Ik heb al een zakje van die sinterklaas schuimpjes, ben niet echt zo'n fan van popcorn.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooowh spannend! iedereen krijgt van mij alvast een doosje popcorn
Bedoel je met "geknoeid" dat de stok roze is gekleurd? Dat was hij voor de verplaatsing naar Julianadorp aan Zee namelijk ook al, dus een bekend feitquote:Op donderdag 10 december 2015 12:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat er weer geknoeid is met het spel.
En ik nog aan het nadenken ben hoe dit te brengen.
Ik bedoel dat de stok niet op de locatie van de fotos is.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:44 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Bedoel je met "geknoeid" dat de stok roze is gekleurd? Dat was hij voor de verplaatsing naar Julianadorp aan Zee namelijk ook al, dus een bekend feit
Of bedoel je dat de roze stok gestolen is, misschien omdat hij teveel opviel?
Maar eerder postte je toch dat je 'm al had?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de stok niet op de locatie van de fotos is.
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Lelijk roze geval in mijn bezit.
Het was ff zoeken. Eens kijken waar ik hem ga heenbrengen.
Wat heb je gevonden dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik dus datgene wat ik wel gevonden heb gewoon door verplaats.
Ik wilde niet dat iemand voor niks ging want op de plek van de fotos ligt niks meer.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar eerder postte je toch dat je 'm al had?
[..]
Ohquote:Op donderdag 10 december 2015 13:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wilde niet dat iemand voor niks ging want op de plek van de fotos ligt niks meer.
De stok blijft liggen waar hij ligt.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:32 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Oh
Maar wat heb je nu "opgehaald/verplaatst" dan? Als de stok er niet lag volgens jou, doe je dan nu een virtuele verplaatsing?
Waar ligt de stok dan? Of heb je alleen het slot meegenomen en de stok achtergelaten?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De stok blijft liggen waar hij ligt.
De rest wordt nog wel duidelijk.
zou dat het zijnquote:Op maandag 7 december 2015 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Overmorgen is ie weer zwart zoals het hoort
Ik hoop dat je het snel duidelijk maakt. Want zoals je nu wel merkt, de meeste spelers vinden het niet fijn dat er blijkbaar weer met het spelletje 'geknoeid' isquote:Op donderdag 10 december 2015 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De stok blijft liggen waar hij ligt.
De rest wordt nog wel duidelijk.
Kijk eens goed met wie je te maken hebt en wat voor acties hij heeft uitgevoerd de vorige twee keren dat hij hem had...quote:
Hmmm... dat is waarquote:Op donderdag 10 december 2015 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed met wie je te maken hebt en wat voor acties hij heeft uitgevoerd de vorige twee keren dat hij hem had...
Ik adviseer jou je mond te houden voor je jezelf nog belachelijker maakt dan dat je al bent.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed met wie je te maken hebt en wat voor acties hij heeft uitgevoerd de vorige twee keren dat hij hem had...
Hihi... eitjes... dat moeten we eigenlijk met Pasen doen... eitjes bij de stok leggenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:10 schreef tailfox het volgende:
De stok heeft eieren gelegt en die heeft arch gestolen?
De stok had dus gewoon dennenboom groen gemoeten...quote:Op donderdag 10 december 2015 15:21 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hihi... eitjes... dat moeten we eigenlijk met Pasen doen... eitjes bij de stok leggen
Waarom?quote:Op donderdag 10 december 2015 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
De stok had dus gewoon dennenboom groen gemoeten...
Klinkt alsof je alleen het slot hebt gevonden en niet de stokquote:Op donderdag 10 december 2015 15:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Roze slot is geplaatst, foto's volgen over een paar minuten.
Dat leek me hier ook al duidelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klinkt alsof je alleen het slot hebt gevonden en niet de stok
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik dus datgene wat ik wel gevonden heb gewoon door verplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Gemaakt door een medefokker, speciaal voor dit topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat leek me hier ook al duidelijk.
[..]
Eh.. ja... duidelijk. Doe je dit nu allemaal om je e-penis te vergroten?quote:Op donderdag 10 december 2015 15:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gemaakt door een medefokker, speciaal voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gemaakt door een medefokker, speciaal voor dit topic.
[ afbeelding ]
Die stok zit er gewoon aan, je ziet op de foto's niet eens dat de stok er niét zit.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je vond alleen het slot Arch?
Stok dus verdwenen....
Was het slot nog dicht?
Vaag dan dat die er nog was
Zuurpruim. Ga ergens anders zitten chagerijnen joh...quote:Op donderdag 10 december 2015 15:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eh.. ja... duidelijk. Doe je dit nu allemaal om je e-penis te vergroten?
SPOILER: Pinpoint!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het was alleen maar een vraag.. Je maakt er een heel onduidelijk omslachtig iets van wat niemand begrijpt. Had je nou een ludieke actie, dan kunnen we er nog om lachen of huilen, maar dit slaat kant noch wal.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zuurpruim. Ga ergens anders zitten chagerijnen joh...
Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is of wel??? Je moet gewoon niet vooraf gaan zitten janken en chaggerijnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het was alleen maar een vraag.. Je maakt er een heel onduidelijk omslachtig iets van wat niemand begrijpt. Had je nou een ludieke actie, dan kunnen we er nog om lachen of huilen, maar dit slaat kant noch wal.
Ben ik verplicht dat te melden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 10 december 2015 16:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben ik verplicht dat te melden?Bevestiging is niet verplicht maar word op prijs gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jank niet, ik chagrijn niet. Dat maak je er zelf van. Verplaats gewoon die stok zonder vage dingen en dan kunnen we weer verder kijken naar de volgende verplaatsing.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is of wel??? Je moet gewoon niet vooraf gaan zitten janken en chaggerijnen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik chagrijn niet. Dat maak je er zelf van. Verplaats gewoon die stok zonder vage dingen en dan kunnen we weer verder kijken naar de volgende verplaatsing.
Dat lijkt er niet op iig.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, godverdomme.![]()
Neequote:Op donderdag 10 december 2015 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je vond alleen het slot Arch?
Stok dus verdwenen....
Was het slot nog dicht?
Vaag dan dat die er nog was
Kleine tip, als je daar van de snelweg afgaat, kom je in een verkeerschaos terecht waar je niet voor 7 uur weer uit bent. Zeker als je met de auto gaat.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:08 schreef Puala het volgende:
Ik ben om 5u klaar met werken en de stok ligt op de route naar huis. Als niemand me voor is dan heeft ie rond half 7 een nieuwe plaats![]()
Mocht iemand met hetzelfde doel hem meenemen dan lees ik dat trouwens graag. Ik zal voor ik op het knooppunt de afslag neem even kijken op mijn telefoon![]()
Dankjewel voor de tipquote:Op donderdag 10 december 2015 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kleine tip, als je daar van de snelweg afgaat, kom je in een verkeerschaos terecht waar je niet voor 7 uur weer uit bent. Zeker als je met de auto gaat.
zwart neem ik aanquote:
Ik rij om 5u weg in Almere naar t zuiden, dus het zal nog wel even duren. Maar we gaan het zienquote:Op donderdag 10 december 2015 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik hoop dat Puala snel duidelijkheid wil verschaffen, want Arch blijft weer lekker vaag
Later ga je lachen om deze zin. Ik heb er stiekem nu al lol om. Niet ten koste van jou trouwens, maar om wat je zegt.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik rij om 5u weg in Almere naar t zuiden, dus het zal nog wel even duren. Maar we gaan het zien
Als je nou gewoon even niet zo vaag doet en gewoon zegt of ik voor de kat se kut ga rijden of niet. Die files boeien me totaal niet, maar ik heb gewoon geen zin om bij een bord aan te komen en mis te grijpen.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Later ga je lachen om deze zin. Ik heb er stiekem nu al lol om. Niet ten koste van jou trouwens, maar om wat je zegt.
Nou ik weet niet maar volgens mij is er al iets met die stok gebeurd voordat Arch hem had.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Die stok ligt er gewoon...
Of Arch heeft de stok in de sloot gemikt, wat niet een enorm verkeerde actie is, maar wel zonde van het hout.
Mijn foto's zijn duidelijk. Ik heb mij aan de regels gehouden.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even niet zo vaag doet en gewoon zegt of ik voor de kat se kut ga rijden of niet. Die files boeien me totaal niet, maar ik heb gewoon geen zin om bij een bord aan te komen en mis te grijpen.
wat is er mis met een beetje mysterie in een spel? nota bene een spelletje met een stok !?!! een stokquote:Op donderdag 10 december 2015 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik rij om 5u weg in Almere naar t zuiden, dus het zal nog wel even duren. Maar we gaan het zien
En dan quote je mij? Ik geloof dat ik juist positief reageerde op een mooie verplaatsing. Het enige wat ik wil weten is als ik mis ga grijpen. Daarom kondig ik het ook aan en vraag ik er netjes om om dat te melden. Meer nietquote:Op donderdag 10 december 2015 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er mis met een beetje mysterie in een spel? nota bene een spelletje met een stok !?!! een stok![]()
![]()
dat gedoe hier steeds man man man![]()
dankl voor het vermaak
scusi ik mikte op de post boven jequote:Op donderdag 10 december 2015 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan quote je mij? Ik geloof dat ik juist positief reageerde op een mooie verplaatsing. Het enige wat ik wil weten is als ik mis ga grijpen. Daarom kondig ik het ook aan en vraag ik er netjes om om dat te melden. Meer niet
Mja er is toch een foto geplaatst. Dus Arch heeft gewoon de regels gevolgd.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
eigenlijk is het heel simpel maar niemand stelt de vraag. Ligt zowel de stok zelf als het slot op dit moment op een en dezelfde plek bij elkaar verbonden om een plaatsbord in de bilt. Simpele ja of nee is voldoende voor paula![]()
overigens, goede verplaatsing
lees de vraag nog eens en antwoord dan met een ja of een nee. al die overige info is niet relevantquote:Op donderdag 10 december 2015 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja er is toch een foto geplaatst. Dus Arch heeft gewoon de regels gevolgd.
Die haat van Nattekat en een aantal anderen richting Arch gaat nergens over.
Enige wat hij fout heeft gedaan is de stok een keer langer dan 24 uur vasthouden. Meer niet.
Maar toch wordt hij meer gehaat dan anderen die de regels overtreden.
Typisch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |