Ja, onderling staan de Turken boven Ajax, dus gelijkspel is voor de Turken genoegquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Coco98 het volgende:
Moet Celtic sowieso winnen voor Ajax om door te gaan?
Groot fan. Vooral zijn scorend vermogen ben ik fan van.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:19 schreef Pascalus het volgende:
Ik lees dat Kopsterk fan is van Van Beek. Ik vind Kopsterk een geweldige user.
Ongeėvenaarde winnaarsmentaliteit. Alleen Rachid Bouaouzan maakte meer indruk op zijn tegenstander.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten er nog steeds van bekomen
Je zal er maar voor je plezier aan meedoen.quote:
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
Vooral zijn scorend vermogen ben ik fan van.
Dat was de beste kool die hij ooit gemaakt heeftquote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.
Tijd om die Kokmeijer klaar te stomen voor de rol van stormramquote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongeėvenaarde winnaarsmentaliteit. Alleen Rachid Bouaouzan maakte meer indruk op zijn tegenstander.
Die van Veltman vond ik mooier.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maakte een prima kool in de klassieker inderdaad.
Jij wel van Heracles.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Pascalus heeft nog nooit een kampioenschap meegemaakt van Feyenoord
Gewoon een kartonnen versie met het hoofd vastbinden aan de lat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd om die Kokmeijer klaar te stomen voor de rol van stormram
Nee, dat was die tegen ADO.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was de beste kool die hij ooit gemaakt heeft
Jij ook niet van Heraclesquote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Is Pascalus van dit millenium?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
uh, jawel.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
Geschorstquote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt Tete niet? Ik kijk alleen voor Tete en Klaassen.
Tete heeft teveel geel gepakt.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt Tete niet? Ik kijk alleen voor Tete en Klaassen.
Kampioenschap van de JL, mooiste prijs ooit.quote:
Komt die ooit nog terug?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin je hier nu in GGMM-termen te spreken?
Wie?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kampioenschap is een kampioenschap.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kampioenschap van de JL, mooiste prijs ooit.
Ik zei het tochquote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand moet zijn rol overnemen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde kan best leuk counterenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Molde is echt jantje slecht, hoe kunnen Tjeltik en Fenerbatsje hier zoveel punten tegen verbrast hebben.
Omdat die net zo slecht zijnquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Molde is echt jantje slecht, hoe kunnen Tjeltik en Fenerbatsje hier zoveel punten tegen verbrast hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |