Goede vlucht en fijne vakantie dan maar!quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:31 schreef Peunage het volgende:
Jongons, morgen is het zo ver. 3 weken Puerto Galera, Filipijnen. CX0270 en CX0907 voor Yoki.
Ik ga slapen, toedels
Goedemorgen timmmmm.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:18 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen. Beetje uitgeslapen vandaag, wat een feest
Uiteraard. Elke ochtend vaste prikquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goedemorgen timmmmm.
Zit je weer lekker in bad met je feestmuts? 🛀
Thanks. Is zo voorbij joh, dat weekje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goede vlucht en fijne vakantie dan maar!![]()
Ik moet nog een weekje+vandaag.
True.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Thanks. Is zo voorbij joh, dat weekje.
Ik denk wel dat hij vandaag komt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:21 schreef anonymoussie het volgende:
Het is vandaag de 11e.
Misschien komt Henk om 11.11 uur weer zijn intrede doen.
Vol verwachting klopt ons hart...
Ik las pik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke ochtend vaste prik
He bah.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij vandaag komt.
Gewoon alles. Beetje onrustig en gespannen, het lukt niet om te chillen en ik heb ook geen Netflix.quote:
Oh, das zuurquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon alles. Beetje onrustig en gespannen, het lukt niet om te chillen en ik heb ook geen Netflix.
Het gaat wel weer over, het is gewoon een kutdag of zo. Zal wel in de sterren staan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, das zuurik verveel me ook de tering, dan ben ik meestal ook onrustig.
Was moemoe er nou maar om het ons te vertellen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat wel weer over, het is gewoon een kutdag of zo. Zal wel in de sterren staan.
Nee joh, ik zit al in de overgang.quote:
Pics van je stekeltjeshaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit al in de overgang.
Oh jij ook al, ik moest 2 rapporten schrijven. Ik kan geen spaties meer zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat wel weer over, het is gewoon een kutdag of zo. Zal wel in de sterren staan.
Arme Ucciequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohjijookal,ikmoest2rapportenschrijven.Ikkangeenspatiesmeerzien.
Fokkieeeeeeeequote:
Nee hoor, ik was alleen heeeeeel druk deze week.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
En de rest ook wel een beetje
Maar ik dacht even dat Uccie een Elfletterigje deed.
Pics.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen heeeeeel druk deze week.
En ik heb iets kerstigs zowaar....
Ja die moet je al hebben.quote:
quote:
Denk je niet dat ik goedkoper ben, ik heb er immers maar 6.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik heb wel een adresje voor je, voor 35¤ heb je ze ook.
Ohja niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik goedkoper ben, ik heb er immers maar 6.
Dat is niet het eerste waar ik bij jou aan denk.quote:
Bedankt he. Ik ook van jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik bij jou aan denk.
Ja sorry, maar je pener leidt gewoon teveel af.quote:
Gelukkig geeft die geen licht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je pener leidt gewoon teveel af.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
GODVER....TYFUS.....TERINGZOOI!
Deze dag gaat ook niet meer goedkomen....mijn laptop heeft W10 geinstalleerd, terwijl ik dat niet wilde, en nu herkent ie mijn tekentablet niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |