Zoals in het feedbacktopic al door AI geopperd, laten we er over ophouden en de stok weer herenigen met het slot.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even hier:
[..]
Dan mag jij me die hints even aanwijzen. De eerste reactie van Dago in dit topic is deze:
[..]
En hier lijkt het juist alsof Dago het idee heeft dat de stok er gewoon is
[..]
Dat slot... dat vraag ik me dus ook af... ligt de stok dan dus zonder slot?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Puala het volgende:
Ik werk in Almere morgen en ik kan hem dus prima ophalen. Als we tenminste weten of ie aan een slot ligt en hoe die open kan. En met buurpoes afspreken voor het slot moet ook niet moeilijk zijn als ze nog in de buurt van de bilt komt.
Gezien de tint heb ik er een hard hoofd in. Ik ben trouwens wel erg benieuwd wie dit bedacht heeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat slot... dat vraag ik me dus ook af... ligt de stok dan dus zonder slot?Zou die er dan nog zijn?
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Fien1989 het volgende:
Weet degene die de puzzel opgelost heeft zeker dat het Almere is? Wat voor puzzel was het uberhaupt? Een quiz?
Ik ben op dit moment niet ver van Almere vandaan en wil best even langs de borden gaan. Maar wil wel min of meer zekerheid dat het geen grap is
Een foto v/d (opgeloste) puzzel zou wel fijn zijnOf nog beter: kan degene die de puzzel bedacht heeft deze laten zien, eventueel met pinpoint v/d nieuwe locatie? Als degene zich niet hier durft te melden, mag hij/zij het ook anoniem naar me mailen (josefien1989@outlook.com)
Gewoon gaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Fien1989 het volgende:
Weet degene die de puzzel opgelost heeft zeker dat het Almere is? Wat voor puzzel was het uberhaupt? Een quiz?
Ik ben op dit moment niet ver van Almere vandaan en wil best even langs de borden gaan. Maar wil wel min of meer zekerheid dat het geen grap is
Een foto v/d (opgeloste) puzzel zou wel fijn zijnOf nog beter: kan degene die de puzzel bedacht heeft deze laten zien, eventueel met pinpoint v/d nieuwe locatie? Als degene zich niet hier durft te melden, mag hij/zij het ook anoniem naar me mailen (josefien1989@outlook.com)
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezien de tint heb ik er een hard hoofd in. Ik ben trouwens wel erg benieuwd wie dit bedacht heeft.
Als je in de buurt bent gewoon rijden. Ik kan morgen rond de lunch pas.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Het moet iemand zijn die de code heeft iig... of degene heeft alle combi's geprobeerd
Je had net een wazige foto vd puzzel geplaatst en weer weggehaald... hoe kom je eraan? Arch-Indar had 'm toch gehaald en uitgezet?quote:
Jij mist ook niks he.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:19 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Je had net een wazige foto vd puzzel geplaatst en weer weggehaald... hoe kom je eraan? Arch-Indar had 'm toch gehaald en uitgezet?
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent gewoon rijden. Ik kan morgen rond de lunch pas.
Maar het is veel werk zonder pinpoint in het donker he...quote:
Ik heb er 5 opgenoemdquote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Maar het is veel werk zonder pinpoint in het donker he...
Je moet gewoon een dm sturen naar Dagoduck. Die weet hoe het zit. Of naar symphonic.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Maar het is veel werk zonder pinpoint in het donker he...
Nee...quote:
Die tweede gok ikquote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet gewoon een dm sturen naar Dagoduck. Die weet hoe het zit. Of naar symphonic.
3 locaties. 2 zeker, die derde is mogelijk omdat de streetview uit 2009 stamt. Elk 2 borden.quote:
Ik denk dat de stok daar aan een ander slot ligt. Ik bewaar het slot nog wel even dus. Ik was Fien al aan het dm-en hoe ik dat ding bij haar kreeg.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Puala het volgende:
Ik werk in Almere morgen en ik kan hem dus prima ophalen. Als we tenminste weten of ie aan een slot ligt en hoe die open kan. En met buurpoes afspreken voor het slot moet ook niet moeilijk zijn als ze nog in de buurt van de bilt komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |