Ik ga nu mee doen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is prima, als je het maar wel bij kijken houdt.
Gudelj: 'Ik schiet 1 keer in de 10 wedstrijden de bal in de kruising en verder voer ik geen fuck uit. Doei.'quote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj: ''Voetbal is meer dan alleen balbezit''
Heb je dat interview gezien? Hij vindt het niet leuk als je over zijn voetballende capaciteiten begintquote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj: 'Ik schiet 1 keer in de 10 wedstrijden de bal in de kruising en verder voer ik geen fuck uit. Doei.'
Dat boeit mij geen flikker.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreemde TT.
Het zou namelijk best nuttig zijn als Ajax de coefficient wat opschroeft, anders kan Feyenoord binnenkort geen Europees voetbal meer spelen.
Hoi opperquote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat Ajax regelmatig in Europees verband zijn tegenstanders molde.
Jij geeft geen flikker om Europees voetbal?quote:
Oh god weer zo'n voetballer die niet tegen kritiek kan. Niet gelezen verder trouwens.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dat interview gezien? Hij vindt het niet leuk als je over zijn voetballende capaciteiten begint
Dag Stijn, hoe maakt u het? In Luxemburg was het hard werken, gisteren 7 uur in het OV gezetenquote:
Gezien = op TV.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oh god weer zo'n voetballer die niet tegen kritiek kan. Niet gelezen verder trouwens.
Ik hoop altijd dat Ajax verliest, ongeacht waar ze spelen. Of dat dan negatieve gevolgen heeft voor Feyenoord interesseert mij niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij geeft geen flikker om Europees voetbal?
Prima.
Het leven is hier fantastisch. Als je vandaag maar niet tussen Leiden en Den Haag in het OV hebt gezeten: iemand was weer eens levensziek.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag Stijn, hoe maakt u het? In Luxemburg was het hard werken, gisteren 7 uur in het OV gezeten
Zelden.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je vaker naar Kerstmarkten?
Ik pak de bingokaart er alvast bij.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is weer bijzonder slaapverwekkend.
Vandaag was ik weer eens een dagje op kantoor, dat komt niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leven is hier fantastisch. Als je vandaag maar niet tussen Leiden en Den Haag in het OV hebt gezeten: iemand was weer eens levensziek.
Het weer nodigde wel daartoe uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer eens een dagje op kantoor, dat komt niet zo vaak voor.
Waarom zou je ook als je Sassenheim hebtquote:Op donderdag 10 december 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit gewoon thuis in Sassenheim, geen Luxemburg of Keulen voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |