Whehehe, zo onder de plak?quote:
Mocht het niet??quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze rugzak om je kat mee te nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad. En zelfs als je jouw lichaam niet eens tot het uiterste drijft, dan heb je nog sporten genoeg waarbij een tegenstander je flink te grazen kan nemen. Rugby, American Football, boksen, en andere vechtsporten waarbij full contact de regel is.
Zelf heb ik o.a. aan fitness gedaan. Drie maal wekelijks. Niets aan de hand, ware het niet dat ik met een te laag vetpercentage (2,1 ongeveer) toch door trainde. Ik heb mijn rechter schouder daardoor voor altijd (een beetje) naar de knoppen geholpen. In elk geval kan ik geen sport meer beoefenen waar ik met mijn arm boven mijn hoofd veel kracht/ snelheid moet hebben: (opslag volleybal, tennis, handbal, en dat soort sporten).
Maar goed; eigen domme fout... mijn fitness trainer had me hiervoor wel gewaarschuwd.
Kortom... laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die zijn of haar grenzen wil tarten. Doe het niet!
maar ericoscuro moet je zowerzo niet serieus nemenquote:Zo zijn er bepaalde paddestoeltjes waarbij je na het nuttigen ineens dubbele kracht hebt.
zowerzo? Serieus?quote:Op maandag 14 december 2015 09:19 schreef seto het volgende:
en dan dit pareltje vergeten henk
[..]
maar ericoscuro moet je zowerzo niet serieus nemen
wow stinkie doe rusteg met grote K jij hebt zelfs kids wowquote:Op maandag 14 december 2015 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
zowerzo? Serieus?
Wat een godvergetenkkverkrachting van spelling
.quote:Op maandag 14 december 2015 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
zowerzo? Serieus?
Wat een godvergetenkkverkrachting van spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |