Pics van je stekeltjeshaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit al in de overgang.
Oh jij ook al, ik moest 2 rapporten schrijven. Ik kan geen spaties meer zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat wel weer over, het is gewoon een kutdag of zo. Zal wel in de sterren staan.
Arme Ucciequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohjijookal,ikmoest2rapportenschrijven.Ikkangeenspatiesmeerzien.
Fokkieeeeeeeequote:
Nee hoor, ik was alleen heeeeeel druk deze week.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
En de rest ook wel een beetje
Maar ik dacht even dat Uccie een Elfletterigje deed.
Pics.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen heeeeeel druk deze week.
En ik heb iets kerstigs zowaar....
Ja die moet je al hebben.quote:
quote:
Denk je niet dat ik goedkoper ben, ik heb er immers maar 6.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik heb wel een adresje voor je, voor 35¤ heb je ze ook.
Ohja niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik goedkoper ben, ik heb er immers maar 6.
Dat is niet het eerste waar ik bij jou aan denk.quote:
Bedankt he. Ik ook van jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik bij jou aan denk.
Ja sorry, maar je pener leidt gewoon teveel af.quote:
Gelukkig geeft die geen licht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je pener leidt gewoon teveel af.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
GODVER....TYFUS.....TERINGZOOI!
Deze dag gaat ook niet meer goedkomen....mijn laptop heeft W10 geinstalleerd, terwijl ik dat niet wilde, en nu herkent ie mijn tekentablet niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |