan makkelijk de halve finale van de EL hadden gehaald.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
In deze 'vorm' was Ajax door deze groep heen gewalst. Wat overigens nog steeds geen bijzondere prestatie is.
De seksuele spanning is te snijden.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
oei, Cavaliers en Davy hebben elkaar weer gevonden.
waarvan aktequote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:_GGM__ twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 19:38:01Oei, de keeper moet er af.Gelukkig hebben we nog genoeg wissels omdat we niet onze centrale verdediger gewisseld hebben. @HumbertoTan reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zo kort na een Europese wedstrijd kan dat heel gevaarlijk worden. Wachten op de 0-1.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet wint van Roda JC thuis moet je jezelf opheffen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Laten we het niet meer over je moeder hebben alsjeblieft
Nou denk ik dat iedereen Dj-Davy wel zou doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De seksuele spanning is te snijden.
Hattrick Boakye.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar zo kort na een Europese wedstrijd kan dat heel gevaarlijk worden. Wachten op de 0-1.
Nou nou nouquote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer idd. Helaas kan hij geen dag overslaanquote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
oei, Cavaliers en Davy hebben elkaar weer gevonden.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:30-10-2013 PSV-Roda JC 1-3
Dat was 2 jaar geleden. Toen was Roda nog een topclub.quote:
Omdat Ajax achterlijk bezig is?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zitten jullie nou achterlijk te lachen joh.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zitten jullie nou achterlijk te lachen joh.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:28 schreef Pascalus het volgende:
SINGHGOD NOORSE INIESTA JAJAJAJAJA
Mooie fotoshop als achtergrondplaatje ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk ook niet waarom ik dit account volg. Iemand zei me dat dit een heel goed account was.
[ afbeelding ]
Van Gaal keert binnenkort wel terug bij Ajaxquote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
doe uit dat licht, heel die club weg
Dat jaar degradeerden zequote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden. Toen was Roda nog een topclub.
Duidelijk geen babbelzieke jongen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie fotoshop als achtergrondplaatje ook.
Jij hebt echt een scherpe blik.quote:
Ik had het al aangepastquote:Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt echt een scherpe blik.
degradeerden*
Zelfs van Beukering zou kans hebben tegen dit Ajax te scoren.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ook echt een Feijenoord reject die scoort.
Ajax.
Keukentrap?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb ook een goede trap in huis.
Leuk.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb ook een goede trap in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |