Ik heb niets. Buurpoes was mij voor.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:45 schreef Fien1989 het volgende:
Heb ik iets gemist? Welke puzzel?
Puala heeft nu toch het slot meegenomen? Zat er een puzzel bij?
Oké, sorryquote:Op donderdag 10 december 2015 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb niets. Buurpoes was mij voor.
De oplossing van de puzzel is Almere-hout. Verder stond er niks bij dus als de bedenker van de puzzel de pinpoint zou willen geven dan kunnen we daar verder.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Buurpoes of Arch, willen jullie de puzzel even delen, zodat de stok weer terug het spel in kan?
Ik denk dat de enige die weet waar hij echt ligt nu maar om wille van het spel eventjes moet meewerken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dank AI!
Almere-Hout is inderdaad een breed begrip, er zijn denk ik aardig wat plaatsnaamborden van
Als we dan toch alles eerlijk open gooien vandaag, misschien kunnen we dan opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb niets. Buurpoes was mij voor.
Ik denk dat er 2 sloten zijn nu. Een zwarte en een roze. Fien had het daarover net.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kunnen Poes en Puala dan stok en slot verenigen?
Pardon?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Oké, sorryIk las namelijk alleen jouw post
Ik zie nu in het feedback topic dat Buurpoes 'm heeft met puzzel. Maar dat ze 'm niet online wil zetten en ook niet wil maken om stok terug te vinden
Jup, Fien had het slot vervangen, de zwarte omgewisseld voor de rozequote:Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 sloten zijn nu. Een zwarte en een roze. Fien had het daarover net.
Gewoon verder gaan met de echte stok, en het originele slot.
Ik zie de originele toch graag terugquote:Op donderdag 10 december 2015 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pardon?
Ik stel gewoon voor dat ik een nieuwe stok maak.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pardon?
Ik stel gewoon voor dat ik een nieuwe stok maak.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie de originele toch graag terug
Oftewel... Ik geef dit slot terug aan fien en degene die de stok met slot uit Almere haalt is de volgende plaatser.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 sloten zijn nu. Een zwarte en een roze. Fien had het daarover net.
Gewoon verder gaan met de echte stok, en het originele slot.
Ja, ik doe al niet meer mee. Rustig maar...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie de originele toch graag terug
Te ver van huis.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of je legt het slot ook in Almere Hout neer, dan is de cirkel rond
Dan mag jij me die hints even aanwijzen. De eerste reactie van Dago in dit topic is deze:quote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, want de link leggen met Dagoduck die ook op dat moment in het topic wat hints postte was ook erg moeilijk te bevatten.
Jezus man, ik bladerde het topic even snel door tijdens het werk en zelfs ik snapte wat er aan de hand was. Oftewel, Dagoduck heeft de puzzel gemaakt.
En hier lijkt het juist alsof Dago het idee heeft dat de stok er gewoon isquote:Op donderdag 10 december 2015 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat leek me hier ook al duidelijk.
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stok zit er gewoon aan, je ziet op de foto's niet eens dat de stok er niét zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |