abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158172486
Goedemiddag en van harte welkom bij stichting AEV!

Wie zijn wij?

Wij zijn AEV, een jong en dynamisch bedrijf, opgericht op 11 december 2015.
We zetten er ons dag in dag uit, keihard voor in om iedere vluchteling een eigen huisje te geven. Daarom hebben we stichting AEV in het leven geroepen. Met 450 vrijwilligers door het hele land staan wij sterk.

Hoe help ik AEV?

Maar wij hebben uw hulp nodig. Zo hebben wij onder andere donaties nodig. Maar ook mensen die hun eigen vluchteling willen adopteren. Belangrijk om te vermelden is dat deze vluchtelingen allemaal gescreend zijn. Zij hebben op geen enkele manier banden met terreurorganisaties, zijn veelal jong en hebben een hele goede opleiding genoten. Zo is minstens 40-45% ingenieur, arts of conducteur in hun eigen land.

Hoe werkt AEV?

Belangrijk om te vermelden is dat de vluchtelingen op dit moment nog in hun eigen land resideren. Zij slapen op dit moment in speciaal gebouwde hutjes, die voorzien zijn van specerijen, voedsel en drinken. Artsen zijn er niet, die zijn er namelijk onder de vluchtelingen zelf al genoeg. Op het moment dat u een vluchteling adopteert vliegt deze de volgende dag nog naar Schiphol, alwaar u hem of haar op kunt halen.

Kosten & algemene voorwaarden/b]

- Kosten per vluchteling zijn ¤450 euro. Profiteer nu tijdelijk van onze speciale 2x de helft actie.
- Het stampen op een vluchteling is niet toegestaan, ook al heeft u hem gekocht.
- Op weg naar en van Schiphol mag u NIET met 2 kratten bier achterin rondrijden. Ook niet als u woonachtig bent in Assen-Oost.
- U wacht op Schiphol met een bordje op uw vluchteling. Na uw bestelling bij AEV ontvangt u een bestelbevestiging met allerlei informatie zoals de naam van de vluchteling in kwestie.
- U mag de vluchteling niet aaien.
- Indien de vluchteling een vrouw is, is het niet toegestaan deze te gebruiken voor seks. Wel is het toegestaan deze te gebruiken voor het koken, strijken en de was.
- AEV is op geen enkele manier aansprakelijk voor enige vorm van schade geleden door de vluchteling.

[b]Uit welke vluchtelingen kan ik kiezen?

Ayla, 19-08-1983, Syrië.

Dit is Ayla uit het Syrische Damascus. Ayla is 32 jaar oud, moeder van zeven kinderen. Zij werkt als schoenenpoetser in het centrum van Damascus maar voelt zich niet langer veilig.

Bijzonderheden: Ayla is HIV-positief en heeft veel aandacht nodig. Laat haar nooit alleen achter in uw huis. Doet u dit wel dan loopt u het risico dat zij uw meubels kapot krabt.

Sala, 15-07-1957, Irak

Dit is Sala, 58 jaar oud en woonachtig te Baghdad, Irak. Sala werkt niet en verdient zijn geld met antiekhandel, of rommelen zoals hij het zelf noemt. Sala zijn broer Seek, zie hieronder, werkt wel. Hij sorteert pallets.

Bijzonderheden: Sala is een klare lamlul.

Seek, 20-01-1959, Irak

Dit is Seek, de broer van Sala. Seek is 56 jaar oud en sorteer pallets.

Bijzonderheden: Zijn kachel is overleden aan kanker.

Riyadh, 13-03-1988, Eritrea

Dit is Riyadh, 27 jaar uit Asmara, Eritrea. Riyadh werkt daar als gynaecoloog, hoewel dit slechts een dekmantel is om vrouwen te kunnen betasten.

Bijzonderheden: Riyadh houdt van bloemen.

Waimar, 12-04-1953, Iran

Dit is Waimar, 62 jaar, woonachting in Teheran, Iran. Waimar heeft net een celstraf van 3 jaar uitgezeten wegens ontucht met een 8-jarige.

Bijzonderheden: Waimar had een ziekte over zich heen, maar deze is nu genezen. Hij zal uw kind dan ook, als u veel geluk heeft, niet betasten.

Onze collectie vluchtelingen wordt dagelijks uitgebreid. Heeft u nog aanvullingen? Voeg deze dan gerust toe in dit topic en vermeld daarbij de naam, geboortedatum, woonplaats en een foto + bijzonderheden van de vluchteling in kwestie. Wilt u een vluchteling uit bovenstaande lijst adopteren? Dat kan! Reageer in dit topic en doe een goed bod.

Dit topic is bedoeld als grap. Een vluchteling uitlachen is nooit grappig, d'r zitten er ook goei'n tussen. AEV is op geen enkele manier aansprakelijk.
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:12:56 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158172607
_O_ Bazentopic.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158172675
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:12 schreef RingBewoner het volgende:
_O_ Bazentopic.
Goedemiddag meneer RingBewoner,

Hartelijk dank voor uw reactie & compliment!
Mag ik u, voor 50% van de prijs, Fadiza aanbieden? Zij is 19 jaar en komt uit Libanon.

Vriendelijke groet,

Gino Zonnebloem,
AEV Klantenservice medewerker
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:16:41 #4
343196 RingBewoner
pi_158172694
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Goedemiddag meneer RingBewoner,

Hartelijk dank voor uw reactie & compliment!
Mag ik u, voor 50% van de prijs, Fadiza aanbieden? Zij is 19 jaar en komt uit Libanon.

[ afbeelding ]

Vriendelijke groet,

Gino Zonnebloem,
AEV Klantenservice medewerker
Heeft ze bijzonderheden?
pi_158172735
Goed topic, nu kunnen alle gutmenschen van FOK! eindelijk een gelukszoeker in huis nemen. Stelletje landverraders!
pi_158172799
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Heeft ze bijzonderheden?
Dag RingBewoner,

Bedankt voor uw reactie.
Fadiza is een heel bijzonder meisje. Zij heeft liefst 15 tepels, dit is een aangeboren afwijking genaamd Tumorsyphilisitisosis. Deze tepels produceren elke dag, tezamen, zo'n 0.75 liter melk. Een leuk extraatje lijkt mij zo!

Met vriendelijke groet,

Gino Overbloem
Klantenservice stichting AEV
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:21:46 #7
343196 RingBewoner
pi_158172815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dag RingBewoner,

Bedankt voor uw reactie.
Fadiza is een heel bijzonder meisje. Zij heeft liefst 15 tepels, dit is een aangeboren afwijking genaamd Tumorsyphilisitisosis. Deze tepels produceren elke dag, tezamen, zo'n 0.75 liter melk. Een leuk extraatje lijkt mij zo!

Met vriendelijke groet,

Gino Overbloem
Ik hou niet van melk maar kan wel met die afwijking leven. Stuur maar op.
pi_158172871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef HPLC het volgende:
Goed topic, nu kunnen alle gutmenschen van FOK! eindelijk een gelukszoeker in huis nemen. Stelletje landverraders!
Beste HPLC,

Bedankt voor uw respons.
Wij zouden het bijzonder waarderen als ook u een vluchteling adopteert.
Daarom bieden wij u, tijdelijk voor 50% van de prijs, Tasmali, 22 jaar uit Laos.

Tasmali is bij een autobom haar onderbenen (tot aan haar knieën) kwijtgeraakt. Mocht u interesse hebben dan vragen wij u of dit geen probleem is.

Met vriendelijke groet,

Gino van der Bloem
pi_158172910
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik hou niet van melk maar kan wel met die afwijking leven. Stuur maar op.
Beste RingBewoner,

Hartelijk dank voor uw aankoop!
Wilt u het bedrag, 225 euro, z.s.m. overmaken naar onze bankrekening?
Zodra wij dit ontvangen hebben sturen wij Fadiza met Malaysian Airlines naar Schiphol toe. Daar kunt u haar dan afhalen, mocht het vliegtuig niet vermist raken of uit de lucht geschoten worden door Russische boemannen.

Met vriendelijke groet,

Gino Bloemstra
pi_158172941
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beste HPLC,

Bedankt voor uw respons.
Wij zouden het bijzonder waarderen als ook u een vluchteling adopteert.
Daarom bieden wij u, tijdelijk voor 50% van de prijs, Tasmali, 22 jaar uit Laos.

[ afbeelding ]

Tasmali is bij een autobom haar onderbenen (tot aan haar knieën) kwijtgeraakt. Mocht u interesse hebben dan vragen wij u of dit geen probleem is.

Met vriendelijke groet,

Gino van der Bloem
Ik bied 10.000 baht
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:28:27 #11
343196 RingBewoner
pi_158172959
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beste RingBewoner,

Hartelijk dank voor uw aankoop!
Wilt u het bedrag, 225 euro, z.s.m. overmaken naar onze bankrekening?
Zodra wij dit ontvangen hebben sturen wij Fadiza met Malaysian Airlines naar Schiphol toe. Daar kunt u haar dan afhalen, mocht het vliegtuig niet vermist raken of uit de lucht geschoten worden door Russische boemannen.

Met vriendelijke groet,

Gino Bloemstra
Laat het weekend maar beginnen! ^O^.
pi_158173000
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:27 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik bied 10.000 baht
Graag in euro's bieden.

Gino Overbloem
Klantenservice AEV
pi_158173054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Graag in euro's bieden.

Gino Overbloem
Klantenservice AEV
Beste Bloemenmans,

Als zolderkamerfapper kon ik deze vrouw natuurlijk niet negeren. Ik zou daarom graag een bod willen uitbrengen. Ik dacht zelf aan ¤499,95 inclusief verzenden. Graag hoor ik of u akkoord gaat met dit bod of anders een schappelijk tegenbod geeft.

Hoogachtend,

Leon van der Hans
pi_158173107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef HPLC het volgende:

[..]

Beste Bloemenmans,

Als zolderkamerfapper kon ik deze vrouw natuurlijk niet negeren. Ik zou daarom graag een bod willen uitbrengen. Ik dacht zelf aan ¤499,95 inclusief verzenden. Graag hoor ik of u akkoord gaat met dit bod of anders een schappelijk tegenbod geeft.

Hoogachtend,

Leon van der Hans
Beste Leon van der Hans,

Akkoord! U kunt haar, na het overmaken van het bedrag, morgen ophalen op Schiphol Airport. Wij zullen er voor zorgen dat zij klaar hangt aan de kerstboom.

Met vriendelijke groet,

Gino Bloembek
Klantenservice AEV
pi_158173420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beste Leon van der Hans,

Akkoord! U kunt haar, na het overmaken van het bedrag, morgen ophalen op Schiphol Airport. Wij zullen er voor zorgen dat zij klaar hangt aan de kerstboom.

Met vriendelijke groet,

Gino Bloembek
Klantenservice AEV
Beste Bino Gloembek,

Ik had nog een vraag. Krijg ik haar moeder erbij of moet ik die los aanschaffen?

Met vriendelijke groet

Hans Leon
pi_158173539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:

[..]

Beste Bino Gloembek,

Ik had nog een vraag. Krijg ik haar moeder erbij of moet ik die los aanschaffen?

Met vriendelijke groet

Hans Leon
Beste Leon,

Haar moeder is al bezet. Zij woont bij een kalende 42-jarige man in Oostende, Belgie.

Met vriendelijke groet

Gino Nazibloem
pi_158173742
Hallo,

Zijn er ook nog vluchtelingen in de categorie meisje en 8 jaar ?

grtgrt
Stom paard
pi_158173842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beste Leon,

Haar moeder is al bezet. Zij woont bij een kalende 42-jarige man in Oostende, Belgie.

Met vriendelijke groet

Gino Nazibloem
Beste Nazi Gino,

Dan zou ik graag een andere verlepte tang willen kopen. Leeftijd maakt niet uit, als ze maar een kunstgebit heeft en kan afwassen. Ik zoek er eentje in de prijsklasse 100 tot 105 euro.

Heeft u die toevallig in uw magazijn liggen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Leon Hansma
pi_158176908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:02 schreef giepen het volgende:
Hallo,

Zijn er ook nog vluchtelingen in de categorie meisje en 8 jaar ?

grtgrt
Beste Willem,

Nee.

Grtz Gino Ovenbloem
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:07 schreef HPLC het volgende:

[..]

Beste Nazi Gino,

Dan zou ik graag een andere verlepte tang willen kopen. Leeftijd maakt niet uit, als ze maar een kunstgebit heeft en kan afwassen. Ik zoek er eentje in de prijsklasse 100 tot 105 euro.

Heeft u die toevallig in uw magazijn liggen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Leon Hansma
Beste Leon,

De oudste vluchteling die wij hebben is 73 jaar. We hebben maar één vluchteling met een kunstgebit maar dat is een man van 27 jaar, Bob uit Irak.

Mvg

Gino Kastbloem
pi_158177317
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Beste Leon,

De oudste vluchteling die wij hebben is 73 jaar. We hebben maar één vluchteling met een kunstgebit maar dat is een man van 27 jaar, Bob uit Irak.

Mvg

Gino Kastbloem
Beste heer Kastgino,

Doe die dan maar, heeft u toevallig nog foto's van deze man?

Groet,

Hans Leonsma
pi_158177323
zijn er nog 14 jarige meisjes beschikbaar?
pi_158177346
Heb je ook vluchtelingen uit Thailand? Ik weet nog wel een adres
pi_158177355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:

[..]

Beste heer Kastgino,

Doe die dan maar, heeft u toevallig nog foto's van deze man?

Groet,

Hans Leonsma
Beste Hans,

Helaas hebben wij geen foto's van Bob, omdat hij zich altijd direct af begint te trekken zodra ghij mensen ziet. Hopelijk kunt hier mee omgaan.

Mvg,

Gino Tarwebloem
pi_158177368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
zijn er nog 14 jarige meisjes beschikbaar?
Beste Herman,

Dank voor uw vraag.
Ik ben helaas genoodzaakt de AIVD in te lichten.

Met vriendelijke groet,

Gino HahaIkNeukLekkerWel14-JarigenBloem.
pi_158177387
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb je ook vluchtelingen uit Thailand? Ik weet nog wel een adres
Beste Working_Class_Hero,

WIj hebben inderdaad een aantal vluchtelingen uit Pattaya, Thailand.
Graag horen wij meer van u.

Mvg,

Gino Grafbloem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')