Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Molde is echt jantje slecht, hoe kunnen Tjeltik en Fenerbatsje hier zoveel punten tegen verbrast hebben.
We weten niet eens of hij nog leeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
28 december of iets dergelijks.
Schuld van Frank.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebben
Dat is een domme vraag.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax hier niet uit van gewonnen hebben
Haha jij beschouwt een kampioenschap in de Eerste divisie ook als een kampioenschapquote:
Davy heeft zich alweer ingedekt voor Roda thuis heb ik gehoordquote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
hafcfan was degene die het zei, dom varken.
Je voelt je wel aangesproken, schat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
hafcfan was degene die het zei, dom varken.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En of hij nog terug wil komen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten niet eens of hij nog leeft.
Nee, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd kan ik me nog goed herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Pascalus van dit millenium?
Hold this L.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken, schat.
Hij heeft zich opvallend lang weerhouden van een bericht op het andere forum of op Twitter.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten niet eens of hij nog leeft.
Waarom staat die eerste zo alleen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, echt bizar.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Davy heeft zich alweer ingedekt voor Roda thuis heb ik gehoord
Dom varken. Echt waar.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:25 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha jij beschouwt een kampioenschap in de Eerste divisie ook als een kampioenschap
Wat een waardeloze tweets.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zich opvallend lang weerhouden van een bericht op het andere forum of op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik denk dat jullie dan makkelijk de halve finale van de EL hadden gehaald.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
In deze 'vorm' was Ajax door deze groep heen gewalst. Wat overigens nog steeds geen bijzondere prestatie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |