Sushiquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Montelly het volgende:
Hey lekkwe sushi eten bij sumo zo![]()
Ik ben zo hip enzulks
Ja die chick in post 4 oid zou ik wel adopteren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef Faeroer het volgende:
ONZ / [Stichting AEV] Adopteer hier uw eigen vluchteling!
Zit hier iets voor jullie bij?
85-400 reeks, best times.quote:
vriendje wanneer gaan we meeten all you can eatquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Montelly het volgende:
Hey lekkwe sushi eten bij sumo zo![]()
Ik ben zo hip enzulks
Is goed manquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:57 schreef no1uknow het volgende:
gaan we ff fokmeetje zetten Antoine
Ze werkt iig. dat ik al heel wat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef seto het volgende:
fripsel zit nu achter de kassa blijkbaar
Doe jij ook aan capoeira?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben wel weer in voor een meet, laatste was een groot succes.
http://i.imgur.com/4P62yTc.gifv
Ik gebruik John Friedaquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie gebruikt hier hanz de fuko shampoo & conditioner?
Elektronica en gereedschap.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zijn goed eindejaars sales
ik wil mezelf wel eens verwennen met een presentje
Fripsel heeft anorexia gekregen afaik, dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze werkt iig. dat ik al heel wat.
Overigens: in mijn gym zit sinds kort een meid die echt behoorlijk op haar lijkt, alleen is die behoorlijk gespierd.
90 % van dit topic valt toch ook onder die categorieën?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
Roddelen is wel ziek alpha. Vandaar dat zoveel vrouwen en homo's het doen.
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
The Last Kingdom (TV Series 2015– ) - IMDb
kijkt iemand deze ??
Vannacht al geweest, duik zo lekker m'n bed inquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:16 schreef no1uknow het volgende:
Hey etha ga je vanavond aan de druks??
lekkahquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vannacht al geweest, duik zo lekker m'n bed in
jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
The Last Kingdom (TV Series 2015– ) - IMDb
kijkt iemand deze ??
White knighten is ook alpha hoorde ik.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
Roddelen is wel ziek alpha. Vandaar dat zoveel vrouwen en homo's het doen.
FUAAAAAAAAAAAARK WIJ GAAN HIER TAN2 VEEL GEILE WIJVEN OPPIKKEN MAN!!!quote:Op zondag 13 december 2015 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
FUAAAARKKKKK WAT EEN CHICKS OH MI GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jahr00n ben je er klaar voor ??? !
ja, vind het wel ok. Nu bij ep 3. Redelijk tempo in de seriequote:
runescapequote:Op zondag 13 december 2015 19:47 schreef MsMessy het volgende:
GC / FOK! Games top 100 allertijden 2015
Zijn er hier niet nog een paar gamers die in dit topic wel een lijstje kunnen plempen?
Whehehe, zo onder de plak?quote:
Mocht het niet??quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze rugzak om je kat mee te nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad. En zelfs als je jouw lichaam niet eens tot het uiterste drijft, dan heb je nog sporten genoeg waarbij een tegenstander je flink te grazen kan nemen. Rugby, American Football, boksen, en andere vechtsporten waarbij full contact de regel is.
Zelf heb ik o.a. aan fitness gedaan. Drie maal wekelijks. Niets aan de hand, ware het niet dat ik met een te laag vetpercentage (2,1 ongeveer) toch door trainde. Ik heb mijn rechter schouder daardoor voor altijd (een beetje) naar de knoppen geholpen. In elk geval kan ik geen sport meer beoefenen waar ik met mijn arm boven mijn hoofd veel kracht/ snelheid moet hebben: (opslag volleybal, tennis, handbal, en dat soort sporten).
Maar goed; eigen domme fout... mijn fitness trainer had me hiervoor wel gewaarschuwd.
Kortom... laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die zijn of haar grenzen wil tarten. Doe het niet!
maar ericoscuro moet je zowerzo niet serieus nemenquote:Zo zijn er bepaalde paddestoeltjes waarbij je na het nuttigen ineens dubbele kracht hebt.
zowerzo? Serieus?quote:Op maandag 14 december 2015 09:19 schreef seto het volgende:
en dan dit pareltje vergeten henk
[..]
maar ericoscuro moet je zowerzo niet serieus nemen
wow stinkie doe rusteg met grote K jij hebt zelfs kids wowquote:Op maandag 14 december 2015 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
zowerzo? Serieus?
Wat een godvergetenkkverkrachting van spelling
.quote:Op maandag 14 december 2015 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
zowerzo? Serieus?
Wat een godvergetenkkverkrachting van spelling
uhhh griekgrapjes gaan over geld hoor. ;squote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben geen turk, dat jij nou verantwoordelijk bent voor de import van asielzoekers
quote:Op maandag 14 december 2015 12:28 schreef Faeroer het volgende:
Operation Xenios Zeus had gewoon door moeten gaan
Hier zit een AZC om de hoek en laatst was er een die me een beetje eng aankeek.quote:Op maandag 14 december 2015 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
ach, dat hele 'asielzoekersprobleem' is gewoon weer een stokpaardje van de media. dat is een paar weken hip en dan hoor je er niks meer van omdat er weer een volgend hot topic gevonden is.
net als met de mexicaanse griep, de economische crisis, ebola, de oorlog in oekraine en de krim, en nu gaat het even over isis en vluchtelingen.
hoeveel last heb je nou zelf van vluchtelingen? waarschijnlijk niks.
gewoon beetje roepen op het internet tog.
ja ze verkrachten ook onze dochtersquote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier zit een AZC om de hoek en laatst was er een die me een beetje eng aankeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |